021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه آشنایی با گوشی آیفون ایکس

اموزش عیب یابی تلفن همراه

این محصول پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند اپل است و فناوری‌های پیشرفته بسیاری در آن به کار رفته . آیفون ایکس در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری وجود دارد و پشت گوشی از فولاد ضدزنگ ساخته شده تا دوام بیشتری داشته باشد . ضد آب بودن این گوشی هم مشخص شد و بعد درباره صفحه‌نمایش وبه کیفیت عالی آن میتوان اشاره کرد .

ریستور آیکلود آیفون ایکس :

اگربه طور ناگهانی در بین آپدیت تنظیمات آیکلود گیر کرد باید گوشی را فوری ریستارت کنید . برای این کار ولوم بالا و ولوم پایین را را بفشارید و نگه دارید تا لوگو اپل روی صفحه دیده شود . ایس خودش را ریستارت خواهد کردسپس دکمه پاوررا نگهدارید اگر با ریستور کردن آیکلود مخالف هستید یک بکاپ محلی روی کامپیوتر خود ایجاد کنید و سپس بکاپ را به آیفون ایکس خود برگردانید .

آپدیت کردن گوشی ایکس :

اگر گوشیتان از نسخه قدیمی می باشد سریعا ارتقا دهید . در زمان آپدیت گوشی خود مشکل دارید نترسید این یکی از مشکلات آیفون ایکس است  اگر هنگام بارگیری به‌روزرسانی گوشی شما هنگ کرد باید هارد ریست انجام دهید.

  بیشتر بخوانید :      مشکلات گوشی سامسونگ s 8

کلید ولوم بالا و سپس ولوم پایین را نگه دارید و رها کنید و کلید پاور را فشار دهید و نگه دارید تا لوگو اپل نشان داده شودحالا یکیار بار دیگر باید گوشی خود را به‌روزرسانی کنید . اگر دانلود به‌روزرسانی آیفون ایکس خیلی کند انجام می‌شود ، اینترنت خود را چک کنید . امکان دارد مشکل از سرورهای اپل  باشد .

عمر مفید باتری آیفون ایکس :

اگر باتری گوشی شما سریع‌تر شارژ خالی می‌کند امکان دارد مشکل از سوی یک اپلیکیشن خاص باشد . البته شایدبخاطر استفاده از اینترنت سیم کارت خودتان باشد . توجه کنید که این کار باعث زودتر خالی شدن باتری گوشی نسبت به اتصال وای فای می‌شود . دربیشتر موارد این مشکل سخت افزاری نیست ، با این حال اگر این مشکل ادامه دار بود باید باتری را تعویض کنید .

آموزشگاه تعمیر موبایل

عدم خواندن سیمکارت در آیفون ایکس :

اگربالای صفحه گوشی نو سرویس ظاهر شد و نمیتوانید از سیمکارت و اینترنت استفاده کنید . اول گوشی خود را ریستارت کنید . این امکان است که مشکل را برطرف کند . اگر مشکل برطرف نشد ، باید از شرکت مخابرات مربوط به سیم کارت خود کمک بگیرید . شما می‌توانید گوشی خود را به مدت 30 ثانیه به حالت پرواز درآورید ودرآورید . شما همچنین میتوانید به تنظیمات رفته گرینه ال تی ای را خاموش کنید و دوباره روشن کنید .

وصل  نشدن به اپ استور در آیفون ایکس :

اولین کاری که می‌کنید اطمینان حاصل کنید که مشکل از سرورهای خود اپل نیست . اگر مشکل از گوشی شما بود ، ابتدا گوشی خود را ریستارت کنید . اگر مشکل همچنان پابرجا بود ، یک بار اتصال به اینترنت را خاموش و روشن کنید . اگر از وای فای استفاده می‌کنید ، اتصال با اینترنت سیم کارت خود امتحان کنید .

  بیشتر بخوانید :      آشنایی با بازار کریپتو

سوختگی پیکسل آیفون ایکس :

 نگهداری طولانی تصویر باعث پیکسل سوختگی در آن شود . این یعنی نباید برای مدت طولانی یک تصویر ثابت اپلیکیشن‌ها روی صفحه باقی بماند ، چون امکان دارد باعث سوختگی شود . اپل با به‌روزرسانی نرم افزار موفق به حل کردن این مشکل نشده است .

لمس کردن سه بعدی درآیفون ایکس :

اول گوشی خود را ریستارت کنید . اگر یک ریستارت مشکل حل نشد حساسیت آن را تنظیم کنید . برای این کار به تنظیمات گوشی خود و سپس به مسیرجنرال و سپس به اکسی بیلیتی رفته و وارد بخش 3 بعدی تاچ شوید روی گزینه مدیوم تنظیم شده است می‌توانید حساسیت قابلیت لمس سه بعدی خود را با قرار دادن روی فریم زیاد کرده اگر این کار هم مشکل شما را حل نکرد ، تنظیمات گوشی خود را ریست کنید . این کار اطلاعات گوشی شما را پاک نمی‌کند و رمزهای وای فای ذخیره شده فقط حذف می‌شوند .

بهترین اموزش تعمیرات موبایل

مشکل شارژر بی سیم در آیفون ایکس :

 اگرپشت قاب گوشی کارت‌ بانکی خودرا میگذارید ، باید قبل از شارژ بی‌سیم گوشی را از آن خارج کنید. همچنین دقت کنید که شارژری را انتخاب کنید که با آیفون ایکس شما سازگار باشد و مشکلی از این جه نداشته باشد . 

مشکلات فیس آیدی در آیفون ایکس :

از آیفون ایکس به بعد کلید هوم و تاچ آیدی را از روی گوشی‌های خود حذف کرد و به جای آن از سیستم تشخیص چهره بنام فیس آیدی استفاده نمود از مشکلات آیفون ایکس می‌تواند مربوط به فیس آیدی باشد . امکان دارد تغییراتی در چهره ایجاد کنید که فیس آیدی شما را شناسایی نکند . پس باید دوباره چهره‌ی خود را به آن بشناسانید و چهره جدید را جایگزین کنید .