021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

مشکلات گوشی سامسونگ s 8

آموزش تعمیرات گوشی

گوشی گلکسی اس 8 با داشتن انواع خدمات و برنامه ها در کنار نمایشگر معروف و شگفت‌انگیز خود برای تجربه‌ی تماشا فراگیر سطحی نوین ازنظر راحتی را ایجاد کرده و کهکشانی از امکانات را فراهم می‌کند . گوشی هوشمندی که مرزهای سنتی هوشمند بودن را با طراحی بی‌نقص سخت‌افزاری و انواع خدمات عالی تر جابجا کرده است . 

تعویض باتری گوشی گلکسی S 8 :

باتری در اثر گذشت زمان و با انجام دشارژهای متعدد و آبزدگی استفاده از شارژر غیر اصل و وارد آمدن ضربه دچار خرابی می شود و نیازمند تعویض می باشد . تعویض باتری باید با استفاده از گرما و مکش کاور پشتی دستگاه باز شود وبعداز با باز کردن قطعات گوناگون به باتری دسترسی پیدا کنیم . باتری توسط چسب مخصوصی به بدنه وصل شده که باید این چسب توسط حلال برداشته شده تا باتری قابل جداکردن باشد . پروسه تعویض باتری گوشی سامسونگاس 8 باید با دقت صورت بگیرد چون قطعات حساسی مثل بورد و کابل آنتن در زیر آن واقع شده اندو حین انجام باید مراقب بود که به بدنه باتری آسیبی وارد نشود چون باعث انفجار خواهد شد .

ایرادات دوربین گلکسی اس 8 :

اگرایراد های دوربین از ایرادات نرم افزاری مثل برنامه های مخرب و مشکلات رام است با  فلش گوشی میتواند روندگارکرد درست دوربین را بازیابی کرد . 

علائمی مثل باز نشدن دوربین ، نداشتن توانایی دوربین در زوم کردن ، سیاه بودن تصاویر و شنیده شدن صدای وز وز از دوربین همه نشانه ایی از خرابی دوربین است که قابل رفع می باشد . ریختن مایعات و باگ های نرم افزاری دچار اختلال در کارکرد دوربین می شود و در بعضی از موارد این تعمیر این مشکلات قابل انجام است اما در مواردی مثل شکسته شدن لنز دوربین فقط با تعویض کامل دوربین قابل استفاده می باشد .

تعویض کردن ال سی دی گلکسی s 8 :

تعویض ال سی دی از اولین قطعات آسیب پذیر در برابر هر نوع آسیب از ضربه است . اول باید کاور پشت دستگاه بعداز نرم کردن چسب های نگهدارنده و با استفاده از پیک پلاستیکی انجام میگردد . سپس باید قطعات داخلی و باتری با دقت  انجام گردد تا به کانکتور نمایشگر دسترسی پیدا کنیم ، بعد از جدا کردن کانکتور نوبت به جدا کردن نمایشگر از سمت مخالف دستگاه می رسد یکبار دیگر باید چسب های به کار رفته برای ثابت کردن ال سی دی توسط حرارت نرم شده و با استفاده از مکش و پیک نمایشگر از روی شاسی دستگاه برداشته و کامل تعویض گردد .

بهترین آموزش تعمیرات موبایل

تعویض کردن گلس s 8 :

نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی از نوع خمیده می باشد به همین دلیل استفاده از گرما و سیم فولادی می تواند نمایشگر دستگاه را دچار آسیب میکند . برای تعویض گلس این نوع نمایشگرها روش انجماد در دمای منفی 190 تا منفی 200 درجه استفاده میشود تا چسب نگهدارنده گلس قابل جداسازی شود . بعداز برداشتن گلس چسب های باقی مانند با استفاده از حلال مخصوص پاکسازی شده و گلس جدید با چسب جدید روی نمایشگر جایگذاری می شود .

 مشکل داغ کردن در شارژگوشی اس 8 :

بهترین کار زمان رخ دادن این مشکل این است که در تنظیمات شارژ سریع را غیرفعال کنید این کار امکان دارد زمان شارژ شدن را کمی طولانی کند ولی عمر باطری رازیاد میکند .

  بیشتر بخوانید :      تعمیر و عیب یابی پکیج شوفاژ کار

خطای حسگر اثر انگشت گلکسی s 8 :

بهترین راه حل برای این مشکل این میباشد که حسگر را از اول راه اندازی کرده و اثر انگشت خود را دوباره به آن اضافه کنید ولی بهتر است انگشتی را انتخاب کنید که پشت گوشی قرار میدهید و زاویه آن را طوری تنظیم کنید که راحت ترباشد در این شرایط به دست گرفتن گوشی راحت تر خواهد بود .

خطای بلوتوث در گلکسی اس 8 :

  • بلوتوث را خاموش کنید و پس از چند دقیقه دوباره روشن کنید .
  • حالا همه دستگاه های جفت شده را از تنظیمات بلوتوث حذف کرده و از اول وصل کنید .
  • سپس حافظه داده های بلوتوث را کامل پاک کنید .
  • به تنظیمات گوشی اس 8 خود رفته و گوشی و کل اپلیکیشن را آپدیت کنید .
اموزش تعویض قطعات موبایل

خطای وای فای گلکسی اس 8 :

یکی از متعدد ترین مشکلات بین گوشی های هوشمند است . ابتدا گوشی خود را ریستارت کرده و مودم خود را نیز ریستارت کنید زیرا باعث میشود اتصال جدیدی برقرار شود که احتمال دارد مشکل را حل کند . اتصال وای گوشی را قطع کنید سپس نقطه اتصال گوشی اس 8 را قطع کنید و از یک برنامه تحلیل کننده اتصال استفاده کنید و یک شبکه خلوت استفاده کنید و مطمعن شوید که توسط مودم مسدود نشده باشد .