021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مشکلات جارو برقی زیرووات

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

جاروبرقی زیرووات محبوب ترین و شناخته شده ترین برند جاروبرقی در بین مردم ایران و استفاده از آن در بین مردم رواج پیدا کرده است . این برند از تولیدات سالیان قبل می باشد که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی این دستگاه هم پیشرفته تر شده و در بازار داخلی و جهانی عرضه می‌شوند . 

از بهترین برندهای تولیدکننده جاروبرقی می توان به زیرووات اشاره نمود که قابلیت های بسیار زیادی را برای این گروه از محصولات در نظر گرفته شده است .   

جاروبرقی یکی از وسایل برقی است که نقش مهمی در پاکیزگی خانه ها دارد و کاربردها و مزایای بسیاری در زندگی روزمره ما دارد .  جاروبرقی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی می باشد که تنوع بالایی در مدل های آن به چشم میخورد ولی یکی از با کیفیت ترین و بهترین جاروبرقی در بازار و در بین مردم جاروبرقی زیرووات میباشد . مهم ترین موضوعی که وجود دارد خرابی و معیوب شدن جاروبرقی م زیرووات می باشد . جاروبرقی در هر مدل و برندی که باشد بعد از مدتی طولانی استفاده کردن از این وسیله برقی دچار خرابی و مشکلاتی می شود . جاروبرقی ممکن است دچار خرابی هایی شامل : جاروبرقی روشن نمیشود .

  بیشتر بخوانید :      آموزش تعمیرات لباسشویی آبسال

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی داغ شدن جاروبرقی ، خرابی سیم جمع کن جاروبرقی ، بو گرفتن جاروبرقی ، خرابی دکمه جاروبرقی ، مخزن جاروبرقی ترک خورده ، پاره شدن سیم جاروبرقی ، شکسته شدن لوله جاروبرقی ، پاره شدن یا شکسته شدن کیسه جاروبرقی ، شکسته چرخ خای جاروبرقی ، کاهش یافتن مکش جاروبرقی و….بخشی از خرابی های جاروبرقی میباشد .

سوختن موتور جاروبرقی و همچنین ایجاد بودی سوختگی از درون جاروبرقی موتور جاروبرقی به دلایلی مختلفی میسوزد که این موارد شامل کارکرد بیش از حد این دستگاه ، گرمای زیاد ، فرسودگی بعد از مدتی طولانی ، ضربه به موتور جاروبرقی و…می باشد که این موارد باعث سوختن متور جاروبرقی میشود . گاهی ممکن است مسیر مکش جارو برقی مسدود شود ، در نتیجه موتور جاروبرقی قادر به مکش آزاد هوا به داخل نمی باشد . 

اموزش تعمیر لوازم خانگی

این دلیل باعث افزایش جریان دریافتی هوا به موتور شده آسیب های جدی را بدان وارد خواهد  کرد . بوی سوختگی از پر بودن کیسه ی جاروبرقی ، سوختن موتور جاروبرقی پاره شدن تسمه و…  میباشد که باید به سرعت آن را تعمیر نماییم .

خرابی سیم جم کن جاروبرقی : جمع نشدن سیم جاروبرقی ، باز نشدن سیم جاروبرقی ، خرابی دکمه جمع کردن جاروبرقی ،  کم شدن قدرت جمع کردن سیم و…  از مشکلات رایج سیم جمع کن های جاروبرقی در بین اکثر مردم میباشد .

نحوه باز کردن جاروبرقی زیرووات : در صورت خرابی جاروبرقی برای تعمیرات آن باید جاروبرقی را بازکنیم و مشکل را عیب یابی کنیم . البته در بعضی موارد هم نیازی به باز کردن جارو برقی نمیباشد و مشکلات و خرابی های کوچک را میتوان به راحتی حل کرد . نحوه باز کردن جاروبرقی زیرووات با دیگر برندهایی مانند پاناسونیک و غیره بسیار متفاوت است . برای باز کردن جاروبرقی زیرووات قاب بالایی جاروبرقی را می توانید با فشار دادن اهرم آن باز کنید . 

  بیشتر بخوانید :       کاربرد پیپ در بازار مالی فارکس

کیسه جاروبرقی زیرووات از قسمت عقب باز می شوند و اجزای این دستگاه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر باز شدن آن به درستی انجام نشود ، احتمال شکستن قطعات پلاستیکی و یا گیره آنها بسیار زیاد است .

روشن نشدن جاروبرقی و خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی زیرووات  روشن نشدن جاروبرقی یکی از مشکلات رایجی است که بسیاری از مردم با آن مواجه هستند . در صورت مواجه شدن با این مشکل باید اول مطمئن شوید که سیم جاروبرقی را به درستی به برق زدید ممکن است مشکل از سیم آن باشد . میتوانید پریزر های مختلفی را تست کنید . در صورت روشن نشدن جاروبرقی ممکن است برد PCB جاروبرقی سوخته باشد در چنین شرایطی باید را تعویض کرد . یکی دیگر از دلایل روشن نشدن جاروبرقی فیوز حرارتی باشد که باعث قطع منبع تغذیه موتور یا خرابی موتور شده است . خاموش شدن جاروبرقی به دلایلی از جمله پریز و یا فیوز ، کابل جاروبرقی ، داغ شدن پیش از این دستگاه و یا سایر موارد باشد که باعث خاموش شدن ناگهانی این دستگاه میشود . 

اموزشگاه تعمیر لوازم خانگی

تعمیر برد جاروبرقی زیرووات  برد جاروبرقی یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعه در جاروبرقی می باشد . بورد الکترونیکی جاروبرقی به افراد کمک میکند راحت تر از امکانات جاروبرقی استفاده کند . بورد جاروبرقی میتواند بر اثر اتصال برق باعث سوختن یکی از قطعات این دستگاه دچار خرابی شود .

ضعیف بودن مکش جاروبرقی زیرووات یکی از دلایل ضعیف بودن مکش جاروبرقی پر بودن کیسه این دستگاه است . و باید کیسه را همیشه بعد از پاکسازی خالی و تمیز کرد . همچنین ممکن است در صورت کثیف شدن فیلترجاروبرقی هم این دستگاه مکش قوی نداشته باشد . همچنین مکش جاروبرقی بر اثر پره شدن لوله و یا مسدود شدن لوله ها هم ضعیف بشود .