021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی

اموزش تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید

مهیاد برزین بزرگترین مرکز آموزش صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی اعم از یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و …در استان شعبات تهران.اسلامشهر.بومهن.فردیس می باشد. این مجموعه ی بزرگ اساتید متبحر و جوان، خوش سابقه و کاربلد را جهت آموزش فنی و سرفصل های دوره ی مربوطه جذب کرده تا شما عزیزان با ثبت نام در این دوره های آموزشی قدمی عالی و مفید برای کسب درآمد و آموزش حرفه ای این مهارت ها بردارید.

پس از پایان دوره آموزشی در مهیاد برزین، شما به طور رسمی وارد بازار کار این حرفه ی پر متقاضی می شوید. مهیاد برزین با هدف آموزش تعمیرات لوازم خانگی به صورت فنی و با ضمانت کیفیت علی آموزش در این مجموعه، می تواند راهی مطمین  برای کسب مهارت و درآمد شما عزیزان باشد.

نکاتی در مورد آموزش تعمیرات لوازم خانگی

عیب یابی ساده تا پیشرفته

در مهیاد برزین صفر تا صد تعمیر لوازم خانگی را به طور تخصصی یاد میگیرید. تعمیرات لوازم خانگی ابتدا با ساده ترین نوع ممکن یعنی بازو بسته کردن دستگاه همراه است. با آموزش در مهیاد برزین شما یاد می گیرید که چگونه عیب یابی کنید و با کسب مهارت درآمد ایده آل داشته باشید

در این دوره آموزشی، شما تعمیرات لوازم خانگی مهیاد برزین را زیر نظر اساتید با تجربه یاد میگیرید. این دوره تعمیرات پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه ها تا ساده ترین و قدیمی ترین دستگاه ها را شامل میشود. در این دوره با اعتماد به نفس یاد می گیرید که چگونه سخت ترین عیب و آسیب در لوازم خانگی را بدون صدمه زدن به دستگاه در هر برندی بشناسید و آن را رفع کنید.

ابزار و تجهیزات

در این دوره ی آموزش در مهیاد برزین با تجهیزات مورد نیاز برای این حرفه آشنا خواهید شد و نحوه صحیح انتخاب این ابزار به شما آموزش میدهیم. همچنین به شما آموزش میدهیم که چطور قطعات خوب را از بد تشخیص بدهید واز آنها استفاده کنید.

اموزشگاه مهیاد برزین

یکی از کاربردی ترین دوره های فنی در میان سایر رشته ها در آموزشگاه مهیاد برزین، دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی میباشد. همواره یکی از نیاز های کسانی که مشغول فعالیت در این زمینه میباشند، پیشرفت و اطلاعات کسب کردن تخصصی تر متناسب با وسایل برقی خانگی جدید است تا عیب یابی های کامپیوتری بر اساس ارور های دستگاه راپیدا کرده و بتوانند هم سو با  پیشرفت تکنولوژی، اقدام به عیب یابی و تعمیرات لوازم  برقی خانگی کنند.

همچنین برای بسیاری از جوانانی که در صدد هستند تا  به این حرفه ورود کنند ثبت نام در دروه آموزشی تعمیرات لوازم خانگی، بسیار تصمیم درستی میباشد تا خیلی زود وارد بازار کار این حرفه شوند.

معمولا ثبت نام دوره های آموزشی نیاز به این دارد که شرایط هر دوره  را بدانید و متوجه شوید  که مرکز آموزشی چه سرفصل ها و مباحثی را در دوره خود آموزش میدهد.

در اختیار داشتن اطلاعات کافی محور شرایط هر مجموعه آموزشی و زمانبندی دوره ها و همچنین استعلام قیمت هر دوره می تواند باعث شود که بهترین انتخاب را داشته باشید.

با برقراری تماس با مشاوران متبحر و دلسوز مجموعه ی آموزشی مهیاد برزین می توانید از جزئیات این دوره ها آگاه شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

از دیگر موضوعات آموزشی این کلاس ها می توان موارد ذیل را متذکر شد:

  • آشنا شدن با انواع قطعات مکانیکی و الکترونیکی
  • نحوه پیدا کردن عیب و ایرادات قطعات دیجیتالی
  • خواندن خطا ها و رفع عیوب مطابق با نوع خطا
  • تبدیل کردن انواع برد به یکدیگر از نوع اصلی و همه کاره
  • آشنا شدن با انواع اینورتر های معمولی و تخصصی
آموزش تعمیرت ماشین ظرفشویی

شرایط بازار کار شغل تعمیر لوازم خانگی

با توجه به استفاده اکثریت مردم از انواع لوازم خانگی و هزینه بالایی که برای  خرید آن ها وجود دارد هنگام مواجه شدن  با اختلال در کارکرد آن ها، وجود نیرو های متخصص آشنا به نحوه کارکرد لوازم خانگی به عنوان یکی از مهم ترین نیاز های جامعه بشمار میرود.با توجه به تقاضای خوب بازار کار حرفه ی تعمیرات لوازم خانگی موقعیت های شغلی متفاوتی در مورد این حرفه وجود دارد.

 بیشتر بخوانید :    آموزش سنسور دیفراست یخچال

افراد علاقه مند به مشاغل فنی می توانند به عنوان دستیار تعمیر کاران حرفه ای، تعمیرکار مستقل، تعمیرگاه مجاز محلی، فعالیت در شرکت های دولتی و خصوصی تعمیر لوازم خانگی و هم چنین صاحب شرکت خدمات پس از فروش برند های مختلف لوازم خانگی در این حرفه مشغول بکار شوند.