021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

عیب یابی گوشی های اندروید

آموزش تعمیر موبایل در تهران

امروزه گوشی های هوشمند نسل جدید، حتی در صورت خراب شدن باز هم توانایی کارکردن به بهترین شکل را دارا میباشند. زیرا که توسط بهترین مواد و با به روزترین سیستم عامل ها ساخته شده اند.پس با این وجود عیب یابی و تعمیرات موبایل کار بسیار دشواری نخواهد بود وشما عزیزان میتوانید با شرکت در کلاسهای اموزشی مهیاد برزین در تهران زیر نظر استادان ماهر این هنر را اموزش بینید.

علت های خیلی  زیادی باعث خراب شدن گوشی شما میشود که در این بخش به نمونه هایی از ان میپردازیم :

داغ شدن گوشی

  • پس از شارژکردن کامل گوشی، گوشی را حتمال از برق بکشید. چون در غیر این صورت سبب اشکالات گرمای بیش از حد گوشی میشود.
  • در انتخاب قاب حتما از یک قاب نازک استفاده شود. استفاده از قاب های ضخیم امکا دارد باعث شود تهویه نامناسب گوشی شما رخ دهد.
  • در زمان شارژشدن گوشی خود از گوشی خودهرگز استفاده نکنید.
  • یکی ازبزرگترین علت های داغ شدن بیش از حد موبایل ، انجام بازی های طولانی مدت میباشد. که این مشکل معمولا در هر گوشی هوشمند رایج میباشد .
  • همیشه در زمان شارژ گوشی از شارژر اصلی خود ان گوشی استفاده شود .

بیشتر بخوانید :    آموزش انواع سلف موبایل

برنامه ها و بازی های پشتیبانی نشده را بر روی گوشی خود نصب نکنید. چون این کار بیشتر باعث مشکلات گرمای بیش از حد گوشی خواهد شد.

تلفن همراه خود را همیشه به روز نگه دارید. تا به طور منظم همه برنامه های خود را اپدیت کند به هیچ عنوان اجازه ندهید حافظه گوشی موبایل شما پر شود. چون این امکان وجود دارد سرعت تلفن شما کند بشودگاهی اوقات به دلیل دمای بالای محیط ، حتی ممکن است این مشکل سبب شود.

قطع شدن صدا در گوشی موبایل

راه اندازی مجدد ودوباره گوشی

اولین و ساده ترین روش برای حل این اشکال نرم افزاری راه اندازی مجدد ودوباره گوشی میباشد. شاید این روش از نظر شما خیلی ساده به نظر بیاید، اما با همین روش ساده مشکل قطع شدن صدای گوشی خیلی از کاربران برای استفاده از گوشی برطرف شد .

آموزشگاه مهیاد برزین

شارژ شدن آهسته موبایل

چنانچه شما از شارژر فست برای موبایل خود استفاده می کنید باید در نظر بگیرید که در صورت استفاده از شارژر یا کابل غیر اصل امکان دارد دستگاه موبایل شما فست شارژ نشود در برخی موارد هم دیده شده که امکان دارد فلت شارژ دستگاه شما دچار اشکال شده باشداما در روشی دیگرمی توانید از طریق منو هم گوشی را ریست کرده ولی پیشنهاد ما این میباشد که دکمه پاور و ولوم پایین به صورت همزمان به مدت ۱۰_۷ ثانیه نگه دارید. هنگامی که گوشی روشن شد چک کنید که مشکل ان برطرف شده یا خیر.

 قرمز شدن تاچ و ال سی دی موبایل

قرمز شدن تاچ و ال سی دی در موبایل اشکال وایراد تازه ای نمیباشد و بیشتر کاربرانی که ازمدل های قدیمی تر  سامسونگ استفاده می کنند با این ایراد مواجه وآشنایی کامل را دارند. بهترین روش برای جلو گیری از این اشکال کم کردن نور صفحه نمایش در زمان استفاده از گوشی خود میباشد.

 مشکل بازشدن دوربین در موبایل

طبق امار گزارش خیلی از کاربران موبایل در بعضی از مدل های موبایل در هنگام بازکردن دوربین با مشکلاتی روبرو میشوند. اغلب اختلالات ناشی از نصب بودن برنامه های جانبی دوربین یا پر بودن کش و حافظه دستگاه میباشد.

  خاموش شدن موبایل سامسونگ

این اشکال بیشتر در هنگامی رخ خواهد داد که دستگاه شما دچار اشکالات نرم افزاری باشد. از همین رو با آپدیت نگهداشتن سیستم عامل خود می توانید از بروز انواع اختلالات نرم افزاری جلوگیری کنید. نکته مهمی که باید به ان توجه داشته باشید این است که امکان دارد ایرادات ناشی از خرابی سخت افزار در گوشی وجود داشته باشد که بهتر میباشد قبل از هرگونه اقدام ، اول به مراکز معتبر تعمیر موبایل مراجعه کنید.

آموزشگاه تعمیر موبایل فنی حرفه ای

عیب یابی گوشی خاموش از طریق جریان کشی

برای جریان کشی گوشی ابتدا باید منبع تغذیه دیجیتالی را تنظیم کرده. ولتاژ و جریان منبع تغذیه حتما باید متناسب با باتری گوشی تنظیم شود. معمولا ولتاژ در حدود 3.7 تا 4 ولت و جریان در حدود 1 تا 2 آمپر کافی میباشد. دقت داشته باشید تعمیرکاران مختلف بر اساس تجربه و روش کار خود امکان دارد از ولتاژ و جریان متفاوتی استفاده کنند اما این عدد معمولا در همین حد میباشد. سپس بعداز تنظیم منبع تغذیه باتری گوشی را خارج کرده و. پروب قرمز منبع تغذیه را به پین مثبت و پروب مشکی را به پین منفی سوکت باتری گوشی وصل کنید.