021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین اموزش تعمیر کولر گازی تهران

اموزش تعمیر کولر گازی مهیاد برزین

بهترین اموزش تعمیر کولر گازی تهران انتخابی درست برای ورود به بازار کاری مستقل و پرسود برای شما می باشد. در این دوره تمامی سرفصل های تعمیراتی کولرهای گازی اسپیلت به صورت عملی آموزش داده می شود و فعالیت ها به صورت تک به تک توسط کارآموزان نیز انجام شده تا در پایان دوره با کسب مهارت کافی بتوانند با اعتماد به نفس کامل شغل خود را شروع کنند .

بازارکار نصب و تعمیرات کولر گازی کولرگازی یکی از پرکاربردترین سیستم‌های تهویه هوا و سرمایشی و گرمایشی است که به دلیل مزایا بسیاری که دارد تقاضا برای نصب آن روز به روز در حال افزایش است. در ساختمان مدرن امروزی کمتر ساختمانی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند. با افزایش تقاضا برای خرید کولر گازی تقاضا برای نصب آن نیز افزایش می یابد وبهتر میدانید که این نصب بسیار مهم است برای همین نیاز به نصاب ماهر و کاربلد دارد به همین منظور اموزشگاه مهیاد برزین تمامی مراحل را به شما آموزش میدهد تابه راحتی انواع کولر گازی را نصب کنید .

همچنین این وسیله بنا به دلایل گوناگون با گذشت زمان با مشکلات گوناگونی رو به رو شده و از آنجایی که هزینه تعویض کولر در مقایسه با تعمیر آن بسیار بالا است بنابراین تقاضا برای تعمیرات کولرگازی نیز بیشتر شده است و تعمیر و تعویض قطعات این وسایل سرمایشی و گرمایشی بسیار فراوان شده است .

شروع کسب و کار تعمیرات کولرگازی

  • اموزش و تجربه : دوره‌های آموزش تعمیرات کولرگازی (اسپلیت) را دریافت کنید و تخصص و مهارت‌های لازم را کسب کنید .
  • ابزار و تجهیزات : تهیه ابزارها و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر کولرگازی را انجام دهید.
  • خدمات پس از فروش : ارائه خدمات پس از فروش قوی و پشتیبانی مداوم به مشتریان، ارتباط برقرار و رابطه طولانی‌مدت با آن‌ها را تقویت می‌کند . همچنین، به دنبال دریافت نظرات و بازخوردهای مشتریان باشید و بر اساس آن‌ها خدمات خود را بهبود دهید .
  • مشتری مداری : یعنی اینکه آموزشگاه مهیاد برزین نحوه جذب مشتری دائمی را به شماآموزش میدهد .
  • آموزشگاه مهیاد برزین در تهران یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه برگزاری دوره های تعمیرات کولر گازی میباشد .
اموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی

مزایای شرکت در آموزشگاه تعمیرات کولر گازی

  • اخذ وام اشتغال
  • اخذ جواز کسب 
  • اعتماد به نفس وطرز صحبت کردن بامشتری و درواقع طرز جذب مشتری
  • اخذ مدرک فنی حرفه ای و قابل ترجمه
  • کارکردن عملی برروی انواع کولر گازی
  • عیب و تعمیر انواع کولر گازی
  • در این آموزشگاه تعمیرات کولر گازی به صورت عملی آموزش داده شده و برای آموزش مفاهیم از اساتید حرفه ای بهره گرفته شده است. سرفصل های دوره کامل بوده و هر آنچه برای ورود به بازار کار این شغل مورد نیاز است آموزش داده می شود .

آموزشگاه تعمیر کولر گازی در تهران برای یادگیری هر چه بیشتر شما کارآموزان عزیز تمامی این کلاسها عملی بوده وتمامی انواع کولر گازی را شمادرحین دوره خواهید دید .

آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای

اما چگونه می توان دوره تعمیر کولر گازی فنی حرفه ای را گذراند؟ آیا تمامی آموزشگاه ها این دوره را برگزار می کنند؟ اگر می خواهید دوره تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای را سپری کنید بایستی این دوره را در آموزشگاه های زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بگذرانید. متاسفانه همه مراکز برگزار کننده دوره آموزش تعمیرات کولر گازی مجوز لازم را از سازمان فنی حرفه ای دریافت نکرده اند اما ممکن است به دروغ بیان کنند که این مجوز را اخذ نموده اند. آموزشگاه مهیاد برزین یکی از مراکزی است که زیر نظر این سازمان فنی حرفه ای آموزش تعمیر کولر گازی را برگزار می نماید و تمامی مراحل اموزشی این اموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده که سابقه چهارده ساله این آموزشگاه و با شش شعبه فعال در سطح کشور این امر را محقق میکند .

آموزش تعمیر کولر گازی فنی حرفه ای

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در تهران

آموزشگاه مهیاد برزین یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات کولر گازی در تهران است و همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام می کنند. عملی بودن دوره های برگزار شده در این مرکز، جامع و کامل بودن سرفصل ها، حرفه ای بودن اساتید، مدرک معتبر، بازآموزیی رایگان برخی از ویژگی هایی است که باعث شده نه تنها کارآموزان تهرانی بلکه علاقه مندان بسیاری از شهرستان ها و استان های مختلف در دوره های این اموزشگاه شرکت کنند و بسیار راضی از نحوه اموزش و اساتید وحتی اموزشگاه تعمیر کولر گازی تهران یک امر دیگه ای برای کارآموزان فراهم کرده است که خیلی مهم است پشتیبانی نامحدود این اموزشگاه میباشد .