021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.

پادکست دوره تعمیرات پکیج دیواری

با شش شعبه فعال

آموزش تعمیرات پکیج دیواری در تهران

021-66919908

آموزش تعمیرات پکیج دیواری در کرج 

026-36557643

آموزش تعمیرات پکیج دیواری در اسلامشهر

021-56699821

آموزش تعمیرات پکیج دیواری در بومهن

021-76485728

آموزش تعمیرات پکیج دیواری در پاکدشت

021-36032515

آموزش تعمیرات پکیج دیواری در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری

آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج دیواری

آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری

دوره پکیج دیواری آموزشگاه مهیاد برزین به صورت جامع و کامل ، صفر تا صد تعمیرات ، عیب یابی ، نگهداری ، نصب تمامی پکیج های برند و بروز کشور آموزش داده می شود. مهیاد برزین با پشتیبانی های بینظیرخود از کارآموزان دوره تعمیرات پکیج درتهران توانسته باکمترین هزینه ، بیش ترین کیفیت آموزشی را به کارآموزان خود ارائه دهد و علاقه مندان به شغل تعمیرات پکیج دیواری بعد از پایان دوره و حتی حین دوره میتوانند وارد بازار کار شوند ، درآمدزایی کنند و برای خود اشتغال زایی کنند. آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده و کاراموزان رشته تعمیرات پکیج دیواری جهت دریافت مدرک بین المللی خود بعد از پایان دوره به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند.

بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری

شهریه کم ، کیفیت عالی ، مدرک بین المللی ، تجهیزات و امکانات بروز ، و از همه مهمتر پشتیبانی های باورنکردنی که توسط آموزشگاه و اساتید از کارآموزان خود انجام می دهند باعث شده تا مهیاد برزین به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری شناخته شود.

آموزش تعمیر پکیج و آبگرمکن نیاز به زمان و تجربه زیادی دارد و بیشتر افراد ترجیح می دهند که به این شغل پردرآمد وارد نشوند . یکی از بهترین روشهای ورود به بازار کار تعمیرات ، شرکت در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری میباشد . این آموزش ها توسط آموزشگاه های معتبر و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار می شود. آموزشگاه مهیاد برزین  بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری میباشد  که دوره آموزش تعمیرات پکیج و آبگرمکن دیواری  را در کارگاه های مجهز و به صورت عملی برگزار می کند.

امروزه به خاطره پیشرفت علم و صنعت ، ساختمان های زیادی ساخته می شوند که هر واحد از این ساختمان ها نیاز به پکیج جداگانه دارند و این پکیج ها هم به دلیل های مختلف از جمله استفاده زیاد و همیشگی در طول سال خراب میشوند و نیاز به سرویس سالانه دارند . از این رو این شغل با بازار کار خیلی خوبی رو به رو شده و افراد زیادی هم به آن روی آوردند اما به خاطر اینکه هنوز یک شغل نو و جدید به حساب می آید پخش نشده و تعمیرکاران کمی در آن وجود دارند.

آموزش تعمیرات پکیج رایگان

کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میتوانند حتی در حین دوره و پس از پایان دوره پکیج های خراب مشتریان خود را به آموزشگاه آورده و با استفاده از فضا و امکاناتی که آموزشگاه برای آن ها فراهم کرده با نظارت و کمک و راهنمایی های استاد خود تعمیرکنند و اجرت تعمیر نیز خودشان بگیرند تا بتوانند همین شهریه بسیار کم آموزشگاه را در حین دوره در آورده و دوره برای آنها رایگان محاسبه شود .

با مشاهده اینستاگرام آموزشگاه به آدرس مهیاد برزین میتوانید صدها کلیپ رضایت کاراموزان و درآمدزایی و کسب درآمد کاراموزان دوره تعمیرات پکیج آموزشگاه مهیاد برزین را مشاهده نمایید که در حین دوره و پایان دوره وارد بازارکار شده اند و توانسته اند برای خود شغل ایجاد کرده و کسب درآمد کنند 

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره تعمیرات پکیج دیواری

 

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 3.500.000 تومان

مدت آموزش : 36ساعت

ظرفیت : 8 نفر

آموزش 100% تضمینی

انواع برند های ایرانی و خارجی

نصب ، تعمیرات ، عیب یابی و راه اندازی

ایران رادیاتور ، بوتان ، بوش ، تاچی ، آریستون ، ایساتیس ، لورچ ، گلدیران و…

در دوره تعمیرات پکیج دیواری ، آموزش تعمیرات آبگرمکن و برد الکتریکی به صورت هدیه و کاملا رایگان به کاراموزان آموزش داده میشود

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

اموزش تعمیرات پکیج دیواری یکی از ملزومات در ساختمان های مدرن است . بدون این دستگاه، آب گرم مصرفی خانگی وجود نخواهد داشت. بدون آب گرم ، امکان گرم شدن خانه ها، استحمام و بسیاری کارهای دیگر وجود نخواهد داشت. به همین خاطر افراد ، از سازندگان تا مالکین بناها، از این وسیله بسیار مفید استقبال می کنند .

