021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش تعمیر گوشی هواوی نوا 10

آموزش عیب یابی تلفن همراه

گوشی فوق العاده قدرتمند گوشی محشری است صفحه نمایش اولد 120 هرتز شارژر 66 وات باتری4000 ، دوربین فوق العاده با کیفیت هم عقب هم سلفی صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت و روان پردازنده بکار رفته وازهمه مهمتر نیز کاربرد بی نظیر این گوشی میباشد .

دلیل روشن نشدن گوشی هواوی نوا 10 :

باتری : باتری گوشی هواوی میتواند به دلایل گوناگونی مثل گذشتن زمان زیادی از خرید ، استفاده بیش از اندازه ، گرمای زیاد ، خرابی باتری باشد . به همین علت چک کردن و عوض کردن باتری گوشی هواوی راه مناسبی برای حل ایراد روشن نشدن گوشی هواوی نوا 10 است .

صفحه نمایش : شاید در اثر شکستن ، ضربه ، نفوذ آب خراب شود . در این شرایط صفحه نمایش نمی‌تواند اطلاعات موردنیاز برای روشن شدن گوشی هواوی را به درستی نشان دهد . پس تعمیر یا تعویض صفحه نمایش راه حل مناسبی برای رفع مشکل روشن نشدن گوشی هواوی نوا 10 است . اگر دلیل روشن نشدن گوشی هواوی نوا 10 مربوط به مشکل باتری است می‌توانید با عوض کردن باتری مشکل را رفع کنید . پیش از عوض کردن باتری با تستر ، وضعیت سلامت باتری رامورد بررسی قراردهید .

  بیشتر بخوانید  :       تعمیرات آی سی تغذیه گوشی هواوی 

دکمه پاور : میتواند به دلایل گوناگونی مثل گیر کردن مشکل داشته باشد و در این شرایط گوشی هواوی نوا 10  نمی‌تواند به درستی روشن شود . برای برطرف کردن این ایراد می‌توانید دکمه پاور را به دقت چک کنید و در صورت خرابی عوض کنید .

مشکل سخت افزار یا نرم افزاری : ایراد روشن نشدن گوشی هوشمند هواوی نوا 10 ممکن است بخاطر مشکل سخت افزاری مثل خرابی مدارچاپی یا پردازنده باشد . گاهی هم ممکن است روشن نشدن گوشی هواوی نوا 10 به دلیل مشکل نرم افزاری باشد که می‌توانید با به روز رسانی سیستم عامل ایراد را برطرف کنید .

بازنشانی کارخانه : اگرراه حل‌های گفته شدهکار نکردبا انجام بازنشانی کارخانه گوشی هواوی نوا 10 خود را به حالت اولیه بازگردانید . برای انجام این کار باید گوشی هواوی نوا 10 را خاموش کرده و با نگه داشتن کلید روشن و دکمه هوم به حالت بازیابی وارد شوید . سپس با استفاده از دکمه‌های کم و زیاد به گزینه ریست فکتوری روید و با فشردن کلید پاور عملیات را تایید کنید .

اموزش تعمیرات موبایل

بعد از انجام عملیات بازنشانی کارخانه گوشی هواوی نوا 10 به حالت اولیه بازگردانده می‌شود و همه ی داده‌ها و فایل‌های موجود در گوشی حذف خواهند شد . پس قبل از انجام این کار باید مطمعن شوید که همه ی اطلاعات مهم در گوشی بکاپ گیری شدند .

دلیل کار نکردن تاچ گوشی هواوی نوا 10 :

 این مشکل شروع مشکلات بیشتر خواهد شد چون وقتی که تاچ گوشی هواوی نوا 10 کار نکند ، همه ی قابلیت های آن از کار خواهند افتاد . وقتی که با مشکل از کار افتادن تاچ گوشی هواوی نوا 10 روبه رو شدیدآن را ریستارت کنید . دکمه پاور به مدت 15ثانیه نگه دارید . اگر با این کار مشکل گوشی تان برطرف نشد باتری آن را در بیاورید و چند ثانیه صبر کنید و باتری را در جایش قرار دهید و گوشی هواوی نوا 10 را هارد ریست کنید .

  بیشتر بخوانید  :      آموزش تعویض قطعات برد اتو پرس

خالی شدن یهویی باتری گوشی هواوی نوا 10 :

مطمئن شوید که همه ی گزینه‌های اصلی اتصال شبکه‌ی گوشی‌تان خاموش هستند مخصوصا اگر در آن لحظه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید . برای این کار صفحه‌ی گوشی را به سمت پایین بکشید و روی آیکون تنظیمات کلیک کنید . 

درقسمت همه اتصالات شبکه که در حال حاضر روشن هستند را خاموش کنید . نور صفحه گوشی هواوی نوا 10 خود را کم کنید . برای اینکار وارد تنظیمات گوشی هواوی شده و وارد قسمت جنرال شده و نور صفحه نمایش گوشی هواوی نوا 10 خودرا بصورت دستی یا اتومات تنظیم کنید .

اپلیکیشن درصفحه همه ی اپلیکیشن‌های فعال را ببندید چون این اپلیکیشن ها شارژ باتری را کم می‌کنند . آیکون اصلی خورا انتخاب کنید سپس یکی از اپلیکیشن‌های فعال را انتخاب کنید و آن را نگه دارید تا لیستی از گزینه‌های مختلف برایتان نمایش داده شود .

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

مشکل بلوتوث گوشی هواوی نوا 10 :

در یک فاصله‌ی نزدیک بین گوشی و وسیله‌ای که می‌خواهید به آن متصل شوید قرار بگیرید . این فاصله معمولا نباید بیشتر از 10 متر باشد_  بلوتوث وسیله ایی که میخواهید به آن وصل شوید را چک کنید ببینید روشن است _ بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و قابلیت پیدا بودن آن برای گوشی‌های دیگر را فعال کنید . برای این کار وارد تنظیمات بلوتوث شوید ، سپس گزینه ی همه را روی گوشی هواوی نوا 10 خود بزنید . نشانگر بغل گزینه بلوتوث را بزنید . نام گوشی هوآوی نوا 10 خود بزنید تا قابل رویت بودن بلوتوث آن برای گوشی های دیگر روشن شود .