021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید فنی حرفه ای ، فریزر و ساید بای ساید از شاخه های بسیار تخصصی در بازار تعمیرات لوازم خانگی می باشد . بدون شک یکی از لوازم بسیار کاربردی در خانه و آشپزخانه یخچال است که با توجه به استفاده گسترده از آن تقاضا برای تعمیرات آن بسیار بوده است .

لازم به ذکر است تمامی مباحث آموزشی توسط اساتید مجرب و با تجربه در کارگاه های کاملا عملی آموزش داده می شود . آموزشگاه مهیاد برزین پس از پایان دوره آموزشی همراه کارآموزان بوده و با مشاوره های کاربردی همچنین پشتیبانی نامحدود کارآموزان آنها را تا زمانیکه کارآموزان احتیاج داشته باشند ازاین پشتیبانی استفاده میکنند چه با تماس و چه وسایل را بیاورند به آموزشگاه البته چون یخچال بسیار سنگین میباشد و نمیتوان به تنهایی جابه جا کرد اگر قطعه ای ازآن خراب شد که نیاز به تعمیر داشت میتوانند قطعه را باز کرده و به آموزشگاه بیاورند . واز جمله این تعمیرات ، تعمیرات یخچال و فریزر از جمله خدمات فنی شامل شارژ گاز ، تعمیر و تعویض کمپرسور ، تعمیرات و عیب یابی در سیم کشی و تعمیرات الکترونیکی می باشد . که افراد میتوانند با آموزش صفر تا صد در مجموعه اموزشی مهیاد برزین به راحتی اینکارها را انجام داده و از مشتری هزینه دریافت کنند . بلکه تنها با گذراندن یک دوره صفر تا صد آموزش تعمیر یخچال می‌توان به یک فرد مستعد در زمینه‌ی تعمیر یخچال تبدیل شد .

با توجه به قیمت بالای یخچال‌ها تقاضا برای تعمیر این وسیله‌ی برقی بیشتر از خرید یک یخچال نو است ؛ در نتیجه می‌توان گفت این کسب و کار بازار کار خوبی نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها هم دارد .  بازار کار تعمیرات یخچال فریزر به دلیل زیاد بودن این دستگاه ها و پیچیدگی در سیستم های پیشرفته انواع ساید بای ساید ها و یخچال و فریزر ها و خرابی های فراوان در این زمینه و از این رو که تعمیرات یخچال و فریزرها کار حساس و نیازمند برطرف کردن سریع ایراد این دستگاه می باشد بازار کار عالی داشته و تعمیرکاران متخصص این رشته شغلی می توانند درآمد بسیار بالایی داشته باشند . که تعمیرات این وسایل نیازمند یک آموزش بسیار خوب در یک آموزشگاه با تجهیزات به روز که زی نظر سازمان فنی حرفه ای بوده البته قابل ذکر میباشد که این دوره براساس اینکه خیلی مهم و پرکاربرد شده اند بسیاری هم به اسم آموزشگاه به این تعمیرات پرداخته اند و کسانی که در این رشته میخواهند موفق باشند باید بسیار با احتیاط و با تحقیق در رابطه با آموزشگاه های مربوطه وارد این حرفه و رشته شوند .

اموزش تعمیرلوازم خانگی

دوره آموزش تعمیر یخچال و یخچال فریزر در آموزشگاه فنی و حرفه ای مهیاد برزین

در دوره آموزش تخصصی تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید که به صورت تئوری و عملی برگزار می ­شود .

شما با نحوه شناخت و تعمیر کمپرسور ، کندانسور (رادیاتور خنک کننده)، اواپراتور (محفظه تولید یخ) ، کاپیلاری تیوپ (لوله مویی) و شیوه تعویض فیلتر یا درایر و همچنین استفاده از یخچال ساید بای ساید در آموزش تعمیر یخچال ، از نکات برجسته این دوره آموزشی می باشد . همه ی این عوامل بستگی به این دارد که فرد با پشتکار خود که در این زمینه داشته باشد تواند کارکند و کسب درآمد کند اینکه آموزش ما چگونه است و آیا من یاد میگیرم یاخیر . از این بابت خیالتان راحت باشد که آموزشهای ما جامع و کاملا عملی میباشد و اگر کارآموزان براساس آنچه که اساتید آموزشگاه به آنها یاد میدهند عمل کنند حتما حتما در این حرفه موفق و درآمد بالایی خواهند داشت .

سر فصل های دوره آموزش تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید

  •  آموزش اجرای جوشکاری لوله مسی
  •  آموزش اجرای نشت یابی در یخچال
  •  آموزش تخلیه سیستم
  •  آموزش شارژ گاز یخچال فریزرهای ساید بای ساید
  • آموزش تست قطعات توسط خود دستگاه
  •  آشنایی با انواع ارورها
  •   آشنایی با فشار و واحدهای آن
  •  آموزش گازها و قوانین حاکم بر آن ها
  •  آشنایی با انواع کمپرسور و ساختمان داخلی آن
  •  آشنایی با سنسورها و ترمیستور N.T.C
  •  آشنایی با فن ها و انواع آن
اموزش تعمیرات لوازم خانگی

گواهی پایان دوره تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید :

با توجه به عوامل و آموزش تعمیراتی که گفته شد و در این مقاله به آن پرداختیم این است که همین امر میباشد که مجموعه آموزشی مهیاد برزین را به عنوان بهترین و بزرگترین مجموعه آموزشی در کشور شناخته شده است اموزشگاه مهیاد برزین بعداز پایان دوره کارآموزان خودرا به سازمان فنی و حرفه ای معرفی کرده و کارآموزان میتوانند بعداز قبولی در این آزمون ها مدرک معتبر فنی را بگیرند البته قابل ذکر میباشد که مجموعه ما یک مدرک داخلی نیز به کارآموزان ارائه میدهد .