در کنار مزایایی که پکیج دیواری دارد، همانند سایر دستگاه ها، پس از گذشت زمان، این وسیله نیز با نقص و ایراد روبرو می شوددر این دوره انواع پکیج های دومبدله و تک مبدله , فن دار و بدون فن به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود ؟ انواع پکیج های بوتان , ایران رادیاتور , اخگر و … نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری هم به صورت کاملا رایگان در این دوره آموزش داده می شود . تمام نکات عیب یابی , آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیرات پکیج به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود و 90 % کلاس عملی می باشد . بعد از پایان دوره آموزش نصب پکیج مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای برای کارآموزان عزیر صادر می گردد .

در آموزشگاه مهیاد برزین آموزش نصب پکیج  را نیز خواهید دید . آموزش تعمیرات انواع برندهای پکیج دیواری از جمله بوتان، ایران رادیاتور،اخگر ،ایساتیس و.. را به همراه آموزش نصب آنها فرا می گیرید.در دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری به تعمیر و نصب انواع پکیج های تک مبدله و دو مبدله، فن دار و بدون فن مسلط خواهید شد .

اموزشگاه تعمیر پکیج دیواری مهیاد برزین

تعمیرکاران پکیج دیواری علاوه بر تعمیرات بر راه‌اندازی و سرویس‌دهی پکیج‌های دیواری نیز تسلط پیدا می‌کنند. سرویس‌دهی پکیج‌ دیواری با هماهنگی نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش، درآمد این کار را در تمامی فصول سال تضمین خواهد کرد .

اما اگر می‌خواهید به درآمد بالاتری دست پیدا کنید، حتماً در این شغل خوش‌قول باشید. مردم به خوش‌قولی شما حساب ویژه‌ای خواهند کرد. چراکه معمولاً افرادی که با تعمیرکاران تماس تلفنی می‌گیرند، کسانی هستند که خیلی سریع نیازمند تعمیر پکیج دیواری خود شده‌اند .

اگر می‌خواهید که در کار تعمیر پکیج دیواری به درآمد بالایی دست پیدا کنید، حتماً حرفه‌ای رفتار کنید. اعتماد نمایندگی‌ها و مراکز فروش را به دست آورید و از قطعات خوب برای تعویض قطعات خراب دستگاه پکیج دیواری استفاده نمایید و از همه مهم‌تر به قول و قرارهای خود در کار پایبند باشید .

فصول سرد سال نیازمند تعمیرات و سرویس است بنابراین درآمد این کار در فصل زمستان بالاتر می‌رود. ینی اینکه هرچه شما تبلیغات و مشتری مداری بیشتری داشته باشید همین امر باعث میشود که کار شمابیشترباشد و درآمد بیشتری کسب کنید .

دوره های تعمیر پکیج مناسب افرادی است که می‌خواهند از طریق یادگیری این حرفه جذب بازار کار شوند. تعمیرات پکیج با توجه به اهمیت روزافزون، سالانه افراد زیادی را جذب بازار کار خود می‌کند.وبیشتر کسانی که پیش از ورود به این رشته با اجزا و قسمت‌های دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی بیشتر آشنایی داشته‌اند هیچ فرقی با آن هایی که تازه کار شده اند ندارند چون آموزشگاه مهیاد برزین به این مورد توجهی نمیکند که کسی بیشتر میدونه یاکمتر ازاین رو هم کسانی که دراین دوره ها اموزش میبنند صفر تا صد آموزش و تعمیر انواع پکیج را یاد میگیرند .وانهایی هم که کار نمیکنند واقعا کسانی هستند که یا به زور وارد این حرفه شده اند وهیچ علاقه ای در آنها دیده نمیشود و حتی الکی وقت خودرا هدر داده اند وگرنه تمام کسانی که در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری شرکت کرده اند همه در حال کار و کسب درآمد هستند .

