021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نرم افزاری گوشی های شیائومی

آموزش تعمیرات موبایل

راه حل عمل نکردن گزینه raise to work برای رفع ایرادات نرم افزاری موبایل شبگوییم که در گوشی های شیائومی هنگامی که گوشی از روی سطح برداشته میشود صفحه نمایش روشن خواهد شد، این مورد بیشتر در گوشی شیائومی کاربرد دارد .

ولی باید بدانید که این مورد در همه دستگاه های اندرویدی جدید هم در دسترس میباشد برای برطرف کردن این ایراد  باید اول قابلیت فعال بودن آن  بررسی کنید، و  برای انجام این کار اول به  قسمت تنظیمات مراجعه کرده و سپس گزینه raise to wake فعال کنید.

چنانچه این ایراد برطرف نشد احتمال میرود اشکال مربوط به باگ نرم‌افزار باشد و باید به سرعت بعد از راه اندازی مجدد برطرف شود اگر باز هم این ایراد دیده شد سخت افزار گوشی باید به روز رسانی بشود، سخت افزار  گوشی در واقع بخش کوچکی از دستورالعمل‌های نرم افزار است که سخت افزار را مجبور می‌کند که عملیات را انجام بدهد.

  • برطرف کردن اشکالات برنامه هایی که باز نمی شود .
  •  امکان دارد که گوشی های شیائومی بعضی از برنامه های آن باز نشوند .

 بیشتر بخوانید :      آموزش قطعه مقاومت در گوشی

رفع مشکل توقف ویدئوهای اینستاگرام

ایراد اینستاگرام و گوشی های شیائومی مواردی میباشند که بعضی از کاربران آن را مشاهده میکنند  برخی از کاربران در زمان آپلود ویدیو های طولانی مانند استوری یا پست مشکل خواهند داشت و از کاربران دیگر شاید از این مسئله ناراحت باشند زمانی که ویدیو در حال ضبط میباشد در یک برنامه با لگ  مواجه شوند اگرچه شاید این ایراد کم به وجود بیاید و حتی برای بعضی دیگر از کاربران هم مهم نباشد ولی باید حتما برطرف شود.

ضعف باتری : کم شدن سرعت شارژ و ضعف عمر باتری یکی از ایرادات رایج در گوشی‌های شیائومی میباشد .

برای بهبود وضعیت باتری می‌توانید: کاهش درجه روشنایی صفحه نمایش را انتخاب کنید. – استفاده از حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری را در دستگاه خود فعال کنید. – برنامه‌های غیرضروری را بسته و پس زمینه‌ها را محدود کنید .

اموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

هنگ کردن : بعضی از کاربران از ایراد هنگ کردن گوشی شیائومی خود رنج می‌برند.

برای رفع  مشکل هنگ کردن گوشی موارد زیر را انجام بدهید :

 بررسی و حذف کردن برنامه‌هایی که با سیستم همخوانی ندارند

از حافظه‌های خارجی برای منتقل کردن برنامه‌ها و فایل‌های خود استفاده کنید. بازنشانی تنظیمات کارخانه می‌تواند به  بهبودی وحل مشکل هنگ کردن برای بعضی کاربران به همراه داشته باشد.

داغ شدن بیش از حد دستگاه

داغ شدن بیش از اندازه دستگاه شیائومی را می توان از دیگر ایرادات رایج به شمار اورد که در گوشی هزیاد شدن دما وگاهی آزاردهنده ای روبرو میشوید. قرار ندادن گوشی در موقعیت شارژ برای بازه طولانی مدت، عدم وصل شدن به وای فای در زمان شارژ شدن، عدم استفاده از تصاویر متحرک برای پس زمینه نمایشگراستفاده میشود .

 بیشتر بخوانید :      آموزش کاربرد خازن در گوشی

و دوری  از استفاده همزمان از چند برنامه، از راه حل های موثر برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی می باشد.ایراد به وجود آمده برای دستگاه نرم افزاری باشد، با ریست کردن یا نهایتا فلش کردن گوشی شیائومی  برطرف خواهد شد .

ازدیگر ایرادات که برای گوشی های شیائومی امکان دارد به وجود بیاید عبارتند از: خرابی باتری، خرابی آداپتور، شارژ نشدن گوشی، عمل نکردن تاچ، خرابی دکمه های صدا و پاور و دیگرموارد باشد .

لکه در صفحه

امکان دارد  بپرسید: “چگونه چیزی زیر شیشه لکه می شود؟”  این ایراد زمانی رخ میدهد که آب یا مایع دیگری وارد دستگاه شده باشد و در لایه های اجزای نمایشگر قرار گرفته باشد. در نتیجه این اتفاق رخ می دهد که لکه های روشن در صفحه و تصویر دیده می شود. این لکه ها قابل پاک شدن نمیباشند ، اما با تعویض صفحه نمایش ، ایراد صفحه نمایش برطرف خواهد شد .

آموزش تعمیرات موبایل

صفحه در حال چشمک زدن میباشد

صفحه ای که سوسو می زند، می تواند علت های گوناگونی داشته باشد. بعضی از تفاوت های ظریف وجود دارد که مشخص میکند اگر سوسو زدن از سیگنال نمایش گرافیکی ، نور پس زمینه ، مسئله پردازش گرافیک ، نرم افزار ، صفحه منطقی یا چیز کاملاً دیگری باشد. یک تکنسین ماهر به راحتی می تواند مشکل را تشخیص داده  ، و بنابراین برای برطرف کردا ان اقدام کند .

بدون حرکت ماندن صفحه نمایش 

این ایراد به احتمال بالا یک مسئله نرم افزاری یا برد اصلی میباشد. و به ندرت ، جایگزینی یک صفحه نمایش مشکل صفحه ثابت، را برطرف میسازد .