021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیرات گوشی شیائومی نوت 9

آموزش تعمیرات موبایل

یکی از مدل های گوشی های شیائومی میباشد که از محبوبیت بسیاری برخوردار است . این موبایل از لحاظ ظاهری و همچنین سخت افزاری توان رقابت با دیگر برندهای موبایل را که شامل برند های سامسونگ و هواوی را دارد . یکی از دلایل مهمی که باعث نگرانی و نارضایتی مصرف کنندگان گوشی ردمی9 مشکل خاموش شدن Redmi 9 میباشد که بدون ضربه و نیز هیچ مشکلی دچار خاموشی میشود .

موبایل یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین دستگاه برای برقراری ارتباط و انجام کارها به صورت سریع و… می باشد . امروزه هر فردی از یک یا چند گوشی به صورت روزانه استفاده می نمایند . این دستگاه به دلیل استفاده زیادی و کارکرد بسیاری که از آن میکشند دچار خرابی ها و مشکلاتی نیز میشود . این مشکلات ممکن است یا در اثر استفاده طولانی مدت و یا بر اثر ضربه نیز دچار مشکلاتی نیز شود . این خرابی ها شامل تعمیرات برد موبایل ، سوکت شارژ ، عیب یابی مربوط به سی پی یو ، تعمیرات مدار لایت همراه با فقه خوانی ، مدار شارژر همراه با نقشه خوانی ، تست و تعویض انواع آی سی غیر چسبی و…از مشکلات بسیار این گوشی های هوشمند می باشند .

داغ شدن گوشی شیائومی : 

گوشی های شیائومی به دلیل استفاده های طولانی که از آن میشوند بعد از مدتی دچار داغ شدن نیز میشوند . وقتی غرق در بازی های گیم هستید .

  بیشتر بخوانید :       کاربرد پیپ در بازار مالی فارکس

کارت گرافیک و سی پی یو به باتری گوشی فشار می آورد تا برای ادامه ­یک دستورات قدرت بیشتری در اختیار داشته باشد . پس یکی از دلایل داغ شدن موبایل های شیائومی انجام بازی های سنگین بر روی این گوشس می باشد . استفاده بیش از حد از دوربین گوشی ، تابش مستقیم نور آفتاب و…از دلایل داغ شدن این تلفن های همراه می باشد .

خراب بودن دکمه های سخت افزاری و باتری دستگاه :

مهمترین علتی که ممکن است باعث شود تا گوشی شیائومی خاموش شود و دیگر روشن نشود ، این موضوع می باشد که دکمه های خاموش روشن ( پاور ) دستگاه شما به صورت کامل دچار خرابی شود و دیگر هیچ گونه عملکردی در دستگاه نداشته باشد . اگر باتری گوشی شما  بسوزد و کاملا از کار افتاده باشد گوشی شیائومی کاملا خاموش میشود و همچنین ممکن است دیگر رونش نشود .

آموزش تعمیر موبایل در تهران

همچنین ممکن است با خراب شدن شارژر گوشی شیائومی شما دچار خرابی شده باشد و دیگر گوشی شما روشن نشود که در این صورت باید با شارژر های مختلفی نیز تست کنید و علت را بررسی کنید .

تعمیر باتری موبایل شیائومی Redmi 9 :

گاهی باید برای تعمیر گوشی شیائومی Redmi 9 ، باتری را عیب یابی و یا تعویض کرد . اگر باتری گوشی شما زودتر از حد معمولی شارژ را خالی کند و یا دیر گوشی شما را شارژر میکند این باتری دچار خابی شده و نیاز به عیب یابی و تعویض نیز دارد . با باد کردن باتری موبایل شما عزیزان باید به سرعت آن را تعویض کنید . برای تعویض باتری موبایل  شیائومی Redmi 9 ، افراد بعد از دراوردن رم و سیمکارت ، درب پشتی گوشی را باز می کند . پس از باز کردن تمام قطعات را جدا میکنند و در اخر باتری را تعویض می نمایند .

ریستارت کردن گوشی موبایل :

امروزه با توجه به پیشرفته شدن تکنولوژی در گوشی های موبایل برای ریست کردن موبایل و اینکه دیگر باتری های موبایل قبل جدا کردن نمی باشند ، باید از دکمه هایی که بر روی موبایل قرار گرفته استفاده کنیم .

  بیشتر بخوانید :      آموزش تعمیرات لباسشویی آبسال

در برخی از مدل های گوشی فقط کافیست کلید روشن خاموش موبایل را چند ثانیه نگه دارید و در برخی از دستگاه ها مثل مدل های دیگر که باتری های آن سرخود می باشند از کلید پاور و کلید کاهش صدا کم و یا زیاد استفاده می شود .

تعمیر برد گوشی Redmi 9 :

مشکلاتی  از قبیل آنتن موبایل ، دوربین ، صدا  و… بسیاری از مشکلات به برد موبایل مربوط میشود . بیشتر اجزای گوشی با برد در ارتباط است و خرابی آن، ایرادات در آن بسیاری بر بسیاری از قطعات تاثیر میگذارد و در عملکرد این دستگاه مشکلاتی ایجاد می کند . خاموش شدن ناگهانی گوشی و روشن نشدن آن هم معمولا نشان دهنده خرابی مین برد می باشد . باید برای تعمیرات گوشی شیائومی Redmi 9 و هر مدل دیگری ، برد را عیب یابی کرد . البته در صورت سوختن این قطعه باید برای تعویض آن اقدام کرد .

آموزش تعمیرات موبایل

تعمیر و تعویض قطعات شیائومی Redmi 9 :

برای برطرف کردن مشکلات که درعملکرد گوشی های  موبایل تاثیر میگذارند ، باید قطعات آنها را عیب یابی و یا تعویض کرد . اگر این دستگاه دچار ایرادات نرم افزاری شود ، نیازی به دستکاری قطعات نیست و مسئله با نرم افزار های موبایل و درون گوشی و … حل می شود .