صفر تا صد تعمیرات پکیج دیواری

آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای مهیاد برزین با پنج شعبه در تهران ، فردیس کرج ، اسلامشهر ، پاکدشت ، بومهن اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی پکیج دیواری به‌صورت کارگاهی و عملی نموده است. این مؤسسه دوره‌های تخصصی و کاربردی پکیج دیواری را به صورت مختصر آموزش میدهد .دوره‌های این آموزشگاه شمل نصب و راه اندازی کولرگازی اسپیلت، به صورت عملی و کارگاهی میباشد که کارآموزان میتوانند با گذراندن آموزش در این مجموعه آموزشی وارد بازار کار شوند . آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای وزارت کار فعالیت می‌کند. این مرکز دارای مجوز و پروانه‌ی تأسیس نیز می‌باشد. گواهینامه‌ی ارائه‌شده توسط این مجموعه، بین المللی بوده ودارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای میباشد . این مجموعه‌ی جهت ارتقاء سطح کیفی آموزش در کلیه دوره‌های آموزشی از اساتید مجرب و باتجربه استفاده می‌نماید . با توجه به آن که سیستم پکیج های دیواری پیچیده و گسترده می باشد افراد عادی که دانش کمی نسبت به سیستم پکیج دارند، قادر به نصب و تعمیر آن نیستند .

صفر تا صد دوره تعمیرات پکیج برای افرادی که درمراحل آموزش تعمیرات پکیج شرکت می کنند، بهترین مدرک اموزشگاه فنی حرفه ای تعمیرات پکیج  بهشان تعلق میگیرد . در واقع بعد از یادگیری تعمیرات و گرفتن مدرک امکان اجرای تعمیرات برای انواع پکیج فراهم میشود . کلاس های برگزار شده در واقع زمان برگزاری این کلاس ها به گونه ای مدیریت می شود که کلیه افراد بتوانند در کلاس حضور یابند .

با توجه به کاربرد فراوان دستگاه های پکیج در منازل مسکونی و ادارات و متعاقبا نیاز این بازار به نیروی متخصص و کاردان، بدلیل عدم وجود نیروی متخصص کافی در زمینه نصب و راه اندازی پکیج این صنعت مهم با چالش مواجه شده است. لذا آشنایی با این فن و حرفه می تواند کمک شایانی به رشد کمی و کیفی بخش گرمایش ساختمان ها داشته باشد. اگر علاقه مند به یادگیری آموزش تعمیر کولر گازی نیز هستید میتوانید از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمائید و در دوره های اموزشی آن شرکت نمائید .

آموزش این رشته در آموزشگاه ها و سازمان فنی و حرفه ای به صورتی است که دانشجویان تنها میتوانند در زمان محدودی با مباحث تئوری و کلی پکیج آشنا شوند .

بهترین آموزش تعمیرات پکیج دیواری

سابقه عملی و تجربه لازم در تعمیرات پکیج  دارند . بهتر از هر فردی می توانند آموزش تعمیرات پکیج را حرفه ایی  و دقیق ارائه دهند .

در طول دوره های آموزشی می توان پکیج ها را باز و بسته کرد. باز و بسته کردن پکیج یکی ازاموزش های اولیه و مهم ترین  مهارت هاست که در ارائه داده می شود. در ابتدا آموزش تعمیرات پکیج به شناسایی تمام قطعات میپردازیم و می توانید پکیج را به شکل دقیق باز و بسته کنید .

درمرحله دوم می توانیدعیب یابی پکیج را انجام دهید . این عیب ها شامل نشتی گاز و آب، کار نکردن پکیج دیواری، گرم نشدن آب، سروصدای زیاد پیکج، داغ شدن بیش از حد پکیج، گرم نشدن شوفاژ و … می باشد .

در مرحله سوم آموزش ها یاد می گیرید که تعمیرات پکیج را علاوه بر حالت تجربی به شکل استاندارد نیز فرا بگیرید . در واقع تمام قطعات تعمیری باید مورد آزمایش و تست قرار بگیرند . این موضوع نشان دهنده این است  که شما حالت استاندارد و علمی برای تعمیرات پکیج یاد گرفته اید .

شرکت در کلاسهای تعمیرات پکیج در آموزشگاه مهیاد برزین احتیاجی نیست مدرک خاصی داشته باشید . حتی آشنایی اولیه با کارهای فنی و حرفه ای نیز نیاز نیست زیرا تمام آموزش های دوره نصب و تعمیر انواع پکیج و از پایه شروع می شوند و تمام افرادی که فقط علاقه مند به شروع به کار در این زمینه هستند می توانند این آموزش ها را فرا گرفته و با کمک اساتید شروع به کار کنند . این آموزش ها به صورت عملی و به زبان ساده است و در پایان دوره پشتیبانی محدود دریافت میکنید . اگر مشکلی یا سوالی بعد ازاتمام دوره برایتان پیش امد میتوانید به صورت تلفنی و حضوری از اساتید اموزشگاه کمک بگیرید .

