021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیرات گوشی سامسونگ A 04

آموزش تعمیرات موبایل

یکی از گوشی‌های میان‌رده و البته اقتصادی این شرکت است که با توجه به قیمت در نظر گرفته شده ، عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را ارائه می‌کند . در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌ نمایش با ابعاد 6.5 اینچ و رزولوشن 720×1600 پیکسل از نوع مجهز شده که توانایی نمایش 270 پیکسل در هر اینچ را دارد .

این صفحه‌نمایش در شرایط نوری متنوع وضوح تصویر مناسبی دارد اما به طبع زیر تابش مستقیم نور خورشید ، وضوح تصویر کمی تحت تاثیر قرار می‌گیرد ، اما باز هم آیکون‌ها در این شرایط خوانایی مناسبی دارند . سنسور 5 مگاپیکسل دوربین سلفی هم در برقراری تماس‌های تصویر عملکرد بسیار خوب و کاملا قابل قبولی دارد .

علت های سخت افزاری روشن نشدن گوشی A04 :

ایراد در باتری : دلیل روشن نشدن گوشی سامسونگ می‌تواند قطع ارتباط میان باطري و گوشي باشد . پس ارتباط این بخش نیازمند به بررسی های تخصصی دارد . عدم روشن شدن گوشی سامسونگ از مشکلات داخلی باتری آن نشئت می گیرد . اغلب گوشی های امروزی باتری قابل تعویض نداشته باشد . به راحتی با نگه داشتن ۱۰تا ۳۰ ثانیه ای دکمه ی پاور به برطرف کردن مشکل روشن نشدن موبایل سامسونگ بپردازید .

کامل نبودن شارژ : اول شارژ گوشی را به صفر برسانید تا گوشی خاموش شود و در حالت خاموش گوشی را شارژ کنید تا چراغ نوتیفیکیشن به رنگ سبز درآید که نشانه پرشدن ظرفیت گوشی سامسونگ است . گوشی را از شارژ جدا کنید . به احتمال زیاد باتری ۱۰۰% شارژ شده است . اگرکه موبایل به شارژ ۱۰۰% خود نرسیده بود دوباره گوشی را به شارژ بزنید تا شارژ باتری کامل شود و بعداز آن استفاده کنید .

  بیشتر بخوانید  :       عملکرد پکیج دیواری دوهزار

ایراد در سی پی یو : اگر قبل از خاموش شدن گوشی سامسونگ شما برنامه های در حال اجرا قطع می شوند و گوشی سامسونگ هنگ می کندبه احتمال زیاد مشکل از باترییا سی پییو باشد .

دکمه پاور : اغلب با دکمه پاور گوشی سامسونگ خود را روشن می کنید و اگر این دکمه خراب شود شما طبق معمول نمی توانید آن را روشن کنید . در این شرایط از نرم افزارهایی که برای برطرف کردن مشکل طراحی شدند استفاده کنید .

خرابی هارد : خرابی هارد گوشی سامسونگ یکی از علت های روشن نشدن گوشی سامسونگ است . اگر موقع روشن کردن گوشی سامسونگ ویبره می زند و بعد خاموش می شود به احتمال زیاد هارد گوشی سامسونگ مشکل  دارد . یکی دیگر از نشانه های خرابی هارد این است که در موقع روشن کردن گوشی سامسونگ به محض اینکه نام برند گوشی را نمایش داد گوشی مجدد خاموش می شود .

علل قطع شدن صدای گوشی سامسونگ A 04 :

راه اندازی مجدد : از طریق منو گوشی سامسونگ را ریست کنید . اما بهتراین است دکمه پاور و ولوم پایین همزمان به مدت ۱۰ثانیه نگه دارید . وقتی که گوشی سامسونگ روشن شد بررسی کنید که ایراد برطرف شده است یانه در شرایطی که مشکل حل نشد روش بعدی را امتحان کنید .

