021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر گوشی شیائومی

اموزشگاه تعمیرات موبایل

تعمیر گوشی شیائومی بستگی به میزان آسیب دیدگی دستگاه در زمینه های مختلفی انجام می‌شود. چنانچه ایرادات گوشی شما نیاز به تعمیرات نرم افزاری داشته باشد هزینه‌ چندانی نخواهد داشت ؛ ولی اگر قطعات سخت افزاری گوشی شما نیازمند تعویض باشد هزینه بالایی را باید بپردازید‌با توجه به اینکه عوض کردن قطعات سخت افزاری به تخصص بیشتری نیاز دارد  وشما دوستداران این حرفه میتوانید با شرکت در کلاسهای اموزشی مهیاد بریزین در تهران به این حرفه دست پیدا کنید.

تعمیرایرادات گوشی شیائومی باید با پارامترهای خاصی انجام بگیرد تا از آسیب رساندن به بخش‌های دیگر گوشی جلوگیری شود‌.

تعمیر دکمه پاور موبایل شیائومی

یکی از رایج ترین ایراداتی که در بیشترنمونه‌های موبایل شیائومی اتفاق می افتد خرابی دکمه پاوردر گوشی میباشد. معمولاً این نوع ایرادات بیشتر در زمان آب خوردگی و وارد آمدن ضربه به گوشی شیائومی ایجاد می‌شود. در بعضی اوقات دکمه پاور قابل تعمیر میباشد ولی در بیشتر مواقع باید این دکمه تعویض شود. از این جهت چنانچه پاور گوشی شما دچار ایرادات متعددی مثل سفت شدن یا عمل نکردن  شده باشد به شما توصیه می‌کنیم رفع این نوع خرابی‌ها و تعمیرات گوشی شیائومی را به شخص تعمیر کار متخصص  بسپارید .

تعمیر و تعویض باتری گوشی شیائومی

در اکثرمواقع برای تشخیص خرابی باتری گوشی شیائومی روش‌های گوناگونی به کار می‌رود‌. اما در این بین اجرای بعضی از روش‌ها کاملاً ساده و سریع‌تر میباشد . پس برای بالا بردن عمر گوشی خود در اسرع وقت خرابی باتری را بررسی کنید و اشکالات این قطعه از دستگاه را جدی بگیرید .

 بیشتر بخوانید :      آموزش انواع سلف موبایل

نرم افزار تبدیل دکمه پاور

برای روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور، می توان از نرم افزارهای تبدیل دکمه های ولوم به کلید پاور کمک گرفت. این ویزگی  بدین صورت برنامه نویسی شده است که کلیدهای ولوم را به کلید پاور تبدیل کرده و با استفاده از کلید ولوم می توانید گوشی شیائومی خودرا روشن کنید. البته لازم به گفتن است که این نرم افزارها فقط برای روشن کردن صفحه نمایش گوشی کاربرد داشته و نمی توان از آن ها برای خاموش کردن گوشی استفاده کرد .

تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی

بهتر و منطقی تر میباشدکه تعمیر گوشی شیائومی از جمله تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی را به نمایندگی شیائومی ویا مراکزی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید. چون این مراکز که از تعمیرکارانی حرفه ای تشکیل شده آشنایی کاملی با ساختار گوشی های این برند داشته و تعمیر گوشی شیائومی را با دقت وبهترین ابزار و جدیدترین متدها انجام خواهند .

اموزش تعمیر موبایل در تهران

علت خراب شدن برد گوشی شیائومی

موارد گوناگونی وجود دارد که می‌تواند به برد گوشی شیائومی شما آسیب وارد کرده و شما را با مشکل برد گوشی روبرو کند:
–  افتادن گوشی بر روی زمین

–   ورود آب یا شن به داخل گوشی 
–    قبلا تعمیرات ضعیف به وسیله  تعمیرکار آماتور بر روی گوشی شما انجام گرفته که در نهایت باعث از بین رفتن اجزای مهم درونی اسمارت‌فون شده است.
–   استفاده از منبع تغذیه خراب برای شارژ گوشی
–   گرم شدن بیش از اندازه اسمارت‌فون

 بیشتر بخوانید :      عیب یابی گوشی های اندروید

علائم خرابی برد گوشی شیائومی

چنانچه اسمارت‌فون شما اصلا روشن نمی‌شود یا فقط یک صفحه سیاه نشان را می‌دهد، باز هم این احتمال میرود که قابل تعمیر باشد، اگرچه به احتمال زیاد مادربرد آن آسیب دیده است و نیاز به تعمیر و عوض کردن ان در گوشی شیائومی میباشد.در این قسمت به برخی از نشانه‌هایی که امکان دارد به مادربرد شما آسیب‌ باشید.

  تلفن شما خاموش و روشن می‌شود یا اصلاً روشن نمی‌ماند.
گوشی شما پیام میدهد که کارت حافظه آن دچار اشکال است و آن را خارج کنید، ولی زمانی که کارت حافظه خود را خارج میکنید باز هم کار نمی‌کند!
بعضی قسمت‌های تلفن به‌درستی کار نمی‌کنند.

 به همین سادگی! مادربرد خیلی از قسمت های دستگاه را کنترل می‌کند، چنانچه مادربرد شما آسیب ببیند، تقریباً هر قسمتی امکان دارد به خوبی کار نکند.

آموزشگاه تعمیر موبایل

تعمیرال سی دی و گلس ال سی دی

بعضی اوقات امکان دارد تلفن همراه شیائومی شما بر اثر ضربه خوردگی ترک برداشته باشد،اگر این ضربه متوجه کارکرد تاچ نشده و در تصویر دهی گوشی مشکلی ایخاد نکرده باشد میتوانید مطمئن باشید که ال سی دی دستگاه گوشی شما سالم میباشد و تنها با عوض کردن گلس ال سی دی مشکل تلفن همراه شما رفع خواهد شد،چنانچه در صورت ایجاد آسیب های جدی تر احتمالا ال سی دی دستگاه شما شکسته و تنها راه حل ان عوض کردن این قطعه میباشد.