021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیر گوشی گلکسی A 11

اموزش تعمیر گوشی

نمایشگر به کار رفته در گوشی A11 از کیفیت خوبی هم برخوردار است و در هر اینچ آن 271 پیکسل قرار گرفته و نسبت تصویر در آن 19.5:9 است . این محصول سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نسخه 10 روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به‌حساب آید . که لنز عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل ، یک لنز فوق‌ عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و یک حسگر عمق با رزولوشن 2 مگا پیکسل ، مجموعه دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند .

یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است . حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی ، باتری 4000 میلی‌ آمپر ساعتی ، درگاه ارتباطیUUSB-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است .

علت روشن نشدن گوشیa 11 :

آسیب دیدن تاچ ال سی دی :

بعضی اوقات بر اثر فشار یا ضربه نمایگشر گوشی a 11 شما آسیب میبیند اما هیچ اثری از شکستگی روی آن دیده نمیشود به همین علت گوشی a 11 شما ویبره میخورد اما نمایگشر خاموش می باشد . برای مطمعن شدن از این شرایط باید یک تاچ ال سی دی روی گوشی a 11 خود تست نمایید .

آپدیت :

در بعضی مواقع برخی از گوشی های همراه پس از آپدیت کردن روی آرم گوشی ثابت می مانند یا اصلا روشن نمی شوند . در این شرایط باید گوشی a 11 را به نسخه قبلی برگردانید .

  بیشتر بخوانید :        تعمیر پمپ و هیدرولیک برگشت پکیج

آبخوردگی :

اگر با این ایراد مواجه شدید به هیچ وجه از روش های الکی مثل گذاشتن موبایل در کیسه برنج استفاده نکنید چون هیچ یک از این موارد گوشی a 11 شما را روشن نمیکند . این مورد هم میتواند ایراد از هارد ، سی پی یو ، نمایشگر گوشی a 11 باشد .

ضربه خوردن موبایل :

اول گوشی a 11 خود را به شارژر وصل کنید در این شرایط اگر گوشی شما سالم باشد باید ویبره بزند اگر پس از وصل کردن به شارژ صدای متصل شدن به شارژ یا ویبره شنیدید به احتمال خیلی زیاد ایراد گوشی a 11 شما از نمایشگر گوشی میباشد . اگر پس از وصل کردن به شارژ گوشی a 11 هیچ واکنشی نشان نداد باید به ایرادات سخت افزاری بروید . هارد گوشی قلب گوشی میباشد و اگر کم ترین ضربه ای به گوشی a 11 وارد شود کار نمیکند . و میتواند اتصال باطری بر اثر ضربه با موبایل a 11 قطع شده باشد .

بهترین آموزش عیب یابی موبایل

خالی شدن باتری گوشی a 11 :

روشنایی صفحه گوشی a 11 را کم کرده و در حالت متوسط بزارید . امکان دارد باتری ضعیف شده باشد . برای اینکه وضعیت باتری گوشی a 11 را چک کنید #*#4636#*#*را شماره‌ گیری کنید و گزینه Battery Information را بزنید و سلامت باتری را چک کنید . بعضی اوقات یادمان میرود دیتا و وای فای و بلوتوث و جی پی اس را خاموش کنیم . اینکار شارژ باتری گوشی a 11 را تا حد زیادی خالی می‌کنند . پس وقت هایی که به آن‌ها احتیاجی ندارید این موارد را غیر فعال کنید . برای برطرف کردن این ایراد به عنوان یکی از عیب های گوشیa 11 انیمیشن‌ها و افکت‌ها و تصویر زنده پس زمینه غیر ضروری را غیرفعال کنید و UI را بیشتر ساده نگه دارید . همه اپلیکیشن‌های پس‌ زمینه گوشیa 11 را ببندید . لازم است از recent tab همه برنامه های باز شده را ببندید . برای برطرف کردن این ایراد گوشی a 11 نسخه lite برنامه هایی مانند Facebook Lite و Instagram Lite را نصب کنید .

داغ شدن گوشیa 11 :

ایراد داغ شدن گوشی a 11 به علت های گوناگونی به وجود می‌آید . از گوشی a 11 خود در مکان با دمای متوسط استفاده کنید . 

  بیشتر بخوانید :        آموزش مفهوم CPI در فارکس

برای برطرف کردن این ایراد از سلامت باتری گوشی اطمینان حاصل کنید . زمان بازی کردن از تنظیمات گرافیکی پایین استفاده کنید . زمان شارژ شدن از گوشی a 11 استفاده نکنید . حتما از شارژر اورجینال گوشی a 11 استفاده کنید .

بسته شدن برنامه دوربین گوشی a 11 :

دوربین را بسته و دوباره آن را باز کنید . ممکن است نیاز باشد گوشی a 11 را ری استارت کنید . سیستم عامل گوشی a 11 باید آپدیت بشود و گوشی را بروز رسانی نمایید . گوشی را در حالت Safe Mode بوت کنید و  بررسی کنید که دوربین گوشی a 11 درست کار می‌کند . همه برنامه های دوربین خود را حذف کرده و مجدد دوربین را نصب کنید . اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در حافظه گوشی a 11 وجود دارد . تنظیمات دوربین را در حالت پیش فرض بزارید . البته بهتر است که User Cache را پاکسازی کنید و اطلاعات کاربری برنامه دوربین را از تنظیمات حذف نمایید .

آموزش عیب یابی تلفن همراه

ممکن است نیاز باشد گوشی a 11 را فکتوری ریست کنید ولی پیش از انجام دادن این کار حتما از اطلاعات مهم گوشی a 11 خود بکاپ بگیرید . لنز دوربین را چک کنید ببینید وضعیت مناسبی دارد و سخت‌ افزار را چک کنید .

شارژ نشدن گوشی a 11 :

شاید پورت USB گوشی a11 شما دچار خرابی شده باشد یا گرد و خاک در پور گوشی a 11 باشد . در این شرایط حتما پورت گوشی a 11 خود را تمیز کنید البته میتوانید گوشی را به متخصص نشان بدهید . ممکن است شارژر صحیح متصل نشده است . امکان دارد سیم کابل گوشی a 11 دچار خرابی شده باشد . البته ممکن است سیستم عامل اندروید با مشکل روبرو شده باشد .