021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه تعمیرات جارو برقی میله

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

از جدیدترین محصولات کمپانی میله ساخت کشور آلمان است ، گنجایش مخزن این جارو 1 لیتر و دارای فیلتر بهداشتی پیشرفته برای جلوگیری از خروج گرد و غبار است . لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع ، میزان صدای بسیار کم 78 دسی بل و تکنولوژی وورتکس باعث عبور جریان منظم هوا با سرعت بیش از 100 کیلومتر در ساعت باعث میشود تا به راحتی و به سرعت انواع گرد و غبار و آشغال ها را تمیز کند .

توان مصرفی 1200 طراحی دستگیره کاملا آرگونومیک از دیگر ویژگی های این محصول می باشد . طراحی دستگیره کاملا آرگونومیک _ لوله تلسکوپی _ قابلیت تنظیم قدرت مکش _ توان مصرفی 1200 وات از مهم ترین ویژگی های این جارو برقی میباشد .

روشن نشدن جاروبرقی میله :

جریان برق دریافتی : برای برطرف کردن ایراد از وجود جریان برق در خانه اطمینان حاصل کنید . پریز را با وسایل برقی دیگر امتحان کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید . اگر ایراد به جریان برق ورودی جاروبرقی مرتبط بود چک کنید که قطع‌ کننده مدار گیر نکرده باشد و بعد جاروبرقی میله را به پریز دیگری بزنید و ببینید ایراد برطرف می‌شود یا نه .

سیستم الکتریکی جاروبرقی : این ایراد را نباید تنهایی چک کنید . بهترین کار سپردن تعمیران به یک فرد ماهر است . اگر که ایراد به سیستم الکتریکی داخلی جارو برقی میله ربط داشته باشد برای برطرف کردن آن باید از تعمیرکار جاروبرقی کمک بخواهید مگر اینکه مهارت کافی درباره تعمیر لوازم برقی داشته باشید و به اصول ایمنی تسلط داشته باشید .

  بیشتر بخوانید :      عیب یابی یخچال صنعتی ویترینی

کابل برق : کابل برق را از نظر پارگی یا هر آسیب دیگر چک کنید . کابل آسیب دیده باید تعمیر یا عوض شود .

مکش ضعیف جارو برقی میله :

در شرایط وجود فاصله در مسیر جریان هوا و قطع شدن این جریان با ضعیف شدن قدرت مکش جارو برقی میله روبرو خواهید شد . این فاصله موجب می‌شود جارو هوای بیرون لوله را به درون خود کشیده و مکش کمتری داشته باشد . بوجود امدن فاصله به دلیل درست قرار نگرفتن فیلترها و یا درست بسته نشدن درپوش جاروبرقی میله میباشد . در شرایطی که در لوله یا خرطومی جارو برقی پارگی و سوراخی وجود داشته باشد هم با ایراد ضعیف شدن مکش روبرو خواهید شد . اول جارو برقی میله  را به طور کامل چک کنید که آیا فیلترها درست در جای خود قرار گرفته‌ است  و درپوش‌ها کامل بسته شدند یاخیر . یکی از لیل های ضعیف شدن مکش جاروبرقی میله ، کیسه جارو برقی میله می باشد .

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

هر سری که درپوش را باز می‌کنید کیسه یذره بالا آمده و در نهایت مانع از بسته شدن صحیح درپوش می‌شود . در موقع وجود سوراخ روی لوله یا خرطومی باید این اجزا را عوض کنید . یک راه حل کوتاه مدت برای برطرف کردن ایراد گرقتن سوراخ با چسب برزنتی میباشد .

ریختن بیرون گرد و غبارجاروبرقی میله :

از ایرادات همیشگی جاروبرقی‌های میله ریختن بیرون گرد و عبار از سری لوله میباشد . این ایراد طبق معمول به برس رولی داخل جاروبرقی میله مرتبط می‌شود . بعد از گذشت زمان گرد و غبارو مو و اشغال های بسیاری روی برس جمع میشود و اثر منفی روی مکش می‌گذارد . برس رولی موقع جارو کشیدن می‌چرخد و  گرد و غبار باقی مانده از آن بیرون میزد و روی زمین پخش می‌شود . برای برطرف کردن ایراد اول باید لوله فلزی را از سری لوله جدا کرده و با دستتان زباله‌های مانده را تا انجایی که امکان دارد بیرون بکشید .

  بیشتر بخوانید :      تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات

بعد با استفاده از یک پیچ گوشتی بخش پایینی سری را باز کنید . این کار موجب می‌شود بتوانید به اسانی به برس رولی دسترسی پیداکنید و زباله های روی آن را جدا کنید . به هیچ وجه سری لوله را مستقیم با آب نشویید و درون آن را بایک دستمال نمدار تمیز کنید .

نچرخیدن برس رولی جاروبرقی میله :

تجمع میزان زیادی مو و اشغال و گرد و خاک روی این برس مانع از چرخش جارو برقی میله می‌شود . تجمع مو و یازباله هایی مثل نخ موجب گیر کردن برس رولی و اسیب دیدن آن می‌شود . برای حل کردن مشکل ابتدا باید لوله فلزی را از سری لوله جدا کنید و بعد به صورت دستی آشغال و زباله‌های باقی مانده را تا جایی که میتوانید بیرون بکشید . اگر میزان زباله و موهای جمع شده خیلی زیاد میباشد شما می‌توانید با کمک یک قیچی قسمت هایی را بریده و آسان تر آن‌ها را جدا کنید . موقع استفاده از قیچی حواستان باشد به خود برس اسیب وارد نکنید .

اموزشگاه تعمیر لوازم خانگی

جلوگیری از خرابی با سرویس ونصب جارو برقی میله :

سرویس جاروبرقی میله موجب جلوگیری از خرابی های یهویی میشود و سرویس دوره ایسبب می شود هزینه تعمیرات کم تر شده و عمر مفید دستگاه جارو برقی میله زیادشود . سرویس دوره ای یکی از کار هایی میباشد که برای همه ی دستگاه های برقی و گازی مفید است و انجام دادن آن تا ی جایی لازم و ضروری می باشد . یادتان باشد که موقع خریداری و استفاده اولیه نصب آن را به عهده به دست یک کاربلد این کاربزارید تا از خرابی های یهویی پیشگیری کرده باشید .