بهترین آموزش تعمیر گوشی

اسپیکر : چک کنید که اسپیکر گوشی سامسونگ شما سالم است یا نه کد #*۰#* را در قسمت تماس گوشی سامسونگ وارد کنید و روی دکمه تماس ضربه بزنید . در صفحه نمایش داده شده گزینه اسپیکر را انتخاب کرده و اسپیکررا تست کنید .

گذاشتن گوشی در حالت ایمن : حالتی است که همه  برنامه های نصب شده شما موقت غیرفعال میگردد . اگر در این حالت صدای گوشی شما بدون ایراد باشد میفهمیم که یک برنامه معیوب روی گوشی شما نصب است . برای راه اندازی گوشی در حالت امن اول گوشی سامسونگ خود را خاموش کنید و بعد کلید پاور را برای چند ثانیه نگه دارید تا وقتی که لوگوی سامسونگ را دیدید و سپس کلید پاور را رها کنید و دکمه ی ولوم پایین را تا وقتی  که گوشی سامسونگ شما را در گوشه سمت چپ پایین صفحه دیدید نگه دارید . Safe Mode کاملا ری استارت شود و عبارت اگر در این حالت شما با ایراد قطع شدن صدا مواجه نبودید باید برنامه معیوب را حذف کنید . ببینید که مشکل قطع شدن صدای گوشی سامسونگ شما از چه زمانی و بعد از نصب کدام برنامه آغاز شده است .

  بیشتر بخوانید  :      آموزش آشنایی با انواع ربات

بازنشنانی به کارخانه : دقت داشته باشید که با ریست فکتوری همه اطلاعات گوشی سامسونگ شما پاک خواهد شد . پسپیش از شروع از اطلاعات گوشی سامسونگتان بکاپ بگیرید . وارد منوی تنظیمات شوید و روی گزینه  بکاپ و ریست بزنید سپس گزینه فکتوری دیتا ریست را انتخاب کنید و در آخر روی پاک کردن اطلاعات ضربه بزنید .

رفع مشکل نشناختن سیمکارت در گوشی A04 سامسونگ :

در آوردن سیمکارت : سیم کارت را دربیارید و سیم کارت را مجدد بندازید و مجددا امتحان کنید . البته اگر گوشی شما دو سیم کارت می باشد می توانید سیم کارت را بر روی اسلات بعدی بگذارید و امتحان کنید اگرکه مشکل داشتیک سیم کارت دیگر را امتحان کنید . اگر سیم کارت درست عمل کرد نشان می دهد سیم کارت اول شما دچار ایراد شده است .

پانچ سیمکارت : وقتی که یک سیم کارت را نسبت به یک مدل گوشی خاص پانج میکنید باعث تغییر وضعیت در آن می شوید . به همین علت وقتی که شما از سیم کارت گوشی سامسونگ قبلی خود برای گوشی سامسونگ جدید استفاده می کنید با مشکل مواجه می شوید .

آموزش تعویض قطعات موبایل

تنظیمات شبکه : برای برطرف کردن این ایراد باید از قسمت تنظیمات گوشی سامسونگ خود اقدام به تنظیم شبکه ی سیم کارت خود بصورت دستی کنید . حتما مطمئن شوید اطلاعات وارده منطبق بر داده هایی می باشد که توسط اپراتور سیم کارت گفته شده است .

رجیستری : بعضی مواقع مالک سیم کارت هنوز سیم کارت خود را فعال نکرده در این شرایط  طبیعی است که  گوشی سامسونگ شما سیم کارت را نمی خواند . با شماره گیری اعداد خاصی به پشتیبانی سیم کارت خود متصل شده و اقدام به فعال کردن سیم کارت خود نمایید .

رام : بعداز از نصب رام ممکن است این اتفاق بیافتد . برای درست شدن این وضعیت باید فایل ضمیمه ای رام برای برطرف کردن مشکل ارتباطی می گذارد را استفاده کرده و گوشی سامسونگ خود را فلش کنید .