021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

علت خرابی جارو رباتیک شیائومی

آموزش تعمیرات رباتیک

شیائومی همیشه در تولید گجت های هوشمند بهترین  بوده است یکی از وسایل های مورد نیاز و ضروری جهت نظافت و مرتب کردن منزل ، ابزاری به نام جارو می باشد که روز به روز از لحاظ تکنولوژی پیشرفت می کند . امروزه به دلیل صنعتی شدن کشور ها زمان زیادی را مردم مشغول به کار هستند .

وقت زیادی برای نظافت خانه ندارند در این مواقع گجت های هوشمند فرشته های نجات می شوند . وزن آن 3.8 کیلوگرم است و دارای یک باتری باتری 5200 میلی آمپر ساعتی است که مساحت 180 متر مربع را فقط با یک بار شارژ می تواند تمیز کند .

علت وصل نشدن جارو رباتیک شیائومی به شارژر :

دلیل این مشکل می تواند این باشد که وسائل و اشیای خانه بسیار نزدیک به پایه شارژر قرار دارد مثلا شارژر در زیر میز یا در کنار پایه مبل می باشد در این موارد جارو رباتیک نمی تواند مسیر شارژر را به درستی پیدا کند . یکی دیگر از علت های این ایراد می تواند مشکل سنسور ها باشد که بهتر است دوربین ها و حسگر های جارو رباتیک را به درستی تمیز کنید . حواستان باشد که پایه شارژر را نباید روی فرش بگذارید تا به خوبی توسط جارو رباتیک شناسایی شود . اگر این راه ایراد جاروبرقی رباتیک را حل کند ممکن است که ایراد حاد تر و از سیستم و نرم افزار جارو رباتیک باشد .  

  بیشتر بخوانید :      دلایل خرابی سشوار کنورث

اگر که به نظر می رسد جارو رباتیک علاوه بر تشخیص مسیر پایه شارژر ، در مسیر یابی هم مشکل دارد ممکن استنیاز باشد سنسور های جارو رباتیک عوض شوند که برای اینکار باید با نمایندگی ها تماس بگیرید . اگر جارو رباتیک شیائومی شما در مسیریابی اشکالی ندارد و سنسور ها کاملا تمیز می باشند اما نمی تواند به شارژر وصل شود یا شارژ نمی شود به احتمال بسیارجارو رباتیک شماخراب شده است و باید با جایی که ربات را از آنجا خریداری کردید تماس گرفته و از گارانتی جارو رباتیک خود استفاده نمایید .

علت پیدا نکردن مسیر جارو رباتیک :

وقتی که جارو رباتیک شما توانایی تشخیص و انتخاب مسیر صحیح را ندارد و دچار ایراد در مسیریابی است بهترین راه این میباشد که اگر  فرسوده شده است چرخ ها آنها را با چرخ های نو عوض کنید اگر باز هم مشکلاتی از این موارد داشتید باید آن را تعویض و جایگزین کنید دیگر اجزای جانبی مربوط به چرخ های جارو رباتیکی ا اجزای مربوط با عملکرد اصلی جارو رباتیک می باشد . در بیشتر مواقع ایراد مخاطبین این وسیله در مسیریابی مربوط به تمیز نبودن سنسور ها و در مشکل در نقشه برداری می باشد .

آموزش تعمیر رباتیک در تهران

اگر باز هم مشکلاتی از اینم وارد داشتید باید آن را تعویض و جایگزین کنید دیگر اجزای جانبی مربوط به چرخ های جارو رباتیک یا اجزای مربوط با عملکرد اصلی جارو رباتی کمی باشد . در بیشتر مواقع ایراد مخاطبین این وسیله در مسیریابی مربوط به تمیز نبودن سنسور ها و در مشکل در نقشه برداری می باشد و از آنجایی که کثیف بودن برس های اصلی و جانبی و بخصوص چرخ ها اهمیت زیادی در کارایی درست جارو رباتیک دارند و می توان پاکسازی ، جداکردن و تمیز کردن قطعات را راه حلی موثر دانست . درصورت غایت کمتر ، خرابییا از کار افتادن موتور ربات باعث اشکال و اختلال برای مسیریابی در کوتاه مدت می اشد و بعد از آن به خراب بودن جارو رباتیک میرسد . پس توجه داشتن به سالم بودن موتور هم از موردهایی می باشد  که به شما در برطرف کردن این اشکال جارو رباتیک کمک میکند .

علت وصل نشدن جارورباتیک شیائومی به وای فای : 

در مدل های جدید جارو رباتیک شیائومی امکان وصل شدن به وای فای لازم است و بعضی از جارو رباتیک ها می توانند در وصل شدن ایراد داشته باشندیا نتوانند اتصال را به درستی نگهدارند .

  بیشتر بخوانید :       کاربرد پیپ در بازار مالی فارکس

پس اگر جارورباتیک شیائومی شما به وای فای وصل نمی شود اول فرکانس را چک کنید تا اطمینان حاصل کنید که فرکانس درستی دارید. همه جارو های رباتیک شیائومی امکان کار بر روی شبکه های 5 گیگاهرتز را دارا نمی باشند . بخاطر همین حتما اول دستورالعمل دفترچه راهنمای جارو رباتیک شیائومی خود را بخوانید بسته به نوع جارو رباتیک و سازنده امکان داردبه اجبار از یک شبکه 2.4 گیگا هرتزی استفاده نمایید .

علت وصل نشدن جارو رباتیک شیائومی به پایه شارژر :

ممکن است کفی شارژر به یک اشیا دیگر خیلی نزدیک باشد_ پایه روییک فرش یا موکت قرار گرفته باش. حسگرها و یا دوربین های جارو رباتیک شیائومی شما باید ریست شوند_ شارژر زیری ک میز و یا زیر مبلمان باشد که موجب اشکال در شارژ می شود .

آموزش رباتیک مهیاد برزین

اگر مشکل برطرف نشد جارو رباتیک شما بکل در مسیریابی اتاق ها اشکال دارد و  فقط اشکال آن وصل شدن به شارژر نمی باشد و احتمالا نیاز باشد سنسورهای جارو رباتیک را با سنسور های جدید عوض کنید . اگر جارو رباتیک شما خوب کار می ‌کند و مسیریابی های صحیحی دارد احتمال دارد سنسورها سالم باشندولی اگر جارو رباتیک شیائومی به آسانی وصل نمی شود امکان دارد به تعمیرات خیلی اساسی نیاز داشته باشد .