021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش انواع پکج دیواری شوفاژکار

آموزشگاه عیب یابی پکیج دیواری

پکیج شوفاژکار یکی از پکیج های معتبر در بازار ایران می باشد که با توجه به نوع سوخت مصرفی و تعداد مبدل هایی که دارد و با توجه به اینکه هرکدام دارای ظرفیت و توان حرارتی متفاوتی می باشند ، طراحی ، ساخته و تولید می شوند . 

پکیج شوفاژ کار در انواع کامفورت ، الگانت و کاپریش عرضه می شود . پکیج های دیواری شوفاژ کار در سه سری با ظاهری متفاوت طراحی می شوند که تفاوت آن ها در نوع سوخت مصرفی ، تعداد مبدل حرارتی ، ظرفیت و توان حرارتی می باشد .

انواع پکیج شوفاژ کار :

مدل کاپریس : پکیج دیواری کاپریس با ظرفیت های 24 و 28 وات تولید می شود_ حداکثر دمای مدار گرمایشی 80-30 درجه سانتی گراد می باشد_ حداکثر دمای آب مصرفی60درجه سانتی گراد می باشد_ مجهز به دو مبدل حرارتی است . شوفاژکار از نوع پکیج های فن دار با محفظه احتراق بسته می باشد . محدوده درجه حرارت مدار گرمایش پکیج های کاپریس شوفاژکار ، 80 درجه سانتیگراد می باشد . این پکیج ها دارای سیستم های ایمنی اعم از سیستم ضد یخ زدگی ، گریپاژ پمپ و ضد گرفتگی دودکش می باشند .

  بیشتر بخوانید :        عیب یابی برد لباسشویی امرسان

دارای نشان استاندارد ملی_ مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند الکترونیکی_ راندمان حرارتی بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی_ دارای سیستم ایمنی اعم از ضد یخ ، ضد گریپاژ پمپ و ضد گرفتگی دودکش_ مجهز به پنل کنترل هوشمند کاملاً دیجیتال جهت تنظیمات مورد نیاز و توانایی عملکرد دستگاه در شرایط فشار کم آب مصرفی را دارد .

الگانت : پکیج دیواری الگانت طبق تکنولوژی ایتالیا با ظرفیت های 24 و 28 وات طراحی و تولید می شود_ پکیج شوفاژکار الگانت سری 24 در1 تک مبدل و سری 24در2 و 28در2 مجهز به دو مبدل حرارتی می باشند_ محدوده دمایی کارکرد مدار گرمایشی 80-30 درجه سانتی گراد و حداکثر دمای آب مصرفی 60 درجه سانتی گراد می باشد_ وزن این پکیج ها تا 37 کیلوگرم می باشد . پکیج شوفاژکار مدل الگانت دارای دو مبدل حرارتی و دارای محفظه احتراق بسته یا فن دار می باشد . 

آموزشگاه عیب یابی پکیج دیواری

پنل این دستگاه از نوع دیجیتال با قابلیت دکمه های لمسی بود و دارای با قابلیت برنامه ریزی می باشد . سری الگانت پکیج شوفاژکار از سنسورهای دود، فشار آب ، قطع گاز و همه ی سنسورهای ایمنی بهره می برد . نوع سیستم احتراق این محصول امکان نصب این دستگاه را در فضاهای با شرایط مختلف مثل تراس ، آشپزخانه و حتی فضاهای کوچک و فاقد دودکش ساختمانی امکان پذیر می سازد .

کامفورت : دمای کارکرد مدار گرمایشی 80 درجه سانتی گراد و حداکثر دمای آب مصرفی60درجه سانتی گراد می باشد_ پکیج شوفاژکار مدل کامفورت با ظرفیت های 24، 28، 32 و 40 وات تولید می شود و وزن این پکیج ها از 36 تا 43 کیلوگرم می باشد و مجهز به دو مبدل حرارتی است . پکیج شوفاژ دیواری کامفورت گرمایش و تامین آب گرم را به طور همزمان تامین می کند . سیستم ایمنی ضد یخ ، ضد انسداد پمپ ، سنسور هشدار گرفتگی دودکش و سیستم عیب یاب هوشمند از جمله ویژگی های این محصول است .

  بیشتر بخوانید  :       اموزش تعمیرات مایکروفر ویرپول   

با اتصال به ترموستات های اتاقی به راحتی می توان پکیج را دربالکن نصب کرد . پکیج شوفاژ دیواری راندمان بالایی دارد و می تواند با فشار کم آب کار کند . تامین آب گرم مصرفی بدون نوسان صورت می گیرد و هم در حین کار و هم در هنگام روشن بودن کمترین صدا را تولید می کند . پکیج های شوفاژ کار بر اساس به روزترین و پیشرفته ترین استانداردهای روز دنیا تولید می شوند . قرار ندادن مواد قابل اشتعال در مجاورت محل نصب ، استانداردها و استانداردهای ایمنی وسایل گازسوز ، قرار دادن پکیج در نزدیک ترین نقطه به محلی که مصرف آب گرم زیاد است از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد . نصب پکیج در اتاق خواب ، حمام ، توالت و فضاهای مربوطه اکیدا ممنوع می باشد .

اموزشگاه عیب یابی پکیج

مزیت های پکیج دیواری شوفاژکار :

اتصال به ترموستات اتاقی_ سیستم گرمایشی از کف_ مصرف کم انرژی_ برق مصرفی تک فاز_ عملکرد حرارتی بالا و صدای کم_ تامین آب گرم مصرفیزیاد و آنی_ مجهز به سیستم عیب یاب خودکار_ مجهز به دودکش های دو جداره_ حجم کم پنل و عدم اشغال فضا_سیستم ضد یخ زدگی_  سیستم کنترل کننده عملکرد پمپ و پیشگیری از گریپاژ کردن_ سیستم ضد گرفتگی دودکش_ سنسور دما جهت تنظیم کردن هوای بیرون با محیط_ صفحه نمایشگر دیجیتال و هوشمند_پکیج های شوفاژ کار مجهز به پمپ سیرکولار ، شیر سه طرفه ، شیر اطمینان ، شیر تخلیه اتوماتیک ، منبع انبساط ، و بقیه تجهیزات می باشند .