021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مشکلات پکیج دیواری بیتا

اموزش تعمیرات پکیج

پکیج بیتا یکی از تجهیزات گرمایشی مقرون به صرفه و مناسب شرکت بوتان در سطح بازار بحساب می آید که بسیار در بازار غوغا بپا کرده . پکیج دیواری بیتا با جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها طراحی و به تولید و فروش می رسد . این مدل از پکیج بوتان درپرفروش ترین تجهیزات گرمایشی در بازار تاسیساتی کشور معرفی می شود . از ویژگی های عالی این دستگاه رعایت تمام اصول درروند ساخت پکیج دیواری بیتا دارای ایمنی و اطمینان بالای دستگاه می باشد . 

نکات مهم قبل از نصب :

  • از نصب  کردن پکیج دیواری بوتان بالای اجاق گاز و وسایل گرمازا بپرهیزید .
  • هرگز با پای برهنه و دستان مرطوب به پکیج های دیواری بوتان دست نزنید .
  • از گذاشتن مواد قابل اشتعال در کنار پکیج جدا بپرهیزید .
  • برای پیشگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج ، خرید و نصب رسوب گیر پلی فسفات یا انواع دیگر رسوب گیر در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌شود .
  • درصورت قطع بودن برق ، از دستکاری کردن ، قطع کردن کابل ها و سیم ها ، سیستم های تنظیم کننده و کابل های مربوط به سیستم های ایمنی جدا بپرهیزید . 

  بیشتر بخوانید :          عیب یابی همزن برقی اسکارلت        

ویژگی های پکیج دیواری بیتا :

  •  سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
  • سیستم ایمنی کنترل کمترین و بیشترین فشار آب مدار گرمایش
  • سیستم ایمنی محدودکننده بیشتر دمای آب مدار گرمایش
  • سیستم هواگیری خودکار
  • سیستم بای‌پس خودکار
  • سیستم عیب‌یاب الکترونیکی
  • قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی
بهترین اموزش عیب یابی پکیج

مشکلات رایج پکیج دیواری بیتا :

 هوا گرفتن رادیاتورها _ نبود آب کافی در مدار_مسدودیت مبدل و مدار گرمایشی_ کمبود فشار ساختمان _ خراب شدن ترموستات _ کاهش ظرفیت دستگاه نسبت به ساختمان  _  استخرابی الکترود یون دستگاه .

علت گرمای زیاد رادیاتور پکیج بیتا :

 این ایراد پکیج بیتا می تواند دلیل های زیادی مثل : گردش نادرست آب ، خرابی یا ضعیف شدن پمپ ، ایراد در ان تی سی پکیج بیتا ، خرابی ترموستات داشته باشد .

علت روشن شدن انفجاری پکیج بیتا : 

وقتی پکیج بوتان مدل بیتا به صورت انفجاری روشن میشود دلایل گوناگونی میتواند داشته باشد مثل:مسدود شدن سوراخ های مشعل _ ولتاژ ضعیف جرقه سیستم جرقه زن-خراب شدن مشعل و الکترود جرقه زن برای عیب یابی پکیج بیتا درهنگام انفجاری شدن دستگاه باید همه ی سیستم های جرقه زن از جمله مشعل و الکترود جرقه زن را کنترل کنید .

  بیشتر بخوانید :        آموزش تعمیر یخچال الکترواستیل

علت سرد و گرم شدن مداوم پکیج بیتا :

وقتی با این ایراد در پکیج بیتا روبه رو شدیدمیتواند مشکل از : رسوب گرفتن مبدل ثانویه _ خراب شدن فلوسوئیچ _ زیاد بودن ارتفاع شعله _ خراب شدن ان تی سی _ خرابی شیر سه طرفه در پکیج دیواری بیتا باشد . 

علت خود به خود خاموش شدن پکیج بیتا : 

این مشکل میتواند علت های زیادی مثل : هوا گرفتن رادیاتورها ، مسدودشدن مبدل و مدار گرمایشی خرابی و گریپاژ پمپ ، خراب شدن الکترود یون ، نبود آب کافی در مدارداشته باشد .

دلیل نشتی آب در پکیج مدل بیتا :

علت مشتی آب خرابی و یا سوراخ بودن قسمتی از پکیج بیتا است . درشرایطی که با این مشکل روبه‌رو شدید می‌توانید برای تعمیرات پکیج بیتا لوله هارا چک کنید گاهی قسمت ارتباطی لوله ها با یک دیگر دچار نشتی شده باشد که می توانید آن را محکم کنید . گاهی با همین کار ساده می توان مشکل را تاحدودی رفع  کرد .

اموزشگاه عیب یابی پکیج

علت صدای زیاد پکیج دیواری بیتا :

در اثر گرم و سرد شدن آب در لوله‌هامنبسط و منقبض شدن لوله‌ها وجود دارد که این امر باعث سر و صدا در پکیج خواهد شد . منبسط و منقبض شدن لوله ها علت صدا دادن پکیج بیتا میباشد و وجود هوا در لوله‌های پکیج و هوا کشی مدارها یکی دیپر از علتهای آن است در این شرایط پکیج شما باید جتما هواگیری شود . 

دلیل یخزدگی پکیج بیتا :

درصورت روشن نکردن پکیج به مدت طولانی امکان دارد دستگاه دچار ایراد یخ زدگی بشود البته بخصوص پکیج هایی که در فضای خارجی نصب شده باشند . پکیج هایی که در محیط های باز و بالکن نصب می شوند به هیچ وجه نباید مدت طولانی خاموش بمانند زیرا باعث یخ زدگی می شود .