021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیر بخار پز پارس خزر

اموزش بازار مالی فارکس

بخارپز پارس خزر یک محصول با طراحی ساده ولی بسیار کاربردی می باشد . این بخارپز با ظرفت 12 لیتر و مخزن آب 1 لیتری طراحی و ساخته‌شده است . از مشخصات فنی این بخارپز می‌توان به تایمر 60 دقیقه‌ای ، نشانگر میزان آبقابلیت استفاده به‌صورت یک طبقه حجیم ، دارای پنجره‌ی نشانگر میزان آب و امکان اضافه نمودن آب در حین پخت ، تایمر 60 دقیقه‌ای زنگ‌دار ، دارای قطع کن خودکار ، ظرف جمع‌آوری عصاره مواد غذایی و قابلیت جمع‌آوری سیم در زیر بدنه اشاره کرد .

بدانید که پارس خزر یک شرکت وسیع ایرانی می باشد که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبا ژاپن شروع به کار کرده است . این شرکت در زمینه‌های ساخت لوازم‌خانگی ، فعالیت‌های بزرگی را در کشور انجام می‌دهد .

دلیل روشن نشدن بخارپز پارس خزر :

اگر بخارپز پارس خزر روشن نشود اول از اتصال درست بخارپز پارس خزر به برق و وجود برق در محل استفاده مطمعن شوید . امکان دارد که قسمت داخلی بخارپز پارس خزر به دلیل ایرادو گرفتگی  روشن نشود . در این شرایط بهتر است بخارپز تعمیر کنید یا قطعه آسیب دیده را عوض کنید . عایق بودن دستگاه به دلیل کارکرد ضعیف و بقیه مشکلات از سوختن پیشگیری می کند. در این شرایط بهترین راه بخارپز را تعمیر یا تعویض کنید. بعضی اوقات سیم برق دستگاه آسیب می بیند یا پاره می شود و سبب روشن نشدن بخارپز پارس خزر می شود که بهتر است دوشاخه برق را تعمیر یا تعویض کنید . در بعضی موارد مشکلات نرم افزاری سبب روشن نشدن موتور بخارپز پارس خزر می شود که باید نرم افزار را مجدد نصب کرده و یا آن را بروز کنید .

  بیشتر بخوانید  :       آموزش کسب درآمد ارزی در فارکس

نشتی آب بخارپز پارس خزر :

بخارپز پارس خزر اگر نشت آب دارد میتواند علتهای گوناگونی داشته باشد . شایدکه قطعات داخلی و درپوش بخارپز پارس خزر به دلیل خرابی یا مشکلات ، سبب نشت آب شده باشد . در این شرایط ، بهتر است بخارپز پارس خزر را تعمیر کنید یا قطعات خراب را تعویض کنید . شیر آب میتواند به دلیل خرابی مشکلات ، سبب نشتی آب شده باشد در این شرایط بهتر است شیر آب را چک کنید . لوله ها و مهره های بخارپز پارس خزر به دلیل خرابی دچار نشتی آب شده باشدکه بهتر است لوله ها و مهره ها را چک کرده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید .

علت هماهنگ نبودن بخش های بخارپز پارس خزر :

اگر بخش های بخارپز پارس خزر باهم هماهنگ نیستندمیتواند به دلیل خرابی  و ایراد در قطعات داخلی باشد . بهتر است بخارپز پارس خزر را باز کرده و قطعات داخلی را چک کنید تا به دلیل خرابی یا تنظیم نادرست آن ناهماهنگی بین بخش ها ایجاد شده باشد . در صورت نیاز قطعات آسیب دیده را تعویض کنید .

اموزش بازار مالی فارکس

دلیل مشکل زمان پخت بخار پز پارس خزر :

اگر زمان پخت غذا در بخارپز پارس خزری که دارید مناسب نیست میتواند علت های زیادی داشته باشد . بخارپزها دارای تنظیم دما هستند که به شما اجازه می دهد دمای مناسبی را برای پخت غذا انتخاب کنید . پس اگر که زمان پخت غذا در بخارپز پارس خزر شما نامناسب است شاید نیاز دارد تا دمای بخارپز پارس خزر را تنظیم کنید . در صورتی که میزان آب در بخارپز پارس خزر کم باشد غذارست پخته نمی شود و زمان بیشتری برای پختن نیاز است . پس بهتر است مطمئن شوید که میزان آب در بخارپز شما کافی است . در بعضی مواقع زمان پخت غذا نامناسب است به دلیل اندازه کیفیت غذا پس شاید نیاز باشد تا روش پخت غذا را تغییر دهید یا از موا بهتر استفاده کنید . اگر بخارپز پارس خزر شما قدیمی است یا ایراد دارد می تواندبه دلیل این مشکل زمان پخت غذا نامناسب باشد . پس بهترین کار این است ک بخارپز پارس خزر را بررسی کرده و در صورت وجود ایراد تعمیر یا تعویض کنید .

  بیشتر بخوانید  :      عیب یابی یخچال فریزر بلانتون

سرویس بخارپز پارس خزر :

  • بخارپز پارس خزر را از برق بکشید و بزارید کامل خنک شود .
  • آب اضافه را از مخزن آب جدا کرده و آب مانده را بیرون بریزید .
  • مخزن آب را با چرخاندن و بیرون کشیدن آن از بخارپز پارس خزر خارج کرده و قسمت بیرونی بخارپز پارس خزر را با یک پارچه نرم تمیز کنید . حواستان باشد که آب به قسمت های الکتریکی نرود .
  • شلنگ و سر بخار را از نظر گرفتگی چک کنید . در صورت گرفتگی با دقت از یک سوزن یا خلال دندان برای ازبین بردن مسدودی استفاده کنید .
  • مخزن آب را با  آب  سرکه سفید پر کنید . مخزن را خوب تکان داده و بزارید حدود نیم ساعت بماند .
اموزش تعمیر لوازم خانگی مهیاد برزین
  • بعد از نیم ساعت محلول سرکه را بیرون بریزید و مخزن را با آب تمیز بشویید .
  • بخارپز پارس خزر را چند دقیقه روشن کنید تا محلول سرکه باقی مانده از آن خارج شود .
  • مخزن آب و سر بخار را قبل از وصل دوباره قطعات کاملاً خشک کنید .
  • در آخر بخارپز پارس خزر را به برق متصل کرده و آن را تست کرده تا اطمینان حاصل کنید که به درستی کار می کند . باید بخارپز پارس خزر را سالی یکبار سرویس کنید تا عملکرد آن حفظ شود و طول عمر آن افزایش یابد .