021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین آموزش تعمیرات موبایل در پاکدشت

آموزش صفر تا صد تعمیر موبایل

امروزه با توجه به افزایش قابل توجه قیمت گوشی موبایل ، بهترین آموزش تعمیرات موبایل در پاکدشت  ، بازار تعمیر موبایل رونق گرفته است و بسیاری تمایل دارند ، موبایل آسیب دیده خود را تعمیر کنند . از طرف دیگر در سال های اخیر، واردات گوشی موبایل به کشور، رشد چشمگیری داشته است. که این امر باعث شده بازار کاراین حرفه بسیار داغ شود .

ارائه آموزش های عملی به کارآموزان :

بعد از سپری کردن مراحل ذکر شده لازم است تا افراد نحوه عیب یابی و تعمیرات موبایل را به شکل عملی آموزش دیده و با جزئیات آن آشنا شوند . چنانچه که می دانید آموزش های تئوری هیچ وقت نمی تواند جای آموزش های عملی را بگیرد و لازم است تا برای کسب مهارت بالا در تعمیرات موبایل ، انواع قطعات موبایل را به صورت عملی مشاهده کرده و با آنها کار شود وهمین طور ازهمه چیز مهمتر علاقه شخص نسبت به این حرفه میباشد وگرنه کسانی هستند که فقط برای گذراندن وقت خود پا به این حرفه میگذارند . که باتوجه به حساسیت بالای تعمیرات موبایل افرادی که بسیار علاقه به تعمیرات موبایل دارند به آن ورود کنند زیرا هم سریعتر به آن درآمد بالایی که دنبالش بودند میرسند و ه ازاین شغل و حرفه خود لذت کافی را میبرند .

اموزشگاه تعمیرات موبایل

اگر شما هم به دنبال برترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران هستید تا در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید ، قطعا باید یک سری موارد را در نظر داشته باشید. یک آموزشگاه حرفه ای و معتبر، باید بهترین آموزش را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد و در پایان دوره تمام موارد را آموزش دیده باشید و در انتها مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنید . واموزشگاه مهیاد برزین در پاکدشت این قابلیت را دراختیار کارآموزان عزیز قرارداده که آن ها میتوانند بعداز کلاس نیز در یک فضای تعمیراتی که اموزشگاه در اختیار کارآموزان قرار داده است در آن مکان به تعمیرات خود ادامه دهند و همان مبحثی که اساتید آموزش دادند را دوباره خودشان تمرین وتکرار کنند البته کسانی هستند که همهن حین دوره با تبلیغ در فضای مجازی از مشتری گوشی گرفته و درفضای تعمیراتی با کمک اساتید تعمیر میکنند و هزینه تعمیرات موبایل را خودشان میگیرند و در همان اوایل کار هزینه آموزش تعمیر موبایل که پرداخت کرده اند را درمیاورند .

اموزش تعمیرات موبایل

چگونه مدرک بین المللی تعمیرات موبایل بگیریم ؟

برای اینکه یک مدک معتبر فنی حرفه ای دریافت کنید فقط کافی است که در آموزشگاه تعمیرات موبایل پاکدشت ثبت نام کنید و با گذاندن دوره یک ماهه و یک هفته این آموزشگاه ، شمارا به سازمان فنی حرفه ای معرفی کرده که سازمان غنی حرفه ای از کارآموزان این رشته دو تا آزمون که یکی عملی و دیگری کتبی میباشد میگید که اگر از آزمون کتبی با موفقیت بیرون آمدید میتوانید به مرحله بعد که همان آزمون عملی میباشد پابگذارید که با قبولی دراین آزمون ازطرف سازمان فنی حرفه ای یک مدرک بین المللی دریافت خواهید کرد که ویزای کار شخص محسوب میشود و با وجود این مدرک میتوانند جواز کسب دریافت کنند و اینکه باهمین مدرک میتوانند مهاجرت کنند . که این مدرک معتبر بین المللی از سازمان فنی حرفه ای کل کشور قابل ترجمه برای کشورهای خارجه میباشد . ازاین رو باید افرادی که در این رشته میخواهند فعالیت کنند به این توجه داشته باشند که در یک آموزشگاه بدون مجوز وقت و پول خودرا به آب نریزند .

بازار کار تعمیرات موبایل

افراد زیادی فعالیت‌های روزانه خود همچون کارهای بانکی ، تبلیغات ، فروش اجناس و پرداخت قبض را از طریق موبایل هوشمند انجام می‌دهند؛ به طوری که دامنه استفاده از این دستگاه هر روز گسترده‌تر شده و به دنبال آن اقدامات مربوط به تعمیرات موبایل نیز افزایش پیدا کرده است . برای اینکه در این حرفه موفق باشید و مشتری های بسیاری داشته باشید باید حتما ازصفر تا صد تعمیرات موبایل را به خوبی آموزش ببینید . که اموزشگاه تعمیرات موبایل در پاکدشت تمامی تعمیرات موبایل چه سخت افزار و چه نرم افزار را ازمبتدی تا پیشرفته به کارآموزان اموزش میدهد . تا فرد بعداز دوره وارد بازار کار شود کسب درآمد کند و با کمک اساتید بزرگ مهیاد برزین در پاکدشت در این حرفه تعمیرات موبایل پیشرفت کند .

اموزش تعمیر موبایل

معرفی دوره آموزش تعمیرات موبایل

آموزشگاه پاکدشت ، باکیفیت ترین و کاربردی ترین دوره آموزش تعمیرات موبایل  این دوره نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و هنرجویان از صفر تا صد تعمیرات موبایل را در این دوره آموزشی فرا می گیرند . ما در دوره آموزشی تعمیرات موبایل، برای آن دسته از افرادی که آشنایی الکترونیک پایه مربوط به موبایل را آموزش می دهیم و سپس بر روی آموزش تعمیرات نرم افزار و سخت افزار موبایل های اندروید و آیفون به صورت تخصصی و فوق تخصصی ترین آموزش تعمیرات موبایل را آموزش میدهیم . آموزشگاه مهیاد برزین در پاکدشت این ویژگی را در اختیار کارآموزان قرار داده ست که بدازدوره نیز توسط اساتید این مجموعه پشتیبانی میشوند یعنی پشتیبانی نامحدود در اختیاذ کارآموزان قرار داده است .