021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نصب و راه اندازی ماکروفر فلر

آموزش تعمیر مایکروویو

محصولات برند فلر یک برند انعطاف‌پذیر و مبتکرشناخته‌شده است . این شرکت برای عالی شدن در طول زمان تغییرهای زیادی را پشت سر گذاشت تا طبق خواسته مشتریان محصولات خود را تولید و عرضه کند . ازمهم‌ترین کلمات کلیدی کارمندان شرکت فلر شامل دقت ، کنجکاوی ، درک کردن با علاقه و به‌تدریج می‌باشند .

نصب و راه اندازی ماکروویو فلر :

حداقل فاصله 7 سانتی متر بین ماکروفر و بقیه لوازم و دیوار ها یا دیواره کابینت بگذارید . پشت ماکرو فر را به دیوار نچسبانید . پایه هارا از پایین ماکروویو جداکنید . بستن ورودی و خروجی  به ماکروویو آسیب میرساند . تا آنجایی که میتوانید از تلویزیون دور کنید . ماکروفر خود را به یک خروجی خانگی استانداردمتصل کنید دقت کنید که ولتاژو فرکانس در برچسب رتبه بندی محصول می باشد.  ماکروفررا نزدیک اجاق گازهای پیچیده نصب نکید . اگر در نزدیکی  محصول بیش از یک منبع حرارت نصب شده باشد ، می تواند به ماکروویو آسیب برساند .

نکات ایمنی مهم استفاده از ماکروویو فلر :

در زمان روشن بودن مایکروویو فلر درب آن را باز نزارید ، باز گذاشتن درب آن باعث می شود در معرض امواج مضر مایکروویو قرار بگیرید . ظروف را به صورتی در آن قرار دهید که هیچ چیزی مانع بسته شدن درب آن نشود ، نزارید کابل برق بر روی لبه تیز قرار بگیرد و باعث پاره شدگی سیم برق و خطر برق گرفتگی شود ، از مایکرویو خراب به هیچ وجه استفاده نکنید ، مخصوصا آسیب دیدگی در قسمت درب که باعث پخش امواج در محیط منزل می گردد .

  بیشتر بخوانید :     وظیفه منبع انبساط پکیج دیواری

قطعات ماکروفر فلر :

موتورگردان ، غلتک چرخان ، لامپ مگنترون ، سینی ، وریق میکا ، دوشاخه ، ترانس های ولتاژ از قطعات ماکروفر فلر می باشد .

 تنظیمات ساعت ماکروفر فلر :

هنگام نصب ماکروفر یا بعد از قطع برق باید ساعت را تنظیم کنید سپس تایمر را یک بار فشار دهید 00:00 نمایش داده می شود و یک ساعت 24 ساعته است ودکمه های شماره را برای ساعت و دقیقه تنظیم کنید حالا تایمر را فشار دهید تا زمان تنظیم می شود . زمان را برای ساعت 12:12 تنظیم کنید حالا برای وارد کردن ساعت و دقیقه فشار دهید وحالا 12:12 را میتوانید مشاهده کنید . درطول کار تنظیم ساعت استاپ را فشار دهید مایکروفر بصورت خودکار به وضع قبلی خود بر می گردد .

آموزش تعمیر ماکروفر

نحوه پخت و پز ماکروفر فلر : 

برای انتخاب زمان پخت دکمه تایم و منو را انتخاب کنید . بیشترین زمان پخت که ممکن است انتخاب شود 60 دقیقه است . برای شروع آشپزی استارت رافشار دهید . با فشار دادن دکمه پاور یکبار روند پخت می توانید میزان قدرت را چک کنید . حواستان باشد  پس ازکامل شدن پخت و پز ، ماکروفر به طور خودکار به صدای بوق زنگ می زند تا زمانی که درب بازشود یا دکمه کنسل و استاپ فشار داده شود .

استفاده از دکمه گریل برای پختن غذا در ماکروفر فلر :

گریل ماکروفربرای تنظیم ماکروفر مخصوص کباب کردن ورقه نازک گوشت کباب ، سوسیس و مرغ  میباشد . برای ساندویچ های گرم میتوان از استفاده کرد . دکمه گریل را بزنید و برای تنظیم کردن زمان دکمه تایم یا منو را لمس کنید ، دکمه استارت را برای شروع بزنید بیشترین زمان یکساعت یا 60 دقیقه میباشد . 70% کباب کردن و 30% پخت و پزماگروفر است .

  بیشتر بخوانید :     آموزش سرویس پکیج بوتان

نحوه گرم کردن مواد غذایی در ماکروفر فلر :

غذای مرطوب با سرعت و کیفیت بهتری در ماکروفر گرم می شوند پس در هنگام خشک بودن غذا مقداری آب به آن زده و یا یک دستمال کاغذی مرطوب روی  گذاشته حالا ظرف غذای خود را داخل ماکروفر بزارید وگزینه مایکرو ا انتخاب کنید تادر زمانی کوتاه غذا گرم شود .

طریقه نگهداری و تمیزکردن ماکروفرفلر:

زمانیکه که مواد غذایی مایعات به دیواره های ماکروفر ریخته و بخاردرست شده بر اثر حرارت بالا احتیاج به تمیزکاری است ، با یک پارچه نم دار محفظه را تمیز کنید . از سرکه و جوش شیرین یا مواد شوینده خیلی ضعیف استفاده کنید و از استفاده کردن مواد شوینده قوی که باعث ساییدگی میشوند بپرهیزید . و همچنین سطوح ماکروفر باید با دستمال مرطوب پاک و تمیز شود .

اموزشگاه مهیاد برزین

استفاده درست از ماکروفر فلر :

  • طرف با وزن زیاد را داخل ماکروفر قرارندهید .
  • ازماکروفر استفاده بیش از حد نکنید .
  • اگرماکروفر دچار مشکل شد درصورتی که مهارت دارید اقدام به تعمیر کنید درغیراینصورت خود دست بکار نشوید .
  • از ظرف های مناسب گرم کردن غذا در ماکروفر استفاده کنید که نه ظرف آسیب ببیند نه ماکروفر .