021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر گلکسی S 24 5 G

آموزش صفر تا صد تعمیر موبایل

موبایل سامسونگ از با کیفیت ترین و محبوب ترین برند ها در بین مردم می باشند . خرابی های گوشی سامسونگ شامل خالی شدن بی دلیل باتری موبایل ، مشکل نور صفحه نمایشگر در گوشی سامسونگ ، اسپیکر موبایل صدا ندارد ، رفع ایراد مشکل ویبره ، حل مشکل بوت با نرم افزار .

تعویض آی سی گوشی ، ایرادات مرتبط با تاچ ، مشکلات هنگ گوشی ، رفع ایراد مشکل باطری و غیره ، رفع خرابی سوکت شارژ ، تعویض دوربین گوشی ، برطرف کردن مشکلات میکروفون ، رفع ایراد تخصصی نرم افزاری ، مشکل پرش صفحه نمایش ، عملکرد نادرست دکمه‌های گوشی و…بخشی از ایرادات موبایل سامسونگ می باشد .

داغ شدن موبایل سامسونگ Galaxy S24 5G :

با فعالیت بسیاری در تلفن همراه مانند عکاسی و فیلم برداری ، بازی ، کارکردن بیش از اندازه و..از دلایل رایج داغ شدن موبایل می باشد . در صورت به وجود امدن این مشکل باید چند دقیقه ای با آن کار نکنید تا به حالت اول برگردد . در صورت کارکردن بیش از حد و داغ شدن بسیار موبایل به اجزای داخل گوشی نیز آسیب می رسد . در صورت داغ شدن موبایل با این اتفاقات نیز مواجه میشوید . این  موارد شامل سیاه شدن و یا کاهش نور موبایل ، بیرون پریدن از برنامه‌هایی که در آن هستید ، هنگ کردن گوشی ، عدم عملکرد برنامه ها ، کار نکردن فلاش دوربین ، امدن پیامی که گوشی شما بیش از داغ شده است .

  بیشتر بخوانید :        نحوه تعمیر یخچال ایستکول

تعویض آی سی گوشی ، ایرادات مرتبط با تاچ ، مشکلات هنگ گوشی ، رفع ایراد مشکل باطری و غیره ، رفع خرابی سوکت شارژ ، تعویض دوربین گوشی ، برطرف کردن مشکلات میکروفون ، رفع ایراد تخصصی نرم افزاری ، مشکل پرش صفحه نمایش ، عملکرد نادرست دکمه‌های گوشی و…بخشی از ایرادات موبایل سامسونگ می باشد .

داغ شدن موبایل سامسونگ Galaxy S24 5G :

با فعالیت بسیاری در تلفن همراه مانند عکاسی و فیلم برداری ، بازی ، کارکردن بیش از اندازه و..از دلایل رایج داغ شدن موبایل می باشد . در صورت به وجود امدن این مشکل باید چند دقیقه ای با آن کار نکنید تا به حالت اول برگردد . در صورت کارکردن بیش از حد و داغ شدن بسیار موبایل به اجزای داخل گوشی نیز آسیب می رسد . در صورت داغ شدن موبایل با این اتفاقات نیز مواجه میشوید . این  موارد شامل سیاه شدن و یا کاهش نور موبایل ، بیرون پریدن از برنامه‌هایی که در آن هستید .

اموزش تعمیر موبایل

خرابی اسپیکر موبایل سامسونگ Galaxy S24 5G :

ابتدا باید به تنظیمات موبایل بروید و از سایلنت نبودن گوشی و یا صدای گوشی مطمئن شوید . همچنین خرابی اسپیکر موبایل از مسدود شدن بلندگو ها با گرد و غبارایجاد میشود . اسپیکر گوشی معمولا دارای یک توری است که روی آن را می پوشاند، و اگر با کثیفی ، گرد و غبار مسدود شود ، صدایی که از بلندگو خارج می شود کاهش می یابد . و باید آن را به شکلی درست تمیز نمایید .

نحوه رفع خرابی باتری موبایل سامسونگ Galaxy S24 5G :

صفحه نمایش موبایل یکی از اصلی ترین مصرف کننده انرژی شارژ باتری می باشد . با بهینه سازی تنظیمات مربوط به نمایشگر گوشی می‌توانید از خالی شدن به سرعت شارژ باتری جلوگیری کنید . این تکنیک بسیار تاثیر گذار می باشد . هرچقدر صفحه نمایش گوشی برای مدت زیادی روشن باشد ، مصرف شارژ باتری هم بیشتر می‌شود . بنابراین باید همیشه صفحه نمایش موبایل خود را خاموش نمایید . کاهش تاخیر خاموش شدن نمایشگر هم از دیگر مواردی است که می‌تواند روی مصرف شارژ باتری موبایل تاثیرگذار باشد .

  بیشتر بخوانید :        مدیریت مالی در فارکس

تعویض آی سی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S24 5G : 

در مدار و برد گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ ، یک قطعه بسیار مهم به نام آی سی شارژ وجود دارد. این قطعه که با نام آی سی تغذیه نیز شناخته می شود ، وظیفه تامین انرژی بخش های مختلف دستگاه را به عهده دارد . آی سی شارژ جزء مهمی است که در اکثر گوشی های هوشمند مدرن یافت می شود . این نوع از  انواع آی سی در موبایل آی سی وظیفه‌ی مدیریت و تنظیم جریان شارژ الکتریکی بین باتری گوشی و منبع شارژ را دارد . این آی سی از یک رگولاتور سوئیچینگ برای تبدیل ولتاژ ورودی (5 یا 9 ولت) به سطح ولتاژ مناسب مورد نیاز باتری گوشی هوشمند استفاده می کند . همچنین آی سی شارژ ، ولتاژ ، جریان و دمای باتری را کنترل می کند تا از خطرات احتمالی مانند گرم شدن بیش از حد ، اتصال کوتاه و یا تورم جلوگیری کند .

مشکلات هنگ گوشی سامسونگ Galaxy S24 5G :

 یکی از دلایل رایج هنگ گوشی پر بودن فضای حافظه می باشد . وقتی حافظه موبایل بیش از حد پر شود ، فضایی برای اجرای برنامه های دیگر و اطلاعات دیگر باقی نمی ماند . برای حل این مشکل باید فایل های غیر ضروری در گوشی را پاک نمایید . یکی از دلایل دیگر هنگ گوشی سامسونگ خرابی باتری می باشد . 

اموزش تعمیر موبایل

اگر گوشی شما بعد از هنگ بلافاصله خاموش میشود ، باتری دچار آسیب دیدگی شده است و باید در این صورت آن را تعویض نمایید .

عیب یابی مشکلات دکمه بک گوشی سامسونگ Galaxy S24 5G :   

اول گوشی را بری چند دقیقه خاموش کنید و بعد آن را روشن کنید و ببرسی نمایید که آیا درست شده یا نه . اگر با خاموش و روشن شدن گوشی درست نشد به سراغ مرحله دوم بروید . در صورت ایجاد این مشکل باید سیم کارت یا کارت حافظه را از گوشی خارج کنید . برخی اوقات ممکن است با ایجاد مشکل در سیم کارت گوشی یا کارت حافظه در عملکرد دکمه بک هم مشکلاتی به وجود بیاید . برای عیب یابی این مشکل ابتدا گوشی را خاموش نمایید سپس کارت حافظه و سیم کارت را خارج کنید و بعد دستگاه را روشن کنید و بررسی کنید ایا مشکل از سیم کارت بوده یا نه .