021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش آشنایی با گوشی گلکسی A 52

اموزش تعمیر موبایل

این محصول دارای صفحه‌نمایش سوپر امولد است و ظاهر زیبایی دارد . سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند . این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است . این محصول سامسونگ با نسخه 11 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید .

دوربین اصلی این موبایل سنسور 64 مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض است . یک سنسور 12مگاپیکسلی و دو سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی  این گوشی را تشکیل میدهد . حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های آن است. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی و درگاه یو اس بی تایپ سی هم از خصوصیات آن است .

عیب یابی مشکل دوربین گوشی سامسونگ A 52 :

بعضی اوقاتایراداتی که در این دوربین ها به وجود می آید سبب پایین اومدن کیفیت عکس ها می شود . تاریک شدن عکس ها _ماتی _ سیاه شدن دوربین_ صدا دادن لنز دوربین _ از کار افتادن فلش و شکستگی لنز دوربین از مورد مشکلاتی است که برای دوربین این گوشی سامسونگ به وجود می آید . مشکلات دوربین به خرابی های نرم افزاری مربوط می شود و مشکلات سخت افزاری علت خراب بودن دوربین این گوشی ها میباشد .

  بیشتر بخوانید   :       عیب یابی لپ تاپ اچ پی        

تعمیر و تعویض ال سی دی سامسونگ A 52 :

 این قطعه ها آسیب پذیر با مشکلات زیادی که معمولا از دسته ایرادات سخت افزاری میباشند روبه رو می شوند . شکستن ال سی دی ، تغییر رنگ نمایشگر ، عدم نمایش تصاویر، ظاهر شدن خطوط سیاه و سفید در صفحه ، تاریک شدن یا سیاه شدن بخشی از تصویر ، بنفش شدن نمایشگر ، کار نکردن تاچ و کند شدن تاچ از اینم شکلات میباشند . بعضی مواقعاین ایراد با عوض کردن گلس حل می شود و بعضی اوقات نیز باید برای تعمیر موبایل گلکسی A 52 سامسونگ تاچ یا ال سی دی را عوض کرد . در مواردی که ال سی دی بلند می شود نیز می توان با استفاده از راه رفع بلندشدن ال سی دی گوشی A 52 مشکل را حل کرد . حتی بعضی مواقع تعمیرات نرم افزاری نیز میتواند برای حل بعضی از مشکلات به وجود آمده در ال سی دی و نمایش عکسها احتیاج باشد . تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ A52 به مهارت زیادی نیاز دارد .

آموزش صفر تا صد تعمیر موبایل

تعمیر هارد گوشی سامسونگ A 52 :

هارد می تواند دچار ایراداتزیادی شود که بخشی از آنها نرم افزاری و برخی دیگر هم سخت افزاری است . معمولا ضربه و آسیب به هارد مشکل ساز می شود . اصلی ترین ایرادی که با خرابی هارد کاربران را به دردسر می اندازد از دست رفتن اطلاعات است . اول باید در نظرداشت میزان و نوع آسیبی که به هارد وارد شده به چه اندازه میباشد . 

 بعضی وقتها نیز به دنبال سوختن هارد در این گوشی ها باید با تعویض آن مشکل به وجود آمده در دستگاه را رفع کرد . از نشانه های مهم خرابی هارد در موبایل گلکسی A 52 می توان به روشن و خاموش شدن مدام گوشی ، هنگ کردن گوشی ، روشن نشدن گوشی ، عدم امکان ذخیره اطلاعات روی موبایل و مواردی از این نقص ها اشاره کرد .

  بیشتر بخوانید   :       آشنایی با برد الکترونیکی اتو بخار        

تنظیمات نرم افزار گوشی سامسونگ A 52 :

  • A 52 ممکن است لازم باشد تنظیمات نرم افزار را بهبود دهید . برای فع مشکلات فنی میکروفون گوشی سامسونگ
  • بعضی از این تنظیمات شامل تنظیم حساسیت میکروفون ، حذف کردن نویز و افزایش کیفیت صدا می باشد .

عدم تشخیص اسکنر اثر انگشت گوشی A 52 :

اول مطمئن شوید که محافظ صفحه پلاستیکی را جدا کرده اید چون ممکن است موجب ایجاد مشکل شود . در صورت استفاده از گلس ضخیم ، با برداشتن گلس و استفاده از گلس نازک ، ایراد به حدودی رفع می شود . اگر اسکنر اثرانگشت هنگام استفاده کند است و مشکل ایجاد می کند ، حتما آن را به یک تعمیرکار حرفه ای ببرید تا این مشکل را رفع کند .

آموزش عیب یابی گوشی

رفع مشکل خالی شدن باتری گوشی سامسونگ A 52 :

گوش کردن به موسیقی ، بازی کردن ، تماشای فیلم ، عکس گرفتن ، مرور رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ؛ همه این کارها را می توانیم در تلفن های هوشمند انجام دهیم . یکی از جنبه هایی که متأسفانه پیشرفت زیادی پیدا نکرده باتری است . باتری ها بزرگتر می شوند ، نرم افزار بهینه تر شده و شارژ سریع تر انجام می گیرد ، اما یک گوشی در طول روز نیاز به شارژ شدن باتری دارد .