021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیرات جارو رباتیک دریم

بهترین آموزش رباتیک

این جارو برقی رباتیک هوشمند یکی از مدل‌های با کیفیت و پیشرفته برند دریم است . برای این دستگاه ۱۴ حسگر مانند حسگر تشخیص موانع ، برنامه‌ ریزی برای تمیز کردن فرش ، جریان نوری ، ضد سقوط و غیره طراحی شده است تا این جارو بتواند به‌ خوبی از پس تمیز کردن خانه برآید .

شما می‌توانید با برنامه مای هومبه جاروی خود متصل شوید و آن را کنترل کنید . برای مثال می‌توانید برای روند جارو کردن دستگاه اولویت‌ بندی کنید یا مناطق ممنوعه را برای جارو تنظیم کنید . این جاروبرقی رباتیک از یک مخزن آب ۲۰۰ میلی‌لیتری بهره می‌برد که جارو با کمک آن می‌تواند تی‌کشیدن را به‌طور کامل اجرا کند . موتور این جارو دارای توان ۴۰ وات و شدت صدای ۶۵ دسی‌بل است که در دسته لوازم کم‌صدا جای می‌گیرد .

علت از کار افتادن جارورباتیک دریم :

باتری : جارو رباتیک برای کارکرد درست به باتری شارژ شده نیاز دارد . اگر جارو رباتیک دریم شارژ نمی شود یا با وجود شارژ شدن هنوز کار نمی کند میتواند به دلیل ایرادات باتری باشد .

  بیشتر بخوانید :      عیب یابی یخچال صنعتی ویترینی

تمیز کردن :

جارو رباتیک دریم برای کار کردن به یک جای تمیز نیاز دارد . جار ربات دریم میتواند به علت مسدودی یا کثیفی سنسورها کار نکند . پس تمیز کردن جارو رباتیک به صورت منظم و بررسی سنسورها مطمعن میشود که جارو رباتیک به درستی عمل می کند .

مشکل سخت افزاری :

جارو رباتیک میتواند به علت ایراد سخت افزاری درست عمل نکند . ایراد در موتور یابقیه قطعه هامیتواند موجب شود جارو رباتیک شما درست کار نکند . در این شرایط امکان دارد جارو رباتیک نیاز به تعمیر کردن یا عوض کردن قطعات داشته باشد .

مشکل نرم افزاری :

ایراد بعدی که سبب می شود جارو رباتیک درست  کار نکند می تواند ایراد نرم افزاری باشد . با چک کردن به روز رسانی نرم افزار در جارو رباتیک دریم خود براحتی می توانید نرم افزار جارو رباتیک خود را به روز کنید و ایراد را برطرف کنید .

آموزش تعمیر رباتیک در تهران

علت شارژ نشدن جارو رباتیک دریم :

اصلی ترین علتی که جارو رباتیک دریم شما شارژ نمی شود به علت کثیفی تماسهای شارژ می باشد . اغلب کنتاکت های شارژ در زیر جارو قرار دارند پس می توانند به آسانی با گرد و غبار پوشانده شوند و وصل شدن آن ها به شارژر را بسیار سخت می کند . البته پاک کردن این داک ها تاحدودی آسان است و به آسانی رفع می شود . به راحتی محل را با یک پارچه خشک پاک نمایید. در صورت جمع شدن مواد خام یا اشغال می توانید از یک دستمال مرطوب استفاده نمایید .

درست حرکت نکردن جارو رباتیک دریم :

مواردی که جارو رباتیک دریم عجیب کار می کند که میتواند سنسورها کثیف باشند و در نقشه برداری و ناو بری ایراد داشته باشند_ چرخ ها باید از کثیفی پاک شوند یا از گیر کردن مو تمیز شوند_چرخ ها کهنه و فرسوده شده و نیاز به عوض شدن دارند_ برس های اصلی یا جانبی باید برداشته شوند و کلا تمیز شوند _ موتور در حال کهنه شدن می باشد یا دچار خرابی شده است .

  بیشتر بخوانید :      تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات

علت وصل نشدن جارو رباتیک دریم به وای فای :

اگر جارو رباتیک دریم مدل جدیدی دارید امکان دارد با وصل شدن وای فای همراه باشد . ولی همانگونه که میدانید وای فای می تواند ایراد دار باشد و بعضی از جارو رباتیک ها به درستی اتصال را حفظ نمی کنند . پس اگر جارو رباتیک دریم شما به وای فای خانه وصل نشود اول اطمینان حاصل کنید که فرکانس مناسب دارید . همه جارو رباتیک ها  نمی توانند روی شبکه های 5 گیگا هرتز عمل کنند . به دستور العمل سازنده بستگی دارد و امکان دارد  مجبور شوید یک شبکه 2.4 گیگاهرتزی را انتخاب کنید . اطمینان حاصل کنید که سیگنال وای فای یا شبکه ی جارو رباتیک شما به قدر کافی قوی می باشد سپس اطمینان حاصل کند که از رمز عبور درست برای وای فای منزل استفاده می کنید . سعی داشته باشید جارو رباتیک دریم  را وباره  راه اندازی نمایید  و وای فای خود را دوباره راه اندازی نمایید .

اموزش عیب یابی رباتیک

علت عدم اتصال جارو رباتیک دریم به پایه شارژر :

اغلب راه ‌حل‌ های این ایراد تاحدودی راحت میباشد و نیاز است ایستگاه اتصال شارژر جارو رباتیک دریم را جابجا نمایید . دلیل های متصل نشدن به پایه شارژر : ایستگاه اتصال به یک وسایل دیگر خیلی نزدیک میباشد_ ایستگاه زیریک میزو اشیاء یا بقیه وسایل می باشد که موجب دخالت آن می شود_ حسگرها و یا دوربین های جارو رباتیک دریم شما کثیف می باشد _  ایستگاه جارورباتیک دریم روییک فرش یا تشک قرار دارد . از دلیل های این ایراد می باشد. اگر که جارورباتیک دریم  شما بکل در مسیریابی اتاق های خانه شما اشکال دارد و نه فقط با وصل شدن ، امکان دارد نیاز باشد سنسورهای خود را جایگزین نمایید . برای نحوه بررسی و جایگزین کردن باید با سازنده مشورت نماید .