021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

نحوه عیب یابی گوشی هواوی نوا y 90

آموزش تعمیر موبایل

طراحی گوشی هواوی وای 9‌ کلا با طراحی‌های قبلی میان ‌رده‌های این خط تولید فرق دارد و بیشترین تغییر مربوط به ماژول دوربین‌های ان ست . این طراحی شما را به یاد گوشی پرچمدار سال گذشته یعنی هوآوی میت 30 پرو می‌اندازد که یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها در زمان خود حساب می‌شد . ماژول مدور بکار رفته در پنل عقب در بردارنده چهار دوربین بوده و فلش خارج از آن به چشم می‌خوردولی اثری از سنسور اثر‌انگشت در پنل عقب نیست .

علت از کار افتادن گوشی هواوی نوا y 90 :

اگر  با دوربین گوشی‌هواویتان نمیتوانید عکس بگیرید یا اگر با هر بار باز کردن آن هنگ می‌کند و متوقف می‌شود احتمالا ظرفیت حافظه‌ی گوشی‌تان با عکس‌های زیاد پر شده است و جای خالی در آن وجود ندارد . زمانی که این اتفاق پیش امد باید این دو کار را انجام دهید : عکس‌ها و فایل‌های دیگر را از حافظه ی گوشی پاک کنید یا عکس‌های جدیدتان را در رم گوشی ذخیره کنید .

ایراد داشتن بلوتوث گوشی هواوی نوا y 90 :                   

گوشی‌های اندرویدی دارای قابلیت دریافت و فرستادن فایل‌ها و عکس ها با استفاده از بلوتوث هستند . از این قابلیت برای وصل شدن گوشی هواوی به اسپیکریا ماشین نیز استفاده می‌شود . در یک فاصله‌ی نزدیک بین گوشی و وسیله‌ای که می‌خواهید به آن وصل شوید قرار بگیرید . این فاصله معمولا نباید بیشتر از 10 متر باشد .

  بیشتر بخوانید :       روش های کنترل رباتیک

بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و قابلیت پیدا بودن آن برای گوشی‌های دیگر را فعال کنید . برای این کار وارد تنظیمات بلوتوث شویدو گزینه ی همه را روی گوشی‌تان بزنید . نشانگر بغل گزینه ی بلوتوث را بزنید و روی نام گوشی هوآوی خود بزنید تا قابل رویت بودن بلوتوث آن برای گوشی های دیگر روشن شود .

دلیل کارنکردن تاچ گوشی هواوی y90 :

وقتی که با ایراد از کار افتادن تاچ گوشی هواوی وای 90 روبه رو شدید ، کافی است آن را ریستارت کنید و دکمه ی پاوررا به مدت 10 ثانیه نگهدارید . اگر با این کار مشکل گوشی تان رفع نشد باتری آن را در بیاورید و چند ثانیه صبر کنید و مجدد باتری را در جایش قرار دهید و گوشی راهارد ریست کنید .

آموزش عیب یابی تلفن همراه

دلیل خال شدن یهویی باطری گوشی هواوی y90 :

یکی ازمشکلات اصلی گوشی‌های هوشمندخالی شدن باطری است که فقط ازگوشی‌های هوآوی نیست و همه‌ی گوشی‌های موبایل ممکن است دچار این مشکل شوند . این شرکت چینی از باتری‌های با قابلیت شارژ سریع در گوشی‌های خود استفاده می‌کند که به گفته‌ی آن‌ها این جدیدترین تکنولوژی در باتری‌ها است . برای تاحدودی حل کردن این مشکل راههایی که گفته میشود را انجام دهید . اول اصمینان حاصل کنیدکه همه ی گزینه‌های اصلی اتصال شبکه‌ی گوشی‌تان خاموش است مخصوصا اگر در آن لحظه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید . برای این کار صفحه‌ی گوشی را به سمت پایین بکشید و روی آیکون تنظیمات کلیک کنید. در قسمت همه اتصالات شبکه که در حال حاضر روشن هستند را خاموش کنید .  

  بیشتر بخوانید :       معایب و مزایای کولر گازی بویمن

نور صفحه نمایش گوشی هواوی خود را کم کنید . برای این کار دوباره وارد تنظیمات گوشی شوید و از قسمت جنرال گزینه ی brightens رابزنید و در آنجا شما می‌توانید نور صفحه‌ی گوشی‌تان را روی حالت اتوماتیک یا دستی تنظیم کنید . تمامی اپلیکیشن‌های فعال را ببندید چون این اپلیکیشن ها شارژ باتری را کم می‌کنند و به گزینه اپ اینفو رفته و گزینه فورس استاپ و در اخر گزینه اوکی را بزنید .

مشکل وصل نشدن به وای فای گوشی هواوی نواy90

از ایرادهای همیشگی گوشی‌ هواوی وای90 مشکل وصل نشدن به وای فای است که این مشکل دربیشتر گوشی‌های هوآوی وجود دارد . این ایراد بیشتر چندین بار برای گوشی‌های هوآوی رخ می‌دهد . ولی راه حل‌هایی برای حل کردن این مشکل وجود دارند . برای حل کردن این مشکل مطمئن شوید که حالت هواپیمای گوشی روشن نباشد و زمانی که رمز را اشباه وارد کنید با پیام تایید اعتبار ناموفق بود روبه رو می‌شوید پس حتما پسورد را مجددا چک کنید .

آموزش تعویض قطعات گوشی

سپس اگر رمز درست بود وای فای واینترنت همراه را خاموش کنید و حالت هواپیما را روشن کنید و وقتی که این حالت فعال بود وای فای را دوباره روشن کنید و به شبکه‌ی وای فای متصل شوید . حالا بررسی کنید که وای فای گوشی تان وصل است یا خیر . شبکه های در دسترس را برای اتصال چک کنید. با یک گوشی یا وسیله ی دیگر سعی کنید به وای فای متصل شوید . اگر گوشی های دیگر نیز به آن وای فای وصل نشدند مشکل از مودم است و ممکن است محدودیتی در تعداد وسایل متصل شده به مودم وجود داشته باشد پس مودم را ریستارت کنید . وای فای روی گوشی را فراموش کنیدو گوشی و مودم را ریبوت کنید و دوباره به شبکه متصل شوید .