021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

کاربرد پایتون در رباتیک

آموزش رباتیک

رباتیک یک موضوع اصلی است . پس رباتیک نیازمند یک زبان برنامه‌نویسی چندمنظوره و آسان است . پایتون دو زبان محبوب برنامه‌نویسی در رباتیک هستند ، که هر کدام نقطه ضعف های خود را دارد .

زبان‌های برنامه‌نویسی زیادی طراحی شده و در دسترس قرار داده شده تا برنامه‌نویساندرزمان انتخاب زبان مناسب با چالش های زیادی روبرو میشوند . این زبان‌ها دارای ویژگی‌های گوناگونی هستند که امروزه پایتون در این زمینه شهرت بسیارزیادی یافته است .

پایتون :

پایتون یک زبان بسیار قوی برنامه‌نویسی است که درکل دنیا جایگاه خاصی پیدا کرده است . ویژگی‌های کلی پایتون شامل : قابلیت­های بسیارقدرتمند ، قابلیت معنی کردن و سطوح بالابودن پایتون است . با آمدن این زبان برنامه‌نویسی فوق حرفه ایی دنیای بازی‌های کامپیوتری هم شروع به کار کردند . کلمه های قابل استفاده د زبان پایتون بسیار راحت هستند . البته تعداد آن­ها نیز زیاد نیست . استفاده از این زبان برای کاربران گوناگون سود زیادی دارد . درصد کمی از برنامه‌نویسان قدرتمندسراسر دنیامانند : مک و ویندوز از آن روی سیستم های خود استفاده کرده‌اند .

  بیشتر بخوانید :      تعمیر و عیب یابی پکیج شوفاژ کار

علت استفاده برنامه نویسان فوق حرفه ایی از پایتون :

 استفاده بسیار در یادگیری ماشین : با پیشرفت علم ، زبان پایتون به محبوبیت بسیاری رسید . کتابخانه‌های  زیادی برای یادگیری ماشین طراحی شدند که دردرست کردن آنها از پایتون استفاده شده است . در پروژه های یادگیری ماشین از پایتون استفاده میشود . 

 قابل استفاده برای برنامه‌نویسان کم تجربه : برنامه‌نویسی رباتیک برای پایتون برای کودکان و افراد تازه وارد بسیار راحت است . یادگیری پایتون بسیار آسان است و  می‌توان در آن تغییراتی ایجاد کرد تا یادگیرندگان برنامه نویس را خسته نکند .

مزایای استفاده از پایتون :

یکپارچه بودن : زبان پایتون موارد استفاده خود را میتواند یکپارچه‌ کند . و به علت داشتن توانایی‌ کنترل قوی استفاده از آن در طراحی های برنامه های مهم و خاص زیر ساخت های بسیار عالی فراهم میسازد .

اموزشگاه تعمیر رباتیک

زبان مناسب برای مهندسان آینده :

یادگیری پایتون راحت تر است چون ساختار های ساده‌تری دارد و نیاز کمتری به آشنایی با  کامپیوتر دارد. این عامل دسترسی به پایتون را برای تازه کارها آسان‌تر کرده و این زبان را در علم محبوب می‌کند،چون امکانات بسیاری را برای دانشجویانی که علاقه‌مند به یادگیری ماشین و هوش مصنوعی هستند را نشان میدهد .

اهمیت اشکال‌زدایی :

پایتون سریع‌تر از سی پلاس پلاس  پیشرفت کرده چون یک زبان مفسری است و کدها بدون نیاز به اشکال زدا شدن اجرا می‌شوند در نتیجه رفع خطا های موجود سریع ترانجام می گیرد . به مدت زمان بیشتری برای پیشرفت  نیاز داردچون یک زبان کامپایلری است ، به این معنی که کدها باید قبل از اجرا شدن اشکال زدایی شوند . پایتون در آموزش رباتیک مزایا و معایب خود را دارند . پایتون زبان حرفه ایی است که امکان دسترسی داشتن مستقیم به سخت‌افزار را فراهم می‌کند و  برای ساخت سیستم‌های رباتیک پیچیده عالی است .

  بیشتر بخوانید :      نحوه تعمیرات کمپرسور یخچال صنعتی

امکان دارد یادگیری  پایتونسخت تر بوده و زمان بیشتری صرف بزرگ کردن نرم افزار شود. از طرف دیگر یادگیری پایتون راحت تر است و سرعت توسعه آن بیشتر است و به دلیل دارا بودن دایره و سیعی از کاربران و کتابخانه‌ها در پروژه‌های رباتیک بسیار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد .

 

پایتون در ساخت اپلیکیشن موبایل :

برای ساخت اپلیکیشن موبایل محدود به این زبان‌ها نیستیم اگر پایتون را آموزش ببینید به کمک برنامه ورک هایی مثل کیوی می‌توانید اپلیکیشن موبایل بسازید و در برنامه های مختلف به اشتراک بگذاریدامکان دارد با مشکلاتی مثل زیاد شدن حجم برنامه یا افت سرعت روبرو شوید که طبیعی است .

آموزش رباتیک در تهران

کاربرد پایتون در هک :

پایتون در کنار همه کارایی های خود ، می‌‌تواند ترسناک هم باشد . چون وقتی صحبت از هک و در سیستم‌ها میشود ، پایتون روی کار می آید و حرف‌های زیادی برای زدن دارد . کاربرد پایتون در هک به علت بازدهی بالایی است که این زبان اسکریپتی در ساخت برنامه‌های کوچک دارد و به همین علت است که هکرهای بسار  حرفه‌ای تسلط بسیار خوبی بر پایتون دارند . دلیل آن اهمیت بسیار زیاد این کتابخانه‌ها است . پایتون در رشته های مختلف هوش مصنوعی مثل داده کاوی نیز فعالیت کنید و راه آن برای ورود به بیشتر حوزه‌های تکنولوژی باز است . این ویژگی خاص پایتون را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی  در دنیا کرده است .