021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیر گوشی گلکسی zfold 5

آموزش عیب یابی موبایل

گلکسی زد فولد 5 حاصل پنج سال تحقیق و توسعه‌ی سامسونگ در بازاری است که باوجود ظهور محصول های بیشتر و بهبودهای پی در پی هنوز نتوانسته جای خود را در بین مردم باز کند ؛ آن هم بیشتر به‌خاطر برچسب قیمتی بالایی که وزن سنگین ، دوام پایین‌تر و فرورفتگی وسط نمایشگر را به‌هیچ‌وجه توجیه نمی‌کند . گلکسی زد فولد ۵ از نسل پیش دو میلی‌متر کوتاه‌تر ، کم‌عر‌ض‌تر و باریک‌تر شده است ؛ اما تفاوت فقط زمانی واقعا به‌چشم می‌آید که به گوشی در حالت بسته نگاه کنید .

حل ایراد شبکه در گلکسی زد فولد 5 :

برای زمان کوتاهی حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید_سیم کارت خود را خارج کرده و دوباره سر جایش قرار دهید _ در صورت امکان دستگاه خود را در حالت ایمن چک کنید_ تنظیمات شبکه دستگاه خود را یک بار بازنشانی کنید_ نرم افزار را نیز به آخرین نسخه به‌روز کنید و راه‌حل آخر این است که اگر با روش‌های بالا مشکل برطرف نشد ، گوشی زد فولد5 سامسونگ خود را به حالت کارخانه بازنشانی کنید .

حل مشکل ناپدید شدن نوار وظیفه در گوشی زد فولد 5 :

یکی از مشکل هایهمیشگی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ این است که راه‌اندازی لانچرهای شخص ثالث باعث ناپدید شدن یا خراب شدن نوار وظیفه می‌شود . برخی از کاربران ادعا می‌کنند که و نوا و بقیه لانچرها به درستی با نوار وظیفه فولد 5 کار نمی‌کنند . علاوه بر این به محض راه‌اندازی یک لانچر دیگر نوار وظیفه از کار می‌افتد .

  بیشتر بخوانید :       نحوه آشنایی با گوشی آیفون ایکس

حل مشکل خطای دوربین در گلکسی زد فولد 5 :

اگر برنامه دوربین فریز شده  آهسته عمل می‌کند لازم است گوشی را دوباره راه‌اندازی کنید . برای انجام این کاردکمه‌های پاور و کاهش صدا را با هم فشار دهید و برنامه دوربین را راه‌اندازی مجدد کنید . برنامه دوربین را باز کنید و وارد تنظیمات شوید و سپس تنظیمات را ریست کنید و ریست رابزنید تااین کار انجام شود . اگردرست نشد می‌توانید حافظه پنهان برنامه دوربین را نیز خالی کنید . برای حذف حافظه پنهان ، به استوریج در تنظیمات دوربین بروید .

رفع مشکل عمرباتری ضعیف در فولد 5 :

5 سامسونگ است . برای حل کردن این مشکل اول با غیرفعال کردن روشنایی یکی دیگر از مشکلات رایج گلکسی زد فولدخودکار و تنظیم روشنایی بر اساس نیاز خود شروع کنید .

آموزش تعمیرات تلفن همراه

سپس کوتاه‌ترین مدت زمان روشن ماندن صفحه نمایش را انتخاب کنید حداقل زمان توصیه شده 30 ثانیه میباشد . حالت ذخیره انرژی را روشن کنید و همه برنامه‌های خود را بهینه کنید و در تنظیمات به بخش باتری اند دیوایس کر رفته و گزینه اپتی میز کوییکلی را انتخاب کنید .

رفع مشکل خراب شدن  برنامه ها در گلکسی فولد 5 :

امکان دارد برنامه‌ها  شما قدیمی باشند . همه برنامه ها را به آخرین نسخه به‌روز کنید . حافظه پنهان برنامه خاصی را که در آن با مشکل خرابی روبرو هستید پاک کنید . به تنظیمات رفته وبرنامه ها را بازکنید . روی سه نقطه ضربه بزنید وریست اپ را انتخاب کنید . چک کنید با این راه‌حل مشکل حل  می‌شود یا خیر .

  بیشتر بخوانید :       آموزش تعمیر یخچال الکترواستیل

این احتمال هم هست که ایراد به علت ویروس گوشی ایجاد شده باشد . چک کنید اگر بروزرسانی نبود بروزرسانی کنید . گوشی خود را ریستارت کنید و بررسی کنید که آیا این ایراد را حل می کند یا نه . در صورت فعال بودن، مطمئن شوید که حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را در گلکسی زد فولد5 غیرفعال کنید .

رفع مشکل خاموش شدن غیرمنتظره در گلکسی زد فولد 5 :

چک کنید که آیا دمای گوشی شما خیلی بالا نیست دلیل این خاموش شدن تصادفی باشد . از قاب گوشی ضخیم استفاده نکنید . این امکان داردسبب تهویه نامناسب گرما شده و منجر به خاموش شدن گوشی شود . گلکسی فولد5 را در حالت وسف بوت کنید و چک کنید که آیا برنامه‌ای باعث این مشکل شده است یا نه . گوشی خود را از طریق نرم افزار آنتی ویروس کامپیوتر اسکن کنید و اگر بعد از انجام مراحل بالا همچنین با مشکل خاموش شدن ناگهانی روبه رو هستید بازنشانی به تنظیمات کارخانه را امتحان کنید .

بهترین آموزش تعمیر گوشی

رفع مشکل سیاه شدن صفحه گلکسی فولد 5 :

اولین مرحله ی عیب یابی راه‌اندازی مجدد گوشی است . این کار سیستم عامل گوشی شما را تازه کرده و مشکلات ناشی از خرابی سیستم عامل یا نقص نرم افزار را رفع می‌کند . با این کار همه سرویسهای سیستم عامل بارگذاری دوباره می‌شوند . اطلاعات شخصی  و برنامه‌های شما بدون تغییر باقی میمانند . یکی دیگر از علت های  که گوشی گلکسی زد فولد 5 شما با مشکل سیاه شدن صفحه نمایش روبه رو می‌شود ، تخلیه کامل باتری آن است. در صورت خالی بودن باتری گوشی دستگاه را شارژ کنید . حتما از شارژری استفاده کنید که سالم است و کار می‌کند . یکی از علت های  که چرا گلکسی فولد5 شما مکررا با مشکل صفحه سیاه روبهرو می‌شود این است که روی نسخه نرم افزار قدیمی اجرا می‌شود . باید به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار جدید برای دستگاه سامسونگ خود را به‌صورت دستی چک کرده و سریع آن‌ها را اعمال کنید .