همچنین در دوره نصب و تعمیرات پکیج فنی حرفه ای با نکات مهم که در هنگام به مشکل خوردن پکیچ بررسی می شوند ؛ اعم از تست کلیه قطعات هم از نظر الکتریکی و مکانیکی کاملا بصورت عملی آشنا می شوید و همچنین نحوه شبیه سازی ، تعویض قطعات ، نکات مهم در تغییر فصل و … آموزش داده می شود به طوری که بعد از اتمام این دوره می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید .

آموزشگاه تعمیر پکیج

با وجود آن‌که بسیاری از افراد به خرید پکیج شوفاژ دیواری گازسوز روی‌ آورده‌اند ؛ اما کماکان انتخاب مناسب‌ترین انواع پکیج ، یک چالش بزرگ محسوب می‌شود ؛ زیرا نه‌تنها مدل‌های متفاوتی دارند و در برندهای مختلفی تولید می‌شوند ، بلکه توان مصرفی آن‌ها نیز متفاوت است . امروزه پکیج دیواری جزء تجهیزات ضروری برای یک ساختمان محسوب می شود و به دلیل کاربرد آن در تمام فصل های سال ، نصب و تعمیر پکیج بازارکار فوق العاده ای دارد و نصاب و تعمیرکاران پکیج در تمام فصول سال در این زمینه درآمد کسب می کنند . کلاسهای تعمیر ، نصب و راه اندازی پکیج شوفاژ گازی از جمله دوره های ویژه بازار کار  آموزشگاه مهیاد برزین است . دوره آموزش تعمیرات پکیج به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز آموزشگاه برگزار می شود و کاراموزان مراحل نصب و تعمیرات و عیب یابی را بر روی پکیج بصورت کاملا عملی انجام میدهند .

باید توجه داشت که پکیج دیواری به دلیل کار با گاز شهری ، از حساسیت بالایی برخوردار بوده و تنها اندکی بی‌احتیاطی در آن ، می‌تواند منجربه خسارات جانی و مالی فراوانی شود. بنابراین باید پذیرفت که برطرف کردن و عیب‌یابی پکیج از عهده افراد عادی خارج بوده و نصب صحیح و درست ، و اینکه تعمیرات و عیب یابی و تعویض قطعات پکیج فقط از دست تعمیرکار و فردی که در این حرفه مهارت دارد امکان پذیر میباشد . دوره تعمیرات پکیج دیواری درآموزشگاه مهیاد برزین دوازده جلسه سه ساعته میباشد که این جلسات به صورت کاملا عملی و کارگاهی آموزش داده میشود . اما شاید برای بعضی از افراد این سوال پیش بیاید که این در این جلسات همه ی تعمیرات پکیج را یاد خواهند گرفت یا خیر . که در جواب باید گفت بله حتی اکثر کارآموزان در حین دوره تعمیرکار در این حرفه شده اند و این به این دلیل میباشد که در آموزشگاه اسلامشهر این تعمیرات به صورت صفر تا صد و عیب یابی قطعات پکیج آموزش داده میشود و قابل ذکر میباشد که کارآموزان بر روی انواع پکیج زنده کار میکنند . و به همین خاطر است که کارآموزان بعداز دوره و حتی برخی حین دوره وارد بازار کار این حرفه شده و کسب ردآمد بالایی را برخودار میباشند .

بهترین اموزشگاه تعمیر پکیج

پکیج دیواری پدیده ای در طی 30 سال گذشته است . با ظهور پکیج ها آبگرم مصرفی مردم و حتی سیستم گرمایشی آن ها  به خوبی تاأمین شد . طی سه دهه گذشته استفاده مردم از این دستگاه ها به سرعت افزایش یاقت و امروز در اکثر خانه ها و ساختمان های اداری و تجاری ، از پکیج دیواری میشود . آموزش تعمیر پکیج باید به صورت کاملا عملی باشد و در کارگاه های با تجهیزات به روز اموزش داده شود تا کارآموزان بتوانند در این حرفه به خوبی وارد بازار کار شوند و کسب درآمد کنند ازاین رو خیلی از افراد بدون اینکه مجوزی داشته باشند و یا آموزشگاه بدون مجوز را اندازی کرده و این حرفه را آموزش میدهند و بعداز دوره نیز فرد یاد نگرفته و بدون مدرک فنی فقط پول و زمان خودرا ازدست اده است . ازاین افرادی که علاقه مند این رشته میباشند باید درنظر داشته که چه آموزشگاهی را انتخاب میکنند و آیا اینکه بعدازدوره پشتیانی وجود دارد واز همه این عوامل مهمتر آیادر پایان دوره مدرک فنی حرفه ای ارائه میشود یا خیر .

