021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه راه اندازی دوربین مدار بسته تیاندی

اموزشگاه راه اندازی دوربین مدار بسته

از برند های معتبر بین المللی ساخت دوربین های مداربسته است . یکی از شرکت های به نسبت نوپا است که توانسته است در مدت زمان اندک در بازار حفاظت الکترونیک جای پای خود را سفت نماید و نه تنها در آسیا شرقی ، بلکه در اروپا و امریکا و کانادا و ایران پروژه های متعددی را در دست بگیرد . 

تولید این شرکت  در سال 2004 در کشور چین بوده است و راهکارهای خود را به سمت و سوی هوشمند سازی و ارتقا پردازش تصویر در محصولات خود از جمله دوربین مداربسته تیاندی سوق داده است . پایین بودن نرخ خرابی و وجود مزایای رقابتی از جمله مسائل مهم در فروش این برند می باشد.ساختار و زیربنای تولید تصویر آن ها بسیار قوی و پیشرفته است و خصایصی نظیر تشخیص چهره و کاربری های پیشرفته دیگر این گروه را از سایر گروه ها متمایز کرده است .

 نکات مهم در نصب دوربین مداربسته تیاندی :

انتخاب مکان مناسب : انتخاب مکان‌های مناسب برای نصب دوربین‌ها بسیار مهم است . مکان‌های با دید مناسب و پوشش کافی برای نظارت بر مناطق مورد نیاز باید انتخاب شوند .

تنظیم زاویه دید : زاویه دید دوربین‌ها باید به صورتی باشد که همه ی مناطق مورد نظر پوشش داده شود . تنظیم صحیح زاویه دید به اهمیت زیادی برخوردار است .

  بیشتر بخوانید :        تعمیر کولر گازی یونیوا

استفاده از تجهیزات مرتبط و مناسب : استفاده از تجهیزات مرتبط مثل کابل‌های مخصوص ، سوییچ‌های پی او ایی می‌تواند به بهبود کارکرد و پایداری سیستم کمک کند .

محافظت از سیم‌کشی : سیم‌کشی باید به صورتی انجام گیرد که از آسیب‌های گوناگون محافظت شود ، از جمله تغییرات آب و هوایی و آسیب‌های فیزیکی .

تنظیمات نرم‌افزاری : بعد از نصب تنظیمات نرم‌افزاری دوربین‌ها باید به طوری انجام شود که کارکرد بهینه را ارائه دهند ، از جمله تنظیمات رزولوشن ، فریم ریت .

آزمایش و راه‌اندازی : بعد از نصب نیاز است سیستم به طور کامل آزمایش شود تا مطمعن شود که همه چیز به درستی کار می‌کند .

آموزش نصب دوربین مدار بسته

مکان های مناسب برای نصب دوربین مداربسته تیاندی :

ورودی : برای نصب دوربین‌های مداربسته تیاندی در نزدیکی ورودی خانه، توصیه می‌شود برای دوربین‌ها را به سمت پیاده‌رو و درب ورودی تنظیم کنید تا بتوانید چهره افرادی که به سمت در ورودی می‌آیند را ضبط کنید . برای جلوگیری از دستکاری یا جلوگیری از افرادی که ممکن است چیزهایی به سمت دوربین پرت کنند ، می‌توانید از یک قفس سیمی به عنوان محافظ استفاده کنید یا بهترین راه حل ، نصب دوربین در طبقه دوم خانه است .

پنجره‌های طبقهٔ همکف : پنجره‌های واقع در طبقهٔ همکف که به خیابان وصل هستند ، به عنوان یکی از مسیرهای معمول ورود سارقان به خانه شما شناخته می‌شوند و نیاز به نظارت دارند . 

پارکینگ‌ها : پارکینگ‌ها نیز از مکان‌هایی هستند که بیشتر مورد سرقت قرار می‌گیرند . این پارکینگ‌ها به دلیل ساختاری که دارند با وجود ستون‌ها و وسایل نقلیه ، نقاط کور زیادی ایجاد می‌کنند که باید همه ی این نقاط توسط دوربین‌های مداربسته پوشش داده شوند .  

  بیشتر بخوانید :        آموزش برنامه نویسی رباتیک

انتقال تصاویر :

در مواردی که نیاز به انتقال تصاویر به مکانی جدید وجود دارد و امکان کابل کشی نیست ، می‌توان از کارت‌های انتقال دیجیتال بهره برد . برخی از این کارت‌ها قادر به اتصال به کامپیوترها یا مینی‌کامپیوترها هستند و از طریق خطوط تلفنی ، تصاویر را به مقصد ارسال می‌کنند . در مقصد ، با وارد کردن رمز عبور مورد نیاز ، می‌توان تصاویر را دریافت کرد .

مراحل نصب دوربین مدار بسته تیاندی :

انتخاب ارتفاع و زاویه مناسب برای نصب : بهترین زاویه هر اتاقی برای نصب دوربین مدار بسته معمولا کنجی از اتقاق است که دیوارها و سقف به هم می‌رسند . مطمعن شوید که دوربین مداربسته تصویر تمام ورودی‌ها و خروجی‌های موجود در اتاق را پوشش داده باشد .

دوربین مداربسته را روی دیوار نصب کنید : مکان مناسب را مشخص کنید . محل پیچ‌های دوربین مداربسته را روی دیوار علامت‌گذاری کنید .

آموزش نصب دوربین مدار بسته مهیاد برزین

جاهای علامت‌گذاری شده را با استفاده از یک دریل سوراخ کنید. دوربین مداربسته را به دیوار پیچ کنید. سمت دوربین مداربسته را تنظیم کنید .

متصل دوربین مداربسته به منبع تغذیه برق : آداپتور برق که اتصال دوربین مداربسته به پریز برق معمولی دیواری را ممکن می‌کند . یک سر سیم آداپتور را به پشت دوربین مدار بسته و سر دیگر را  به پریز برق وصل کنید .

یک سر کابل تصویر را به دی وی آر و سر دیگر را به دوربین وصل کنید .

نمایشگرمانیتور را به دستگاه دی وی آر وصل کنید . دی وی آر بصورت اتوماتیک تصاویر هر دوربین مداربسته ای که به آن وصل کنید را ضبط می‌کند .