021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

تعمیر کولر گازی ابکازو

آموزش تعمیر کولر گازی

کولر گازی ابکازو یکی از پر فروش ترین برندهای کولر گازی در بازار می باشد . این دستگاه یکی از محبوب ترین برند های موجود در بازار می باشد . کولر گازی ابکازو از پیشرفه ترین تکنولوژی درجهت طراحی و تولید این محصول استفاده کرده است و با توجه به این موضوع که در ساخت این محصول تمام استاندارد های بین المللی برای کاهش مصرف و عدم آسیب و صدمه به سایر وسایل برقی رعایت شده است . 

کولر گازی ابکازو نوعی سیستم تهویه مطبوع هوا است که معمولاً برای خنک کردن فضاهای داخلی استفاده می شود . کولر گازی با نام تهویه مطبوع سیستم اسپلیت نیز شناخته می شود . در خصوص دستگاه های تهویه مطبوع باید اشاره کنیم که در یک تعریف مختصر ، تهویه مطبوع انجام عملیاتی روی هوا است تا بتوان شرایط هوای محل مورد نظر را برای زیستن ، کار کردن ، تنفس راحت و پاکیزه به حد مطلوب برساند . تهویه مطبوع باعث ثابت ماندن شرایط هوایی در محیط می شود . همچنین این دستگاه ها علاوه بر خنک کردن محیط ، موجب تهویه مطبوع نیز می شود . برند ابکازو یکی از قوی ترین شرکت های تولید کننده انواع دستگاه های تهویه مطبوع می باشد. تولیدات و محصولات این شرکت در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد . رفع مشکل روشن نشدن کولر گازی ابکازو روشن نشدن کولر گازی از خرابی های رایج کولرهای گازی می باشد .

  بیشتر بخوانید :       آموزش برنامه نویسی رباتیک

میتواند دشواری های زیادی را به همراه داشته باشد و بسیاری از افراد را را به فکر سوختن دستگاه خود بیندازد . این مشکل دلایل متعددی میتواند داشته باشد که از مهم ترین دلیل آن خرابی ترموستات کولر، خرابی برد اصلی کولر گازی و.. میتوان اشاره کرد .

تعمیرات کولر گازی و کمپرسور کولر گازی ابکازو :

خرابی کمپرسور کولر گازی سبب ایجاد مشکلاتی نیز میشود . اصلی ترین نشانه خراب شدن کمپرسور کولر گازی ، کاهش سرمای کولر گازی می باشد . وقتی این دستگاه سرمای کمی تولید میکنند و محیط را به اندازکافی خنک نمیکند ،  افراد به عنوان اولین قطعه به سراغ کمپرسور می روند ؛ چرا که این قطعه ، عملکرد کولر به شمار می رود . پس از عیب یابی کمپرسور ، عملکرد کولر و روند خنک سازی به حالت عادی باز می گردد .

اموزشگاه تعمیر کولر گازی

قطع شدن و یا پریدن فیوز مینیاتوری کولر گازی ابکازو  ولتاژ نامناسب برق تغذیه سبب بالارفتن جریان مصرفی گردد ، اتصالی در کابل‌ها و یا مدار سیم کشی کولر گازی ، خرابی خازن ، خرابی کمپرسور ، اتصالی در قطعات کولر گازی نظیر موتورفن و یا برد اصلی ، خرابی فیوز مینیاتوری و انتخاب سایز نامناسب .

ویژگی های کولر گازی ابکازو : 

کارایی بالا ، کنترل هوشمند ، طراحی مدرن و زیبا ، ایجاد صدای کم و تاثیر بر محیط زیست ، دارای قابلیت های هوشمند ، تصفیه هوا ،  قابلیت تایمر نصب آسان و راحت و… از مزایای و ویژگی های کولر گازی ابکازو هستند .

تعویض فن کندانسور ابکازو :

از آنجا که کندانسور داکت اسپلیت ابکازو در محیط های باز می باشد به علت شرایط آب و هوایی فن کندانسور دچار خرابی ها و مشکلاتی نیز از جمله خشکی بلبرینگ و یا جیر جیر کردن بوش آن ها می شود . که در این مورد باید به تعمیرات آن پرداخت .

  بیشتر بخوانید :        تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات

کمبود مبرد در کولرگازی ابکازو :

کمبود گاز مبرد ت یکی از دلایل انتشار باد گردم کولر گازی به محیط میباشد . نصب تخصصی و اصولی کولر گازی ابکازو از اهمیت بالایی نیز برخوردار است . وکیوم کردن سیکل، باعث خروج گرد و غبار و رطوبت موجود داخل لوله ها در زمان نصب مهم است چون رطوبت جا مانده عملکرد سرما سازی را غیر ممکن و مختل می سازد .

نشت کولر گازی ابکازو :

به دو دلیل یک اتصالات ضعیف و دو سوراخی لوله ها ایجاد میشود . نشت گاز مبرد می تواند از یونیت بیرونی و یا از لوله های مسی صورت بگیرد . دلیل نشتی گاز مبرد از لوله مسی به دلیل آسیب دیدگی نقاطی از لوله و یا خورد شدن و خم شدن لوله باشد . نشت گاز مبرد ، کاهش میزان مبرد در سیستم را منجر شده و مشکلاتی را برای دستگاه به همراه دارد .

آموزش صفر تا صد تعمیرات کولر گازی

علل هشدار خنک نکردن کولر گازی ابکازو : دلایل بسیاری زیادی هستند که موجب می شوند کولرگازی دیگر قادر به خنک کردن محیط نباشد . عواملی چون کثیف شدن فیلتر و کندانسور کولرگازی ، تنظیم اشتباه ترموستات ، کم بودن ظرفیت، خراب شدن موتور و … از علت های اصلی ارور کولرگازی گرین هستند که باید رفع شوند .