021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش مفاهیم بازار جهانی فارکس

آموزش صفر تا صد بازار مالی فارکس

بازار مالی فارکس بزرگترین بازار مالی جهانی می باشد . این بازار مالی ساده ترین را برای تبادل یک ارز به یک ارز دیگر است که مقداری از این تبادل برای خرید و فروش کالا و یاشرکتها ، هزینه های سفر و خریدجهانگردان و یا سرمایه گذاری اشخاص و بنگاه ها در کشور مورد استفاده قرار میگیرد  .

فارکس یا بازار ارز دیجیتال ، یکی ازبزرگترین و پر چالش ترین بازارهای مالی جهان است . در این بازار مالی معامله گران ازکل دنیا میتوانند ارزهای مختلف را خرید و فروش کنند . فارکسی که بازار مجازی است که به صورت شبانه روزو در پنج روز در هفته فعال است . برای ورود به فارکس و شروع به معامله گری ، شما نیازبه چند ابزار ضروری دارید که باید آنها را فراهم نمایید .

همانطور که سود گرفتن ازاین بازار فارکس خوشایند است ، ضرر کردن در این بازار مالی نیز میتواند برای افراد ناخوشایند و بسیار سخت و آزار دهنده باشد . اکثر بروکر های فارکس برای تشویق کردن افراد به شروع معامله گری در فارکس ، تنها از خوبی ها و سودهای چندین برابری از بازار فارکس صحبت می کنند .

  بیشتر بخوانید   :       اموزش تعمیر گوشی گلکسی A 11

همانطور که سرمایه شما میتواند در طی معامله‌ای زیاد شود ، احتمال ازدست رفتن کل سرمایه در عرض چند دقیقه نیز بسیار زیاد می باشد .

آموزش پرایس اکشن :

پرایس اکشن یعنی تغییرات قیمت در واقع پرایس اکشن یک تکنیک معامله گری و تحلیل بازار مالی است که در آن از هیچ اندیکاتور استفاده نمی‌شود و صرفاً با دنبال کردن جریانات خرید و فروش به پیش بینی قیمت می‌پردازند . دلیل عدم استفاده از این پرایس اکشن های روش‌های تحلیلی دیگری مثل تاخیر در تحلیل بازار مالی و یا عدم قطعیت این روشی است و پرایس اکشن موقعیت‌های معاملاتی بهتر و ریسک بهتری وارد بسیار بالاتری را در اختیار معامله گران قرار می‌دهد .

بهترین آموزشگاه فارکس

جفت ارز :

 مفهوم جفت ارز ، به‌ معنای ارزشی که ارز خارجی در برابر ارز دیگر می باشد . این جفت ارز برای خریدن مقداری از یک ارز مانند دلار باید چه مقداری ارز دیگر مانند ین ژاپن پرداخت شود . باید هر جفت ارز در معامله گری نیز برابر باشد که ارز پایه است و نماد دوم مربوط به ارز ثانویه می‌باشد . دو بخش اصلی جفت ارزها نیز شامل جفت ارزهای اصلی مانند : یورو به دلار ، دلار به ین ژاپن و جفت ارزهای فرعی مانند : پوند به ین ژاپن و یورو به پوند می‌شوند .

سواپ :

زمانی که بروکرها معامله را انجام میدهند ، معمولا درنرم افزار بانکی این معاملات صورت میگیرد . باتوجه به این که نرخ سود در کشورهای مختلف با هم متفاوت است ، بروکرها به تفاوت نرخ سود معاملات باز و در حال انجام را حساب می کند و سود و زیان آن را در معاملات لحاظ میکند . سواپ برای معاملاتی ایجاد میشود که بیشتر از یک روزکاری طول بکشد و شما آن معامله را نبسته باشید . اگر دید بلند مدت در این بازار دارید توصیه میکنیم که حتما با مفهوم سواپ به شکل اصولی آشنا شوید .

  بیشتر بخوانید   :      آموزش تعمیرات برد کولر گازی یونیوا

مارجین :

مارجین پولی است که در حسابی که معامله گر برای یک معامله ارز کنار گذاشته میشود . این پول به سرمایه گذاران کمک میکند تا به کارگزار اطمینان دهد که معامله گر تعهدات پولی خود را انجام دهد ، حتی اگر معامله به دلخواه خود افراد پیش نرود . مقدار مارجین بستگی به موجودی معامله گر و مشتری در یک دوره زمانی دارد .

بازار دو سویه :

یکی از عجیب ترین نکته های بازار فارکس و بورس همین تفاوت است . این مورد بیانگر این است که قیمت نمادی کاهش یابد ، شما میتوانید ازاین کاهش سود دریافت کنید که این مورد به هیچ عنوان در بازار بورس ایران نیست . این مورد باعث جذاب ترشدن فارکس میشود و بعضی افراد فقط با استفاده از این مورد پیش بینی ها اقدام به کسب درآمد می نمایند .

اموزش صفر تا صد فارکس

بروکر :

برای سرمایه گذاری و خرید و فروش سهام شرکت‌های مختلف جهان نیاز به یک کار گذاری است تا شما بتوانید سهام های خود را در آن کار گذاری ثبت نمایید . این کار گذاری مانند واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده است که در ازای انجام این کار پولی دریافت می‌نماید . افراد می‌توانند دارایی‌های مد نظرشان را از بروکرها خریداری کنند . به طور کلی بروکرها پلتفرمی می باشند که سرمایه‌ گذاران از طریق آن‌ها می‌توانند بر روی دارایی مورد نظرشان سرمایه گذاری کنند و از خرید و فروش آن‌ها سود زیادی کسب کنند .