021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین

پکیج ایران بوتان

آموزش تعمیرات پکیج

امروزه باپیشرفت وسایل گرمایشی، انواع تجهیزات مانند پکیج، شوفاژ وغیره با برندهای متفاوتی مانند بوتان، ایران رادیاتور تولید و میشوند.  که هر یک بسته به نوع کارو مدل هایی که دارند برای مکان خاصی کارایی خاصی کاربرد دارند . به همین جهت پیش از انتخاب و خرید تجهیزات گرمایشی لازم است  سیستمی را انتخاب کنید که متناسب با منزل یا محیط کار شما باشد.

پکیج بوتان دارای تنوع زیادی می باشد و با پیشرفت تکنولوژی برخی از مدل های آن از دور خارج شده اند. امروزه چند محصول مهم پکیج بوتان در بازار رقابت میکنند:

پکیج بیتا :اگر به دنبال ارزان ترین پکیج هستید، ما پکیج دیواری بیتا را پیشنهاد می کنیم. ظرفیت آن 22 و 24 کیلوواتی است و قطعات استفاده شده در ساخت آن ها از جمله قطعات داخلی و سایر کشورهای آسیایی است.

 

بیشتر بخوانید :               انواع پکیج ایران رادیاتور

پکیج پارما : در بین انواع پکیج بوتان این مدل دارای طرفیت 22 و 24 کیلوواتی است و مناسب برای منازلی با متراژ 140 متر می باشد. از جمله مزیت آن این است که دارای سیستم عیب یابی الکترونیکی می باشد .

 پکیج پرلا پرو:از جمله بهترین پکیج بوتان این برند است که برای متراژهای 250 متر مربع مناسب هستند. دارای نمایشگر دیجیتال، شیر سه طرفه میباشدو بیشتر قطعات آن ساخت کشور ایتالیا می باشد

اموزشگاه مهیادیرزین
  • مزایای پکیج بوتان

1)جدابودن واحدهای آپارتمانی از یکدیگر در ساختمان نسبت به موتور خانه.

2) نیازنداشتن فضای موتورخانه بدیلیل کوچکتر بودن که پکیج را می توان در تراس و یا آشپزخانه نصب نمود.

3) کنترل  گرمایش سیستم دستکاه درداخل واحد مسکونی و جدا بودن از دیگر واحدها

4) آسان بودن در نصب و راه اندازی و هزینه کمتر در تعمیر و نگهداری از پکیج

5) راندمان بالا و صرفه جویی در هزینه و انرژی و گاز مصرفی

6) تامین آب گرم در زمان کم و با کمترین فشار.

7) کم کردن مسیر لوله کشی آب گرم و آب سرد نسبت به موتورخانه

بیشتر بخوانید :                انواع پکیج ایرانی

معایب پکیج بوتان

1 ) مناسب نبودن برای متراژهای بالا

یکی از معایب این ، نامناسب بودن برای خانه ها و مکان هایی با متراژ بالاتر از ۳۰۰ متر است.

2) عمر کم دستگاه پکیج

یکی دیگر از معایب پکیج دیواری بوتان، عمر کمتر آن ها نسبت به سایر دستگاه های مرکزی می باشد. این در صورتی است که مدل های پیشرفته بوتان، دارای فناوری هایی برای افزایش عمر پکیج هستند.

3 ) کم شدن ناگهانی آب گرم

مسلما زمانیکه فشار آب ساختمان به صورت ناگهانی بالا و پایین می شود؛ باید به وجود عیب دستگاه شک کرد. افت فشار آب گرم از معایب پکیج بوتان است. که در عنوان مزایا و معایب پکیج بوتان  ثبت شده است. در صورتی که وضعیت کم شدن فشار آب گرم ادامه دار باشد؛ نیاز به سرویس دوره ایی است. سرویس دوره ای، قابلیت رفع مشکل و عیب آن را فراهم می سازد

اموزش صفرتاصد تعمیرات پکیج

4 )چکه کردن پکیج های بوتان

از دیگر موارد مزایا و معایب پکیج بوتان همچنین یکی از رایج‌ ترین و اساسی ترین مشکلات پکیج های دیواری بوتان، چکه چکه کردن آب آنها است. این مسئله علاوه بر اینکه در محل آشپزخانه خوب نیست؛ بلکه به کابینت‌ های MDF نیز آسیب وارد میکند.

5) مشکلات متعدد نصب در بالکن

در صورت نصب پکیج در بالکن، ممکن است پرندگان در این دستگاه لانه بسازند. این مسئله می‌تواند باعث ایجاد مشکلات بهداشتی شده و منجر به مرگ آن حیوان شود. اکسیژن و رطوبت هوا در محلی که پکیج نصب شده است، کاهش پیدا می‌کند. این مسئله می‌تواند برای کودکان و افراد باسن وسال زیاد ضررداشته باشد