همچنین با داشتن گواهینامه پایان دوره رزومه کاری شما اعتبار بیشتری پیدا نموده و می‌توانید به عنوان تکنسین و تعمیرکار در شرکت های خدماتی یا نمایندگی ها مشغول به کار شوید .

به‌طورکلی با رونق گرفتن خرید و نصب پکیج‌ های دیواری بازار کار آینده این شغل رونق خوبی به خود خواهد گرفت . وافراد علاقه مند تعمیر پکیج میتوانند شغلی با امنیت بالا داشته باشند .

آموزشگاهی که استاندارد های لازم آموزشی رو برای یادگیری بهتر کارآموز رعایت می کند و تمامی سرفصل های آموزشی تعمیرات پکیج دیواری را ازصفر تا صد اموزش میدهد . حتی این آموزشگاه نسبت به کارآموزان خود تعهد دارد و نست به تعهد خود وبیش از آن نیز در اختیار کارآموزقرار میدهد تعهدی که بدین منظوراست که آموزش صفر تا صد تعمیر پکیج را تدریس کند و اینکه پشتیبانی از کارآموز است که اگر اکموزشگاهی به خوبی این تعهد نسبت به کارآموز انجام دهد اموزشگاه بسیار خوبی میباشد که ازاین رو آموزشگاه تعمیرات پکیج مهیاد برزین در تهران همه ی این ویژگی هارا دارا میباشد و ازهمه چیز مهم تر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده و تمامی قوانین و مقررات نسبت به کارآموز و نوع تدریس برگرفته از خود سازمان فنی حرفه ای میباشد .

آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج دیواری

آموزشگاه تخصصی مهیاد برزین در تهران تاسیس شده است که این آموزشگاه باشش شعبه فعال در سرار کشور بسیار اموزشگاه معتبری محسوب میشود .که این اموزشگاه یک فضای تعمیراتی در اختیار هنرجویان قرار داده است . که افرادی که چهه در حین دوره وچه بعدازدوره در این فضا با کمک استاد خود پکیج را تعمیر کنند . و حتی کسانی هستند که قبل از پایان دوره با تبلیغاتی که انجام میدهند پکیج برای تعمیر میاورند و دهمین فضا با کمک کارآموزان و استادشان آن را تعمیر و عیب یابی میکنند و تحویل مشتری داده هزینه این تعمیرات را خود فرد تحویل میگیرد . و حتی کسانی هستند که بعدازدوره پکیجی که نیاز به تعمیرات طولانی دارد و مکانی رای این تعمیر ندارد آن پکیج را برای تعمیر به آموزشگاه می اورند و آن را تعمیر کرده و تحویل مشتری میدهند . که این امر در تمامی شعبه های فعال مهیاد برزین صدق میکند و تمامی سرفصل ها و تعمیرات و عیب یابی های آن اموزشگاه ها نیز یکی میباشد واز این بابت مطمئن باشید .

آموزش تعمیرات پکیج دیواری در بومهن ، قبلاً در ساختمان‌ها از موتورخانه‌ها برای گرم کردن منازل و تأمین آب گرم استفاده می‌شد که به علت مصرف بالای انرژی راندمان کمتری نسبت به پکیج داشتند ، اما با معرفی پکیج‌ها به بازار و مزایایی که نسبت به موتورخانه‌ها دارد ، امروزه استفاده از پکیج روزبه‌روز در حال گسترش است . وباید در نظر داشت که برا ییادگیری این اموزش آموزشگاه بومهن سر بزنید .

بعد از گذراندن دوره آموزش تعمیرات پکیج در آموزشگاه مهیاد بزین شما دیگر نباید نگران درآمد خود باشید. درآمد شغل تعمیرات پکیج به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه شما در یک شرکت خدماتی کار می کنید و یا خودتان مغازه اجاره کرده اید و یا حتی مغازه برای خودتان است تاثیر زیادی روی درآمدتان دارد. یکی دیگر از عوامل مهم مشتری مداری شماست. مشتری مداری خود به عوامل مختلفی بستگی دارد .

