021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی شیائومی پوکو x 3

اموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

این گوشی‌ها درکنار داشتن سخت‌ افزار نسبتا قدرتمند با قیمت مناسبی هم راهی بازار می‌شوند و همین موضوع نظر مردم را به سمت این گوشی‌ها جلب کرده‌ است . یکی جذاب‌ترین گوشی‌های شرکت پوکو هم گوشی پوکو ایکس تری نام دارد که به واسطه داشتن سخت‌افزار نسبتا قوی و قیمت فوق العاده به فروش خوبی دست پیدا کرد .

ایراد خالی شدن شارژگوشی پوکو x 3 :

گوشی‌ پوکو ایکس تری از جمله گوشی‌هایی هستند که برای مثال با باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری می‌تواند حداکثر میزان روشن بودن نمایشگر را برای شما فراهم آورد ؛ اما از آنجایی که در رابط کاربری شیائومی زیاد روی بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری باتری کار نشده امکان دارد در بعضی از موارد باتری زودتر خالی شود که باید دلیل آن را چک کنید . اختلال در خواب عمیق دستگاه است ، در این حالت حتی زمانی که از دستگاه استفاده‌ای هم نمی‌شود باتری تخلیه می‌شود ، ابتدا دستگاه خود را به روز رسانی کنید . در طول شب و زمانی که به وایفای یا اینترنت همراه لازم ندارید ان را خاموش کنید . فیس آنلاک را خاموش کنید . برنامه هایی که یه آن نیازی ندارید را غیرفعال کنید .

حل مشکل اینترنت در هنگام راه اندازی پوکو x 3 :

 ابتدا تنظیمات را باز کرده و گزینه ی پورت و پروسی را سرچ کنید و ان را  این مشکل مربوط به تنظیمات سیم کارت است پاک کنید تا در نات سیم تنظیم شود .

راه حل صدای پایین در هدفون‌های بلوتوثی گوشی پوکو x 3 :

برای برطرف کردن مشکل حجم صدای پایین در هدفون‌های بلوتوثی ابتدا در گوشی خود قسمت تنظیمات گوشی پوکو را از دولوپر آپشن فعال کنید . اتدا وارد تنظیمات شوید سپس سیستم را انتخاب کنید و واردگزینه درباره تلفن شوید و بویلد نامبر را پیدا کرده و 7بار روی ان ضربه بزنید . و گزینه ی نتوورکینگ را پیدا کرده و گزینه ی دیسیبل ابسولوت ولوم را فعال کنید . در نهایت شما می‌توانید گوشی موبایل خود را ری استارت کرده تا کنترل بهتری روی صدای هدفون‌های بی‌سیم داشته باشید .

رفع ایراد تاچ گوشی پوکو x 3 :

ابتدا قبل از لمس گوشی ، صفحه و دست خود را تمیز کنید . چربی یا رطوبت دست می‌تواند کارکرد گوشی‌هایی با نمایشگرهای لمسی خازنی را تحت تأثیر قرار دهد . گوشی خود را ری استارت کنید و در صورتی که این امکان وجود داشته باشد باتری موبایل را درآورده و دوباره سر جای خودش قرار دهید . سپس با نگه داشتن کلید پاور گوشی را ری استارت کنید . 

اموزش تعمیر گوشی

برای هارد ریست کردن باید همزمان کلید کم کردن صدا و دکمه پاور را فشاردهید . اگر برای اتصال دیجیتایزر آماده هستیدمی‌توانید اتصال آن را امتحان کنید ؛ اما در نظر داشته باشید که بر گارانتی دستگاه شما تأثیر خواهد گذاشت . برای انجام این کار ، گوشی را باز کنید و سپس بررسی کنید اتصال دیجیتایزر قطع است یا خیر . اگر شل شده آن را به درستی وصل کنیدمی‌توانید اتصال آن را امتحان کنید ؛ اما در نظر داشته باشید که بر گارانتی دستگاه شما تأثیر خواهد گذاشت . برای انجام این کار، گوشی را باز کنید و سپس بررسی کنید اتصال دیجیتال قطع است یا خیر اگر شل شده آن را به درستی وصل کنید .

  بیشتر بخوانید :       آموزش تعمیر چای ساز دسینی

حل مشکل آنتن دهی گوشی پوکو x 3 :

اگر این مشکل پیش آمد برای رفع باگ گوشی شیائومی گوشی خود را ریستارت کرده و چک کنید که سیم کارت شما به درستی جایگذاری شده است یا نه سپس جایگاه سیم کارت را عوض کنید . در صورت امکان ریست فکتوری کردن گوشی هم می‌تواند بشما کمک کند .

دلیلپاک شدن مخاطبین در گوشی پوکو x 3 :

ممکن است علت پاک شدن مخاطبین گوشی شیائومی یا دلیل ذخیره نشدن مخاطبین در گوشی شیائومی این باشد که شما در تنظیمات ، فقط مخاطبین گوگل را انتخاب کرده‌اید . برای حل مشکل مخاطبین شیائومی وارد برنامه‌ی مخاطبین شوید ، وگزینه contacs from all را انتخاب کنید .

اموزشگاه عیب یابی موبایل

حل مشکل آپدیت پوکو ایکس تری :

بتدا آن را ری‌استارت کنید ، اگر کارساز نبود میزان فضای ذخیره‌سازی گوشی موبایل و سپس اتصال به اینترنت خود را بررسی کنید . سرانجام می‌توانید دستگاه موبایل خود را در حالت ریکاوری مجدد راه‌اندازی کنید و حافظه نهان را پاک کنید .

مشکل بلوتوث گوشی پوکو ایکس تری:

گوشی خود را ریستارت کنید سپس گوشی خود را جدا کرده و دوباره با دستگاه جفت کنید و تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانده یا ریست کنید .