021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش عیب یابی گوشی سامسونگ A 24

آموزش تعمیر گوشی

یکی از این محصولات جذاب، با‌کیفیت و مقرون به‌صرفه است . صفحه‌نمایش 6.5 اینچ با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و نرخ بروزرسانی بسیار خوب 90 هرتز ، کیفیت ، وضوح تصویر و عملکرد بسیار روان و بدون لگ را به شما ارائه می‌کند . دوربین اصلی 50 مگاپیکسل امکان ثبت تصاویر جذاب را در نور روز و نور شب فراهم کرده .

با سنسور 5 مگاپیکسل فوق‌ عریض با زاویه دید گسترده 123 درجه عکاسی کنید و برای عکاسی از فاصله نزدیک ، از سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو استفاده کنید . دوربین سلفی 13 مگاپیکسل هم در نور روز تمامی توقعات شما را برآورده می‌کند . باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی در حالت استفاده معمولی طول عمر مفید دو روز را ارائه می‌کند .

باتری :

باتری خراب آیسی شارژ گوشی را دچار خرابی میکند و آیسی شارژ خراب باتری های جدید دیگر را نیز خراب میکند . این به اندازه ایی ادامه پیدا میکند که شما مجبور به عوض کردن مداوم باتری میشوید و در اخر برد گوشی هم دچار آسیب میشود . ولی در شرایطی که باتری خراب را به محض تشخیص عوض کنید این اتفاقات برای شما نمی افتد . حتما از باتری های اورجینال استفاده کنیدچراکه  اگر اورجینال نباشد علاوه بر اینکه مشکل باتری گوشی شما را برطرف نمیکنند بلکه باعث میشوندایرادات دیگری هم در برد گوشی شما بوجود بیاید . این باتری ها باکه تازه از بسته بیرون آمدند اما مثل باتری های خراب عمل میکنند یعنی امکان دارد سبب خرابی برد گوشی A 24 شما شوند .

  بیشتر بخوانید  :      اموزش تعمیرات یخچال صنعتی سایدون

A 24 دوربین گوشی :

دوربین ها جزو اصلی ترین قطعاتی موبایل میباشند که میتوان روی گوشی های موبایل پیدا کرد . اول باید بدانید که احتمال خرابی لنز های دوربین بسیار پایین تر از خرابی مسیر های دوربین رو برد میباشد . باز هم اصلی ترینعلت های خرابی دوربین آب و ضربه میباشد ولی بعضی وقت ها ممکن است که دچار خرابی های خود به خود هم مشوند . کوچک ترین اشتباهی در تعمیر لنز های دوربین ممکن است سبب ایجاد خط و خش روی سنسور اصلی و یا عدسی های لنز دوربین شده و تصاوری گرفته شده با دوربین کیفیت خود را از دست بدهند .

A 24 ایراد شارژ سامسونگ :

اگر گوشی موبایل شما شارژ نشود اول شارژر و کابل جدیدی خریداری کنید و یا قرض بگیرید تا تست کنید که آیا با شارژر و کابل جدید هم اینایراد پابرجا هست یا نه اگر ایرادبرطرف شد باید شارژر و یا کابل خود را با یک شارژر نو و اورجینال عوض کنید . در صورت استفاده از شارژر های غیر استاندارد امکان آسیب رسیدن به باتری و مسیر های شارژ وجود دارد . 

بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل

سوکت شارژ را چک کنید و ببینید مشکلاتی مثل شکستگی و خرابی سوکت شارژ دارد یا خیر و ببینید که مبادا حمع شدن گرد و غبار در سوکت شارژ سبب بروز مشکل شارژشده باشد . در این شرایط میتواند با یک جسم نوک تیز به آرامی و به صورتی که به سوکت شارژ آسیب نرسد آن را تمیز کنید .

فینگر پرینت :

فینگر پرینت به خاطر کارایی بالا و ارتباط دائم و مستقیم کاربر با آن از قطعات دیگر بسیار بیشتر در معرض خرابی میباشد . خرابی های فینگر پرینت به باقی قسمت ها موبایل آسیبی نمیرساند و صرفه امکان بازکردن قفل موبایل با اثر انگشت را از کاربر میگیرد . این قطعه تعمیر نمیشود و باید تعویض شوند . بعضی مواقع هم ضربه هایی که به این قطعه وارد میشود میتواند منجر به ری استارت شدن مکرر موبایل شده وجلوی کارایی موبایل را بگیرد . در این شرایط بدون عوض کردن فینگر پرینت کاربر نمیتواند به صورت طبیعی از موبایل خود استفاده کند .

  بیشتر بخوانید  :      عیب یابی لپ تاپ اچ پی

فینگر پرینت هایی مثل فینگر پرینت های کپی نیز در بازار موجود میباشند که کارکد کند دارند و بعضی اوقات هم اثر انگشت شما را شناسایی نمیکنند . برای عوض کردن آن از فینگر پرینت اورجینال استفاده کنید چون گارانتی هم دارد .

عوض کردن ال سی دی :

حتما نباید ال سی دی را عوض کردولی اگر گوشی شما نیاز به تعویض ال سی دی دارد حواستان به این مواردباشد :

کپی : کیفیت و تعداد رنگ پایین ، شکنندگی بسیار بالا ، ضخامت زیاد و قیمت پایین از خصوصیات ال سی دی کپی میباشد که ارزش خرید ندارد .

های کپی : بسیارشبیه ال سی دی اورجینال میباشد ولی باز هم تفاوت را در آن خواهید دید . شکنندگی این کیفیت بالاتر از ال سی دی اورجینال بوده و تعداد رنگ بسیار پایینی دارد .

اموزش تعمیرات تلفن همراه

اورجینال به همراه گارانتی : تنها کیفیتی که موجب نمیشود تفاوتی بین ال سی دی قبلی که به صورت فابریک روی موبایل شما نصب شده بود با این کیفیت احساس کنید . ال سی دی اورجینال معمولا قیمت بالایی نسبت به بقیه کیفیت ها دارد ولی کیفیت ارزش هزینه زیاد را دارد .

اتصالات وای فای و داده همراه :

به دلیل های گوناگون نرم افزاری یا سخت افزاری در اتصال گوشی به وای فای یا داده همراه ایراد بوجود اید . اگر ایراد از مودم یا اختلالات سیگنالی و آنتن دهی خود شبکه ها نباشد . امکان دارد در سیستم عامل یا سخت افزار این گوشی ها مشکلی وجود داشته باشد که گوشی قادر به متصل شدن به وای فای یا داده همراه نیست .