تعمیرکارانی که از راه های مختلف مثل خدمات با کیفیت، اخلاق خوب و هزینه مناسب، مشتریان را از خود راضی نگه می دارند به‌تدریج می توانند مشتریان بیشتری بدست آورند و کار خود را رونق دهند. تنوع خدمات نیز خیلی مهم است. برخی تعمیرکاران به دلیل عدم مهارت کافی یا نداشتن ابزار مورد نیاز فقط بعضی از خدمات مربوط به تعمیرات را انجام می دهند اما تعمیرکاران حرفه‌ای تمام خدمات از جمله تعمیر و تعویض و رسوب زدایی و … را انجام می دهند و به همین دلیل مشتریان بیشتر و درآمد بالاتری دارند .

آموزش تعمیر پکیج فنی حرفه ای

باتوجه به مزایای استفاده از پکیج ها که در سال های اخیر جای خود را به موتورخانه ها و آبگرمکن های مختلف داده اند و دسترسی مستقیم متناسب به نیاز هر شخص میتوان آن را تنظیم کرد، استفاده از پکیج افزایش یافته است و بسیاری استفاده از خدمات نصب ، تعمیر و نگهداری نیز افزایش یافته و در رده های شغلی مختلفی در این زمینه میتوان کار کرد. که اموزشگاه تعمیرات پکیج در بومهن این امکان را فراهم کرده است که افرادی علاقه مند در این رشته هستند شرکت کنند و بتوانند به راحتی کسب درآمد کنند ویک شغل تضمینی داشته باشند .اموزش تعمیر پکیج امروزه فراگیر و افراد زیادی در این رشته شرکت میکندد . تعمیر پکیج در ایران و هم در کشورهای خارجه بسیار زیاد شده است برای همین اموزش تعمیر پکیج یک نیازمبرم به حساب می آید .

اموزش تعمیرات پکیج دیواری کرج . پکیج یکی از ملزومات در ساختمان های مدرن است. بدون این دستگاه، آب گرم مصرفی خانگی وجود نخواهد داشت. بدون آب گرم ، امکان گرم شدن خانه ها ، استحمام و بسیاری کارهای دیگر وجود نخواهد داشت . به همین خاطر افراد، از سازندگان تا مالکین بناها، از این وسیله بسیار مفید استقبال می کنند

تعمیرکاران پکیج دیواری علاوه بر تعمیرات بر راه‌اندازی و سرویس‌دهی پکیج‌های دیواری نیز تسلط پیدا می‌کنند. سرویس‌دهی پکیج‌ دیواری با هماهنگی نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش، درآمد این کار را در تمامی فصول سال تضمین خواهد کرد .

اما اگر می‌خواهید به درآمد بالاتری دست پیدا کنید، حتماً در این شغل خوش‌قول باشید. مردم به خوش‌قولی شما حساب ویژه‌ای خواهند کرد. چراکه معمولاً افرادی که با تعمیرکاران تماس تلفنی می‌گیرند، کسانی هستند که خیلی سریع نیازمندتعمیر پکیج دیواری خود شده‌اند.

بهترین اموزش تعمیرات پکیج دیواری مهیاد برزین

برای نصب پکیج ابتدا فاصله پکیج تا سقف رعایت شود که این  فاصله باید حداقل 60 سانتی متر تا روی پکیج باشد . فاصله پکیج از کف تا زیر پکیج باید حداقل 120 سانتی مترباشد . همچنین فاصله پکیج از اطراف باید حداقل 10 سانتی متر باشد . لوله های رفت و برگشت رادیاتورهای روی دیوار مشخص شود . ورودی آب سرد به پکیج و خروجی آبگرم بهداشتی روی دیوار مشخص شود . از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.ادامه مطالب در فایل زیر به آشنایی ساختار و سیستم پکیج می‌پردازیم. یکی دیگر از نکاتی که برای انتخاب پکیج باید به آن توجه کرد نوع مبدل پکیج است.پکیج‌ها در دو نوع دومبدله و یک مبدله در بازار وجود دارند .

در راستای پیشرفت علمی هنرجویان، آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری پاکدشت اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی حرفه‌ای را در کارگاه‌های مجهز با مدرن‌ ترین ابزار زیر نظر مجرب ترین اساتید کرده است. کارآموزان پس از اتمام دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری ضمن دریافت مدرک فنی حرفه‌ای، مهارت کافی برای تعمیرات انواع پکیج را کسب کرده و می‌توانند براحتی وارد بازارکار تعمیرات پکیج شوند . کلیه افرادی که علاقه دارند وارد بازار کار تعمیرات پکیج شوند می توانند از این دوره بهره ببرند. همچنین افرادی که در این شغل مشغول به فعالیت هستند و قصد دارند شغل خود را گسترده تر کرده و یا با اخذ مدرک بین المللی قابل ترجمه برای مهاجرت به خارج از کشور اقدام کنند می توانند از این دوره بهره ببرند. و کسانی که حتی میخواهند مهاجرت کنند آموزشگاه تعمیر پکیج پاکدشت این امکان را برای کسانی که چنین قصدی دارند را مهیا کرده است .

بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری

از این رو انتخاب آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری معتبر و مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه آموزشگاه های زیادی وجود دارند که  دوره آموزشی فنی مختلفی را ارائه می دهند، در نتیجه برای این که بتوانید تعمیر پکیج را به خوبی آموزش ببینید درآموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری مهیاد برزین شرکت کنید که این مجموعه دارای اساتید مجرب کاربلد وباتجربه هستن که حتی بعداز دوره هم از کارآموزان پشتیبانی میکندد وبه صورت کلی پشتیبانی نامحدود د راختیار کارآموزان قرار میدهند .

از آن جا که در بیشتر ساختمان های تازه ساخت از پکیج به عنوان سیستم گرمایشی و تامین آب گرم استفاده می شود این شغل فنی از رونق و بازار کار مناسبی برخوردار است. البته میزان مهارت، دانش، خوش برخورد بودن و مشتری مدار بودن به طور کاملا مستقیم به میزان و تعداد مشتریان شما ارتباط خواهد داشت. هر چه مهارت و دانش شما بیشتر باشد قطعا مشتریان زیادی را نیر خواهید داشت. وازاین بابت مطمئن باشید که شغل تعمیرات پکیج به هیچ عنوان ازبین نمیرود وشما میتوانید حتی تا اخر ازاین شغل پرلذت کسب درآمد کنید .

دوره های تخصصی مهیاد برزین

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی و تعمیرات پکیج

√ اصول عملکرد انواع پکیج های دیجیتال و نیمه دیجیتال

√ اصول عملکرد انواع پکیج های آنالوگ

√ اصول عملکرد انواع پکیج های تک مبدل

√ اصول عملکرد انواع پکیج های دو مبدل

√ اصول عملکرد انواع پکیج های فن دار و بدون فن 

√ معرفی و کار روی انواع پکیج های دیواری ایرانی شامل:بوتان ، ایران رادیاتور ، ایساتیس ، لورچ ، گلدایران و…

√ معرفی و کار روی انواع پکیج های دیواری خارجی شامل: بوش آلمان ، آریستون ایتالیا ، مرکوری ایتالیا ، دوو کره ، فرولیدا ترکیه ، تاچی ایتالیا و…

√  توضیح عملکرد سیستم گرمایشی شوفاژ (رادیاتور)توسط پکیج

√ تشریح عملکرد سیستم اب مصرفی گرم توسط پکیج

√ شرح عملکرد سیستم پکیج های تک مبدل

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع سنسورهای NTC (جداری و مستغرق )

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع کلید حد ، ترموستات حد

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع شیر اطمینان ، شیر تخلیه ، شیر سه بار

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع سوپاپ بای پس

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع منبع انبساطی

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع شیر پرکن

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع پرشر سوئیچ آب ، کلید نیم بار و کلید حداقل فشار آب

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع مانومتر آنالوگ و دیجیتال و ترندیوسر

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع فلوسوئیچ ، فلومتر ، فلورگلاتور ، میکروسوئیچ و…

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع شیر سه طرفه برقی و مکانیکی

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع شیر گاز 

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع شیر گاز با مولتی متر

√ آموزش آشنایی با عملکرد ،تست و تعمیر انواع پرشر دور و پرشر هوا

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش سرویس و نگهداری پکیج

√ سرویس و اسید شویی  مبدل اصلی

√ آموزش سرویس و اسید شویی  مبدل ثانویه

√ آموزش سرویس و اسید شویی مبدل اصلی با پمپ اسید شو

√ آموزش سرویس و اسید شویی مبدل ثانویه با پمپ اسید شو

√ آموزش سرویس و اسید شویی  لوله های اصلی و مسیر های عبوری آب

√ آموزش سرویس و اسید شویی بلوکه های برنجی و پلاستیکی

√ نگهداری و سرویس تخصصی پمپ آب

√ آموزش  باز و بستن و شستشوی پمپ سیرکولاسیون

√ آموزش سرویس تخصصی فن پکیج های ایرانی و خارجی

√ آموزش شستشوی داخلی انواع پکیج ایرانی و خارجی

√ شست و شوی سیکل باموادشوینده اسیدی و بازی 

√ آموزش سرویس و شست شوی لوله های رادیاتور ها و شوفاژها

√ آموزش سرویس و شست و شوی رادیاتورها و شوفاژها

√ آموزش سرویس و تنظیم میله یونازیسیون

√ آموزش سرویس و تنظیم جرقه زن

√ آموزش سرویس و تنظیم منبع انبساطی

√ آموزش سرویس و تنظیم شعله گاز و شیر گاز

√ آموزش سرویس و تنظیم شعله گاز و شیر گاز با دستگاه میلی بار

√ آموزش تمیز کردن و سرویس برنر مشعل گاز

√ آموزش سرویس و تمیز کردن ریل سوخت

√ آموزش سرویس و تمیز کردن سوزن های ژیگلور

√ آموزش سرویس و تمیز کردن شیر سه طرفه مکانیکی

√ آموزش باز و بستن شیر سه طرفه مکانیکی

√ آشنایی با سرویس اصولی پکیج های ایرانی 

√ آشنایی با سرویس اصولی پکیج های خارجی

√ آشنایی با زمان بندی مناسب برای سرویس کامل پکیج

√ آموزش دلایل سرویس پکیج و ایرادات رایج عدم سرویس

√ آموزش سرویس پکیج های تک مبدل و دو مبدل 

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب و مبانی پکیج

√ آشنایی کامل با شغل تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری

√ روش های کسب درآمد سریع از این شغل به صورت ۱۰۰% تضمینی

√ آموزش نصب تخصصی و مرحله به مرحله به صورت کاملا عملی

√ آموزش نصب اصولی و ایمنی پکیج 

√ استفاده از لوازم محافظتی جهت افزایش امنیت پکیج دیواری

√ آموزش نصب مناسب با قوانین شهرداری

√ روش استاندارد و انتخاب پکیج مناسب نسبت به متراژ ملک

√ استاندارد و انتخاب پکیج مناسب نسبت به متراژ ملک

√ روش استاندارد انتخاب شوفاژ (رادیاتور) نسبت به متراژ ملک

آموزش علم الکترونیک

شناخت المان های الکتریکی (ولتاژ، آمپر، توان مقاومت )

شناخت انواع مقاومت های الکتریکی (NTC,PTC)

 آشنایی و نحوه کارکردن با مولتی متر

تست تخصصی قطعات با مولتی متر

تست و عیب یابی انوع کلید های NC و NO رایج در پکیج

 آموزش تخصصی کار با مولتی متر جهت عیب یابی اصولی قطعات پکیج

نکته : تمامی مطالب مبانی آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه مهیا صنعت به صورت رایگان در دوره آموزش داده میشود

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی تعمیرات پکیج دیواری جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل تعمیرات پکیج با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره تعمیرات پکیج دیواری تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

کاراموزان مهیاد برزین با ابزار اختصاصی به خود آموزش میبینند وتمامی لوازم تعمیراتی در آموزشگاه فراهم میباشد

آموزش به صورت عملی و کارگاهی بوده و بر روی پکیج های روشن و زنده مشتریان تعمیرات انجام میشود

در آموزشگاه یک فضای تعمیراتی با تمامی لوازم و تجهیزات جهت تعمیرات پکیج دیواری  فراهم شده است که کاراموزان میتوانند قبل و بعد از کلاس و حتی بعد از دوره از امکانات تجهیزات و فضای آموزشگاه جهت تعمیر پکیج خراب مشتریان خود استفاده کنند.

کاراموزان مهیاد برزین میتوانند پکیج های مشتریان خود را در صورت به مشکل خوردن بیارن آموزشگاه و با کمک و نظارت اساتید خود تعمیر کنند و اجرت تعمیرات هم خودشون بگیرند.

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در امر تعمیرات تخصصی پکیج دیواری میباشند و از لحاظ تحصیلات حداقل مدرک تحصیلی آن ها لیسانس میباشد.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره تعمیر پکیج دیواری از طرف آموزشگاه به کاراموزان گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد

مقالات آموزش تعمیرات پکیج دیواری

شهریه دوره پکیج دیواری   3.500.000 تومان